تصادف زنجیره ای در ولنجک تهران (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
تصادف زنجیره ای در ولنجک تهران (عکس)

تصادف زنجیره ای در خیابان های تهران 

در صبح خیابان ولنجک تهران 9 اتومبیل و موتور سیکلت با هم برخورد شدیدی داشتند . 

 

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌اي در ولنجک بین یک دستگاه خاور، موتورسیکلت و 9 خودروی سواری خبر داد.

جلال ملکی در مصاحبه با ایسنا، در مورد تصادف زنجیره‌اي 9 دستگاه ماشین در میدان دانشجوی ولنجک، گفت: ساعت 7:23 امروز صبح این حادثه رخ داد و با دقت به این که آن منطقه جزء اماکن پر تردد هست و نیروهای آتشنشانی در آنجا مستقر میباشند خود شاهد حادثه بودند و این مسئله باعث شد تا ظرف هفت ثانیه به محل حادثه برسند که یک دوران ایده‌آل و کم پیشینه هست. 

تصادف زنجیره ای در ولنجک تهران (عکس)

تصادف زنجیره ای در تهران 

 

همینطور یک ایستگاه دیگر هم به محل اعزام شد و مجموعا نیروهای دو ایستگاه آتشنشانی عملیات امداد و نجات را انجام دادند.
 

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات حادثه گفت: یک دستگاه خاور که پمپ تزریق بتن ساختمانی را حمل میکرد به علت نامشخص با یک موتورسیکلت که دو پسر هشت و 12 ساله به دوست پدر یکی از این کودکان سوار آن بودند برخورد میکند و بعد از این که نظارت ماشین از دست راننده خارج می شود با 9 دستگاه خودروی سواری دیگر که در حال تردد بودند نیز برخورد می کند که آسیب‌هاي زیادی به خودروها وارد می شود.

وی با بیان این که خودروی خاور بعد از شکستن تیرچراغ رهنمونی و ورود به میدان متوقف میشود اظهار کرد: آتشنشانان بلافاصله با شروع عملیات ، ایمن سازی لازم را انجام میدهند.

ملکی با اشاره به این که تعدادی از رانندگان خودروها از خودروهایشان خارج شده بودند، در مورد دو نفر دیگر که محبوس شده بودند گفت: این دو نفر که مرد بودند توسط نیروهای آتشنشانی از ماشین خارج شدند.

به گفته ملکی این دو نفر شدیدا گریبانگیر مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این که این حادثه مجموعا پنج مصدوم داشت که تحویل عوامل اورژانس شد افزون کرد: با کمک نیروهای رهنمونی و رانندگی خودروهای حادثه دیده به محل امن منتقل شدند و راه برای تردد خودروها باز شد. در حال حاضر عوامل پلیس راهور نیز مشغول بررسی علت حادثه میباشند.

وی با تاکید بر حضور سریعا نیروهای آتشنشانی گفت: اگر این نیروها در منطقه نبودند حادثه می‌توانست حالات وخیم‌تری پیدا کند. همینطور این حادثه تلفات جانی نداشت.

 

جدیدترین مطالب سایت