تجاوز مردی شوم به منشی باکره در خانه (+18)

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز مردی شوم به منشی باکره در خانه (+18)

تجاوز مردی شوم به منشی باکره در خانه (+18)

اخبار تجاوز روز به روز متاسفانه به عامل های متفاوتی زیاد میشود این تجاوز هم در شهرستان اتفاق افتاده است با ماجرای تجاوز مردی شوم به منشی باکره در خانه با تالاب همراه باشید.

 

مدیر موسسه خصوصی به دختر منشی که استخدام کرده بود تجاوز کرد. جالب است بدانید که این مرد 70 سال سن دارد و قصد صیغه کردن دختر را داشته است. یک مدیر عالی‌رتبه یک موسسه سرشناس که دختر شهرستانی را به بهانه دادن کار به خانه اش کشانده و به او تجاوز کرده بود به شلاق و تبعید محکوم شد.

 

اوایل امسال دختر ۳۰ ساله ای به نام مریم به اداره آگاهی رفت و از مدیر عالی رتبه یک موسسه سرشناس شکایت کرد. وی گفت: چون ازدواج نکرده بودم از دوسال قبل که پدرم فوت کرد دنبال کار مناسبی می گشتم تا بتوانم به تنهایی زندگی ام را اداره کنم. تا اینکه یکی از آشنایانم مرا به یکی از مدیران موسسه ای در تهران معرفی کرد.

 

من به تهران رفتم و بعد از جلسه ملاقات با مدیر عالیرتبه استخدام شدم.وی که حدود ۷۰ سال سن داشت مرا به عنوان منشی خودش استخدام کرد.من او را مانند پدرم دوست داشتم و برایش احترام زیادی قائل بودم تا اینکه یک روز تعطیل با من تماس گرفت و از من خواست فورا تا تعدادی از اسناد و مدارکی را که به من سپرده بود

 

به آدرسی در شمال شهر ببرم. به گزارش تالاب آژانس گرفتم و مدارک را به آنجا بردم اما به محض ورود به ساختمان متوجه شدم خانه مدیر سالخورده است. او مرا به داخل خانه اش برد و حرف هایی زد که از شنیدن آن شوکه شدم. مرد سالخورده گفت به من علاقه مند شده و قصد ازدواج دارد اما وقتی من درباره اختلاف سنی ۴۰ ساله مان صحبت کردم عصبانی شد و مرا آزار داد.

 

به دنبال شکایت دختر جوان مدیر عالی رتبه بازداشت شد . وقتی پزشکی قانونی تعرض به دختر جوان را تایید کرد این مدیر در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد.قضات دادگاه با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به ۹۹ ضربه شلاق و ۲سال تبعید به منطقه ای دورافتاده محکوم کردند.دیروز این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

 

جدیدترین مطالب سایت