تجاوز جنسی زوری به دو دختر باکره 16 ساله در باغی در بیرون شهر !

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی زوری به دو دختر باکره 16 ساله در باغی در بیرون شهر !

تجاوز زوری به دختران باکره در باغ

آدم ربایی و تجاوز به دختران در باغی در بیرون شهر ورامین جنجال بپا کرد. پنج پسر جوان که دو دختر را از مقابل دبیرستان ربوده و آنها را در یک باغ در حاشیه ورامین آزار داده بودند به زودی محاکمه می‌شوند.

 

تجاوز زوری به دختران 16 ساله , به گزارش تالاب  رسیدگی به این پرونده با شکایت سه دختر نوجوان که از مقابل مدرسه شان در ورامین بوده و در یک باغ مورد آزارپنج پسر جوان قرار گرفته بودند در دستور کارپلیس قرار گرفت.

 

یکی از دختران 16 ساله به اسم آیدا به مأموران گفت: مدتی پیش از طریق اینستاگرام با پسری به اسم رضا آشنا شدم, .او به من ابراز علاقه کرد و گفت نیت ازدواج دارد اما به او گفتند نامزد دارم قرار است به زودی جشن عروسی ام را برگزار کنم.

 

وی ادامه داد: رضا هر روز با من ارتباط میگرفت و برایم پیام می فرستاد و با من درددل می کرد تا این‌که از من خواست دختری را برای ازدواج به او معرفی کنم. من یکی از دوستان مدرسه ای ام به اسم فاطمه را به او معرفی کردم.

 

به همین خاطر رضا به همراه یکی از دوستانش به اسم فرهاد مقابل مدرسه مان آمد. من به همراه فاطمه و خواهر فاطمه به اسم مریم سوار ماشین رضا شدیم. رضا و دوستش ما را به گردش بردند و ساعتی بعد ما را مقابل مدرسه از خودرو پیاده کردند.

 

رضا گفت فردا بار دیگر دنبال ما می‌آید تا این بار فاطمه را با مادرش آشنا کند. او می‌گفت به فاطمه علاقمند شده و نیت دارد به زودی با این دختر ازدواج کند. آیدا ادامه داد: صبح روز بعد رضا و دوستش بار دیگر با پژو 405 مقابل مدرسه ما آمدند و ما را سوار خودرو کردند. ما فکر میکردیم قرار است

 

به منزل رضا برویم تا فاطمه با مادر رضا آشنا شود اما هنوز مسافت زیادی راطی نکرده بودیم که رضا و دوستش به رویمان چاقو کشیدند. انها ما را تهدید به مرگ کردند و به زور به باغی در حاشیه ورامین بردند. آنجا رضا با سه نفر از دوستانش ارتباط گرفت.

 

دختر نوجوان گفت:

بعد از این‌که دوستان رضا به آنجا آمدند انها بدون دقت به التماس هایمان پنج نفری ما را آزار دادند و شکنجه کردند. همان هنگام مرد میانسالی که به نظر صاحب باغ بود به آنجا آمد.

 

به گزارش تالاب او وقتی متوجه حضور ما شد با رضا و دوستانش دعوا کرد. همان هنگام رضا و دوستانش بي درنگ ما را سوار خودرو کردند و مقابل مدرسه بردند. انها تهدید کردند اگر در این باره به کسی حرفی بزنیم ما را می کشند.

 

به دنبال اظهارات دختر نوجوان و دو دوست دیگرش که حرف های آیدا را تایید می کردند پلیس به پژوهش پرداخت و صاحب باغ را بازداشت کرد به این ترتیب پنج پسرشیطان صفت ردیابی و بازداشت شدند. انها اما خود را بی‌گناه خواندند و ادعا کردند دختران دبیرستانی با خواست خودشان به باغ آمده بودند.

 

در حالیکه ادعای تجاوز به دختران نوجوان از سمت پنج متهم تایید نشده بود آنها با قرار وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شدند اما قرار است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند .سه شاکی این پرونده برای متهمان اشد مجازات خواسته اند.

 

حتماً بخوانید:

تجاوز زوری در حمام به زن شوهردار !+ عکس

تجاوز زوری مرد شیطان صفت معتاد به زن تنها در خانه

تجاوز جنسی به زور دو پسر به دختران دبیرستانی

جدیدترین مطالب سایت