دستگیری متجاوزان به زن شوهر دار در مشهد

مجموعه : اخبار حوادث
دستگیری متجاوزان به زن شوهر دار در مشهد

تجاوز چند مرد وحشی به زن شوهردار 

در کلانتری ناجای مشهد مقدس اتفاقی شیطان صفتی و وحشیانه اي رخ داده است و چند تا مرد به زن شوهرداری تجاوز هراسان کردند . 

 

تجاوز گروهی , سی و یکم تیر گذشته چند زن و مرد که مدعی بودند از چنگ اعضای یک باند گریخته اند، هراسان خود رابه ماموران انتظامی رساندند و پرده از ماجرایی ترسناک برداشتند.

 

به گزارش تالاب ، این افراد که تنها آشنایی و رابطه دوستی با یک دیگر داشتند در اظهارات خود ادعا کردند: ما نیت داشتیم برای یکی از همراهان مان «جشن تولد» برگزار کنیم تا آن زن ۳۵ ساله غافلگیر شود.

 

بهمین خاطر به همراه چند نفر از آشنایان و دختر ۱۵ ساله آن زن برنامه ریزی کردیم تا این «پارتی تولد» را در منطقه تفریحی شاندیز برگزار کنیم. اینگونه بود که شش زن و دو مرد به راه افتادیم اما ماشین ۲۰۶ برای عزیمت به شاندیز کافی نبود

 

بهمین خاطر از یکیدیگر از دوستان مان خواستیم به همراه ما دراین جشن کمپانی کند. او هم قبول کرد و چند نفر از ما داخل پراید نشستیم و حرکت کردیم اما در مسیر حرکت با یکی از دوستان مان که سوار بر موتورسیکلت بود روبه رو شدیم و ماجرای جشن تولد را برایش بازگو کردیم.

 

«س» با شنیدن این حرف ها گفت: ما منزل اي ویلایی در جلگه بالای روستایی در منطقه ده غیبی داریم که کنار تپه واقع شده است و منظره اي زیبا دارد.

 

می‌توانید ازآن مکان برای برگزاری جشن استفاده کنید. ما هم قبول کردیم و به همراه او به سوی روستای مذکور به راه  افتادیم ولی بعد از طی مسافتی هوا تاریک شد و بعضی از زنانی که همراه مان بودند از رفتن به «منزل باغ جلگه اي» پشیمان شدند، وقتی موضوع رابا «س» درمیان گذاشتیم او پافشاري میکرد که آن جا همه ی امکانات فراهم است ودر واقع از بازگشت ما پیشگیري میکرد.

 

در همین حال بود که ناگهان حدود ۱۰ نفر که سوار بر یک دستگاه پراید و چند موتورسیکلت بودند با قمه و چوب و چماق اطرافمان را محاصره کردند و با تهدید به مرگ از ما خواستند به سوی «منزل باغ جلگه اي» حرکت کنیم. یکی از انها که «م. غ» اسم داشت برای عملی کردن تهدید خود ، با ته دسته کارد ضربه اي به سر «آ» زد.

 

در حالی‌که دیگر چاره اي نداشتیم به همراه آنها به سوی «منزل باغ جلگه اي» به راه افتادیم. هوا کاملا تاریک شده بود که  ما رابه آن منزل ترسناک بردند. یکی از آنها به زن ۳۵ ساله اي که همراه ما بود، گفت:

 

«تو باید قربانی دیگران شوی!» اگر به خواسته هاي ما تن بدهی با زنان و دختران دیگر کاری نداریم! دو نفر ازآن شیاطین، زن ۳۵ ساله رابه پشت منزل بردند و راننده پراید را نیز نزد خودشان نگه داشتند.

 

ما هم از این مهلت استفاده کردیم ودر تاریکی شب ازآن جا گریختیم. در پی اظهارات شاکیان، ماموران انتظامی بي درنگ مراتب رابه قاضی سیدجواد حسینی «معاون دادستان مشهد» اطلاع دادند و بدین ترتیب با صدور دستور های مخصوصاً اي از سوی مقام قضایی، ماموران انتظامی شبانه وارد عملیات شدند.

 

آنان وقتی منزل باغ جلگه اي رابه محاصره درآوردند که تعدادی از متهمان با استفاده از تاریکی شب و فضای باز دشت از محل گریخته بودند. دراین میان راننده پراید به همراه مرد ۴۵ ساله اي که مدعی بود فقط برای دوستانش مشروب به این مکان آورده است درحالی داخل باغ به دام افتادند که مشخص شد  لاستیک هاي پراید وی را پنچر کرده اند تا نتواند از محل بگریزد. زن ۳۵ ساله نیز که از چنگ آنها رها شده بود،

 

از ماجرایی خوفناک پرده برداشت و از تجاوز به عنف گروهی چهار نفره از متهمان سخن گفت. با دقت به اهمیت و حساسیت موضوع و ادعاهای خوفناک شاکیان، «قاضی غلامعلی صادقی» «دادستان مرکز خراسان رضوی» با صدور دستوراتی، خواهان پیگیری سریع ماجرا و دستگیری متهمان شد و بهمین خاطر پرونده مذکور در شعبه ۴۰۹ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و توسط قاضی «محمد دشتبان» رسیدگی شد.

 

تاکید دادستان برای برخورد قاطع با عاملان آدم ربایی و ادعای خوفناک زن ۳۵ ساله ، سبب شد تا مقام قضایی دستگیری متهمان فراری پرونده رابه  نیروهای عملیات مخصوصاً مشهد بسپارد بنابر این گروه زبده اي از ماموران به سرپرستی سرهنگ بهرام‌زاده «رئیس اداره عملیات مخصوصاً مشهد» و با کنترل و هدایت مستقیم سرهنگ محمد بوستانی «فرمانده انتظامی مشهد» تحقیقات پلیسی خودرا دراین باره شروع کردند. زن ۳۵ ساله که برای روشن شدن بعضی زوایای تاریک این پرونده دوباره به تشریح ماجرا پرداخته بود در اظهاراتی تکان دهنده اضافه کرد: وقتی دو نفر از شیاطین مرا به پشت آن منزل بردند و حدود ۴۵ دقیقه مرا اذيت دادند، دیگر همراهانم از محل گریختند اما وقتی دوباره به داخل اتاق بازگشتیم دو نفر دیگر از آنان به طرز بی شرمانه اي به اذيت من پرداختند .

 

وقتی به مرد ۴۵ ساله که «و- ص» اسم داشت و برای آن افراد شیطان صفت مشروب تهیه کرده بود، گفتم نگذارد بیشتر از این مرا اذيت بدهند، با وقاحت گفت:

 

تاکنون که تحمل کرده اي بازهم تحمل کن! در پی اظهارات این زن جوان که مدعی بود همسرش پس از شنیدن ماجرا دو بار دست به خودکشی زده است، ماموران عملیات مخصوصاً در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه پیروز شدند طی چند روز گذشته، بعضی از عاملان اصلی پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف را دستگیر کنند.

 

این افراد  در مواجهه حضوری با زن ۳۵ ساله، شناسایی و با صدور قرار قانونی از سوی قاضی دشتبان روانه زندان شدند تا تحقیقات بیشتری درمورد زوایای تاریک این پرونده صورت گیرد.

 

در همین حال قاضی شعبه ۴۰۹ مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد با تایید دستگیری تعدادی از متهمان این پرونده گفت: هنوز عملیات پلیسی با صدور دستورات مخصوصاً قضایی برای دستگیری دیگر افراد فراری ادامه دارد.

 

قاضی دشتبان افزود: این افراد با عناوین اتهامی آدم ربایی ، قدرت نمایی با چاقو، تهدید، حبس غیرقانونی، ایراد آسيب بدنی و شرب خمر روبه رو هستند اما رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف گروهی در صلاحیت دادگاه کیفری یک است که اقدامات لازم دراین زمینه صورت می‌گیرد.

جدیدترین مطالب سایت