نقشه مرد همسایه برای تجاوز به دختر دانشجو در حمام + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
نقشه مرد همسایه برای تجاوز به دختر دانشجو در حمام + عکس

تجاوز در حمام به دختر لخت و برهنه

مردی متاهل شیطان صفت مراکشی بارها و بارها نقشه رابطه جنسی و تجاوز به دختر همسایه را می کشید و اما ماجرای حمله وحشیانه به دختر تنها در حمام.

 

به گزارش تالاب صدای فریادهای کمک خواستن دختر دانشجو در حمام به گوش می رسید ! دختر دانشجو در حمام لخت شده بود که مرد همسایه لخت و لخت داخل شد …! به گزارش تالاب دختر دانشجویی که به تنهایی زندگی میکرد وقتی درون حمام خانه اش لخت شده بود با دیدن مرد همسایه که لخت وارد حمام شوکه شد !

نقشه مرد همسایه برای تجاوز به دختر دانشجو در حمام + عکس

دختر دانشجو زمانی که در حمام بود فکرش را هم نمیکرد که مرد همسایه چه نقشه اي دارد. مرد پناهجو با این که متاهل بود بارها و بارها به دختر دانشجویی که همسایه آنها بود پیشنهاد همخوابی می داد اما همیشه با مخالفت این دختر دانشجو مواجه می شد.

 

تا این که این مرد مراکشی که از سال 2005 به کشور آلمان مهاجرت کرده بود یک شب زمانی که دختر دانشجو همسایه که تنها زندگی میکرد در حمام بود در را باز کرد و به آرامی وارد خانه وی شد.

 

سپس لباس هایش را در آورده بطرف در حمام می‌رود تا نیت پلید خودرا عملی کند اما دختر دانشجو متوجه حضور مرد همسایه در خانه می‌شود و پس از درگیری با وی وی را در حمام زندانی کرده از خانه خارج می‌شود و با پلیس تماس میگیرد، پس از حضور پلیس این دختر جوان بطرف اتومبیل پلیس با وضعی نامناسب میرود و از آنها طلب کمک می‌کند، پلیس نیز با اقدامات امنیتی این مرد کثیف را دستگیر می‌کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت