تجاوز جنسی خانم معلم جوان به پسران دبیرستانی در آخر هفته !

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی خانم معلم جوان به پسران دبیرستانی در آخر هفته !

تجاوز جنسی خانم معلم جوان به پسران دبیرستانی

معلمی که با تجاوز به پسران زیر 16 ساله آن ها را ازار و اذیت کرده بود . خانم معلم متجاوز که قربانیان خودرا برای برقراری رابطه جنسی از بین افراد زیر 16 سال انتخاب ودر اردو هاي اخر هفته در زمانی مناسب بدور از چشم والدینشان با فراهم اوردن مشروبات الکلی و ترقیب انها به نوشیدن ، انها را مورد تعرض و ازار و اذیت جنسی قرار میداد.

 

به گزارش تالاب خانم شاتک 48 ساله که در روز سه شنبه با حالت عصبانیت و خشم آلود وارد دادگاه شد رو به قاضی دادگاه گفت:”می‌دانم با اتهاماتی که دارم باید منتظر حکم حبس باشم” و بعد شروع به گریه کرد.

 

این متجاوز روانی که از رفتار غیر قانونی و خجالت آور خود مطلع و مجازات آنرا می‌دانست با این حال از رفتار غیر انسانی خود شرم نکرده وهمچنان به ان ادامه میداد که در پی شکایت یکی از قربانبان بالاخره به دام افتاد و به میز محاکمه کشانده شد.

 

به گزارش تالاب در گزارش قربانی او که یکی از هم کلاسی هاي فزرندش در دبیرستان “ام سی دونوق” در اوینگز میلز« ماریلند »است شاتک درسپتامبر سال گذشته رابطه نا مشروعی رابا او شروع کرده و وی را در خانه اجاره اي در اردوی تابستانه مورد ازار و اذیت جنسی و تجاوز قرار داده است.

 

این قربانی در ادامه به پلیس گفت که شاتک با دادن مشروبات الکلی به سه تا از پسران انها را مست و به یکی از انها تعرض کرده است. شاتک که درسال 2005 لیدر ورزشی بودو بعنوان مشاور در رشته تناسب اندام فعالیت داشت، همچنین کتابی تحت عنوان زندگی پر طراوت رابه چاپ رساند. به گزارش فراناز او در ماه نوامبر سال گذشته از همسر خود مایو شاتک طلاق گرفت.

 

این خانم متجاوز که قربانیان خودرا از بین افراد زیر 16 سال انتخاب ودر اردو هاي اخر هفته در زمانی مناسب بدور از چشم والدینشان با فراهم اوردن مشروبات الکلی و ترقیب انها به نوشیدن ، انها را مورد تعرض و ازار و اذیت جنسی قرار میداد.

 

او که در دادگاه روز سه شنبه به دو مورد تجاوز وحشیانه ،چهار مورد ارتباط جنسی با بچه هاي زیر 16 سال و سه مورد فراهم کردن مشروبات الکی برای بچه هاي کمتر از سن قانونی اعتراف کرد، به 15 سال زندانی محکوم شد.

 

جدیدترین مطالب سایت