قتل زن بدلیل عضویت در تلگرام !!

مجموعه : اخبار حوادث
قتل زن بدلیل عضویت در تلگرام !!

قتل زنی توسط شوهرش برای عضویت در تلگرام 

 

با مرد شیطان صفتی همراه می شویم که به خاطر یک مسئله کوچک همسرش رابه قتل می‌رساند در ادامه ما را دنبال نمایید. 

 

قتل شوهر بخاطر تلگرام , متهم که کارمند بازنشسته یکی از اداره‌هاي تهران است، اسفند ۹۴ در جریان درگیری با همسرش وی را با شش ضربه چاقو در منزل‌شان در یکی از محله‌هاي تهران از پای درآورد و به اتهام قتل بازداشت شد.

 

او می گفت، چون دوست نداشته همسرش در فضای مجازی حضور یابد و از تلگرام استفاده کند، با وی درگیر شده و وی را به قتل رسانده است.

 

به گزارش تالاب : مرد همسرکش بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در تماس با این پرونده ادامه داشت تا اینکه چندی پیش سه فرزند مقتول و مادر وی با حضور در دادسرای جنایی تهران، برای عامل جنایت تقاضای قصاص کردند.

 

چند روز پیش متهم به قتل برای آخرین دفاع به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد .

 

 

قتل زن بدلیل عضویت در تلگرام !!
 
مردی که همسرش رابه خاطر عضویت در تلگرام کشت
 

متهم قتل همسر به خاطر تلگرام

مرد همسرکش در جریان تحقیقات قضایی گفت: من و همسرم پیش از جنایت اختلاف و درگیری داشتیم. مدتی قبل متوجه شدم, همسرم از فضای مجازی و تلگرام استفاده می کند.

 

به گزارش تالاب : از اینکار او خوشم نمی‌آمد و خواستم وارد این فضا نشود. همین موضوع به اختلاف‌هایمان دامن زد. کار به جایی رسید که همسرم مدام می گفت دیگر تحمل این زندگی را ندارد و میـــخواهد طلاق بگیرد.

 

وی افزود: همسرم و زندگی‌مان را دوست داشتم و نمی خواستم او بمیرد. آن روز با شدت گرفتن درگیری‌مان دوباره گفت می خواهد از من جدا شود، خشمگین شدم,
و با برداشتن چاقو از آشپزخانه به او حمله کردم و با زدن ضربه‌هاي متعدد وی را کشتم. اکنون خیلی پشیمانم.

 

پرونده متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی همسرش با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا او به زودی پای میز محاکمه بنشیند.

 
جدیدترین مطالب سایت