تجاوز یک هفته ای به دختر جوان در استدیو (+18)

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز یک هفته ای به دختر جوان در استدیو (+18)

تعرض جنسی دختری در استدیو 

 

ماجرای یک دختر را بررسی می کنیم که در رویایش خواندن آواز و آهنگسازی بود که ناگهان در حرکنی گرفتار نیما داستانش شد . 

 

به گزارش تالاب رسیدگی به این پرونده از اوایل خرداد ماه امسال به دنبال شکایت یک مرد میانسال در دستور کار پلیس غرب تهران قرار گرفت. این مرد به پلیس گفت: دختر 16ساله ام به نام ساناز به مدرسه رفت و دیگر بازنگشت. همه ی جا را دنبال او گشته ام اما خبری از دخترم نیست.

 

پلیس وارد عمل شد و به پژوهش از همکلاسان ساناز پرداخت. دوست صمیمی دختر گم شده گفت: ساناز به خوانندگی علاقمند بودو همه ی وقت در مدرسه آواز می‌خواند. بهمین خاطر شماره پسری به نام نیما راکه آهنگساز بود به او دادم.

 

ساناز قرار بود به مشاهده آهنگساز جوان برود. با اطلاعاتی که این دختر به پلیس داد تلاش برای ردیابی آهنگساز جوان شروع شد اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد.

 

یک هفته از این ماجرا گذشتبود که مرد میانسال بار دیگر به پلیس آگاهی رفت و گفت دخترش به منزل برگشته اما مورد آزار قرار گرفته هست. به این ترتیب ساناز تحت بازجویی قرار گرفت. دختر نوجوان گفت:

 

به گزارش تالاب چون علاقمند به خوانندگی بودم و پدرم با اینکار مخالفت داشت با شماره اي که دوستم آن رابه من داده بود ارتباط گرفتم. نیما آهنگساز یک گروه رپر بود.او از من خواست تا صدایم را برایش ضبط کنم و توسط تلگرام برایش بفرستم.

 

او بعد از شنیدن صدایم گفت میتواند کمکم کند تا دریک گروه رپر آواز بخوانم. او مرا به استودیوی ضبط صدا دعوت کرد اما آدرس آنجا رابه من نداد و گفت خودش مقابل در مدرسه دنبالم می‌آید.

 

نیما مرا به استودیوی ضبط صدا برد و از من تست صدا گرفت. او که در استودیو تنها بود سیگاری روشن کرد که بوی عجیبی داشت. او دود سیگار رابه صورتم فوت کرد تا این که حالم بد شد. آنگاه بی دقت به التماس هایم مرا آزار داد و از من خواست اگر می‌خواهم در گروه رپر عضو شوم این راز را برملا نکنم.

 

این دختر ادامه داد: چهار شبانه روز در استودیوی صدا بودم و روی بازگشت به منزل را نداشتم بهمین خاطر از نیما خواستم اجازه دهد شبها را آنجا بمانم. او دراین مدت مرا آزار می داد و شکنجه میکرد.

 

او میگفت باید موهایم را رنگ کنم و به او پول بدهم تا بتواند در کلیپی که قرار هست بسازد از من هم بهرهگیری کند. من که پولی برای پرداخت به او نداشتم یک شب از آنجا فرار کردم.

 

در خیابان آواره بودم که با یک مرد مغازه دار در خیابان رودکی آشنا شدم,. او وقتی فهمید من جایی برای خوابیدن ندارم مرا به منزل پیرزنی فرستاد. دو شب را هم در منزل پیرزن تنها گذراندم اما دیگر تحمل این حالات را نداشتم. بهمین خاطر به منزل برگشتم.

 

وقتی دکتری قانونی تایید کرد این دختر مورد آزار قرار گرفته هست پرونده اش به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.این دختر دیروز پشت درهای بسته به تشریح یک هفته جهنمی پرداخت. آنگاه قاضی متین راسخ دستورجلب پسر آهنگساز را صادر کرد تا پژوهش از وی تکمیل شود. 

 

جدیدترین مطالب سایت