بررسی ماجرای تجاوز جنسی گروهی به دختر جوان تهرانی

مجموعه : اخبار حوادث
بررسی ماجرای تجاوز جنسی گروهی به دختر جوان تهرانی

تجاوز جنسی گروهی یا سناریو دختر جوان برای اخاذی !

بررسی تجاوز جنسی و آدم ربایی سه مرد تهرانی در حال بررسی می‌باشد. پنجم تیرماه سال ۹۴، دختر 27 ساله­اي به نام مهسا به اداره پلیس رفت و به اتهام آدم ربایی و اذيت و اذیت جنسی از پسر 30 ساله­اي به نام فرامرز شکایت کرد و گفت: «مدتی قبل با پسر جوانی به نام رضا آشنا شده بودم و قرار بود باهم ازدواج کنیم.

 

به گزارش تالاب شب گذشته با او تماس گرفتم و خواستم برایم از آژانس محل خودرو بگیرد. دقایقی بعد یک پژو 206 مقابل در خانه مان آمد که فکر کردم آژانس است بهمین دلیل سوار شدم و بعد از طی مسافتی دو مرد دیگر سوار خودرو شدند. معترض شدم و گفتم چرا مسافر دیگری سوار می­ کنی؟ اما بعد از آنکه دو مرد جوان را دیدم یکی از انها را شناختم.

 

بعد ازآن بود که مرا به خانه دوستشان بردند و راننده که فرامرز بود بدون توجه به التماسهایم…» او در آخر گفت: «دوستان فرامرز مرا اذيت ندادند اما اصرار داشتند که با فرامرز رابطه داشته باشم.»

 

بعد از طرح این شکایت، فرامرز همراه دو مرد جوان به نام ­هاي‌ ارسلان و کیارش نیز شناسایی و دستگیر شدند اما آن ها هر گونه جرمی را انکار کردند و فرامرز در توضیح به مأموران گفت: «من راننده وانت هستم و تا حالا خودروی 206 نداشته­ ام نمی ­دانم چرا دختر جوان چنین ادعای کرده است. تا حالا وی را ندیده و با او هیچ رابطه ­اي نداشته­ ام.»

 

سپس دیگر متهمان نیز جرمشان را انکار کردند و ارسلان نیز در جواب بازجویی­ ها گفت:

«چند سال قبل برای ادامه تحصیل و کار از شهرستان به تهران آمدم. آنجا بود که با مهسا آشنا شدم.

 

چند بار به دیدن او رفتم و باهم برای گردش بیرون می­ رفتیم. در همه ی این دیدارها فقط یکبار برای کشیدن قلیان به خانه کیارش رفتیم و آن هم چند هفته قبل از طرح شکایت مهسا بود. او آدرس خانه کیارش راه به ذهنش سپرد و حالا این سناریو را ساخته است. باور کنید غیر ازآن دیگر به خانه دوستم نرفتیم و او دروغ می­ گوید.»
کیارش نیز در بازجویی­ ها با تأیید توضیحات دوستانش هر گونه جرمی را انکار کرد و گفت آن شب دختر جوان را در منزلش ندیده است.

 

با انکار متهمان اما با ردیابی تلفن همراه شاکی، کیفرخواست علیه سه متهم صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده، شاکی بار دیگر شکایت خودرا مطرح کرد ودر ادامه هر سه متهم بار دیگر جرمشان را انکار کردند. در پایان هئیت قضایی شعبه رسیدگی کننده بنا به انکار متهمان و عدم تأیید اظهارات دختر جوان از سوی دکتری قانونی، سه مرد جوان از هر گونه جرمی تبرئه کردند. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد اما با اعتراض شاکی، سه متهم بار دیگر پای میز محاکمه قرار گرفتند.

 

به این ترتیب صبح امروز سه متهم در حالی که با قرار وثیقه آزاد بودند در دادگاه حاضر شدند و بعد از طرح شکایت دوباره از سوی شاکی، فرامرز در جایگاه قرار گرفت و گفت: «به خاطر شغلی که داشتم کیارش چند بار تماس گرفت تا برایش کاری انجام دهم. غیر از این ارتباطی با این دو مرد نداشته و انها را نمی­شناسم بنابر این دلیلی نداشت که آن شب همراه آن ها باشم.»

 


حتما بخوانید:  تجاوز جنسی به زور 8 مرد همزمان به دختر 16 ساله


 

او در خصوص آنتن­ دهی تلفن همراهش در همان موقعیت مکانی خانه کیارش گفت:«آن زمان بازی والیبال بودو به خاطر تنظیم صوت ورزشگاه با اتومبیل چند دستگاه جابه‌جا می­ کردم بهمین دلیل شاید آنتن­ دهی تلفن همراهم بهمین دلیل بوده است. زیرا خانه­ اي که شاکی ازآن اسم برده در محدوده غرب تهران بوده است.»

 

در ادامه ارسلان نیز در آخرین دفاعش گفت: «قبول دارم که با شاکی دوست بوده و باهم بیرون می­ رفتیم اما هیچ رابطه ­اي غیر از دوستی و گردش و تفریح نداشتیم. مهسا یک دوره هنرپیشگی را دیده و حالا این سناریو را ساخته تا ما را گرفتار کند. او حتی برای رضایت مبلغ زیادی را پیشنهاد داد اما من و دوستانم موافقت نکردیم چون اشتباهی نکرده بودیم که بخواهیم بهای سنگینی بپردازیم.»

 

او در پایان گفت:« خانواده­ ام افراد معتقدی هستند و مدتی است اصرار دارند که ازدواج کنم اما دو سال است به خاطر این پرونده گرفتارم و نمی­ توانم کاری انجام دهم.»

 

در آخر کیارش نیز در آخرین دفاع گفت: «مهسا و ارسلان باهم دوست بودند و انها فقط یک‌بار به خانه ­ام آمدند. آن روز همسرم به خاطر کسالتی که داشت به منزل مادرش رفته بودو من تنها بودم. قبول دارم کار اشتباهی کرده و نباید آن ها رابه خانه ­ام راه می­ دادم اما باور کنید آن ها فقط قلیان کشیدند و غیر ازآن رابطه دیگری نداشتند.»

 

متهم دوم به نام حبیب نیز گفت : همسرم باردار بودو به خانه مادرش رفته بود بهمین خاطر چند ماه قبل از این ماجرا وقتی دوستم از من خواست تا همراه دختر جوان به خانه ام بیاید قبول کردم .انها در حضور من قلیان کشیدند و سپس خانه را ترک کردند .اما شبی که این دختر مدعی است ربوده ودر خانه من مورد اذيت قرار گرفته است من اصلا در خانه حضور نداشتم.

 

وی ادامه داد: مهسا قبلا گفته بود در ازای دریافت پول میلیونی حاضر به گذشته است .گمان میکنم او قصد اخاذی از ما را دارد.

 

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

ماجرای تجاوز جنسی به دختر 27 ساله تهرانی ادامه دارد…

 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت