تنبیه عجیب مادر برای دخترش + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
تنبیه عجیب مادر برای دخترش + عکس

تنبیه بدنی مادر برای دخترش

متاسفانه یا خوشبختانه الگو تربیت فرزند با شیوه های گوناگونی اتفاق می افتد بعضی وقتا کودک خانواده ای دارد که با صحبت به او میفهماند اما بعضی از خانواده ها هستند که با گفتگوی زبانی نمیتوانند صحبت کنند و حتما از تنبیه بدنی استفاده میکنند یکی از این تنبیه ها در دسترس شماست پس با سایت تالاب همراه شوید.

 

یک روز صبح در خیابانی که خیلی خلوت بود و  عابری از آنجا عبور نمی کرد و یک دختر بچه تنها با پای که با زنجیر به میله ای بسته شده بود وسط خیابان به شدت داشت گریه می کرد نظر یک موتور سوار را به خود جلب کرد این دختر بچه اهل مالزی است و در اثر تنبیه مادرش به یک میله قفل شده است. در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بستن پا با قل و زنجیر تنبیه بی رحمانه مادر برای دخترش را خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

تنبیه عجیب مادر برای دخترش + عکس

در مالزی مردی سوار بر موتورسیکلت متوجه دختری می‌شود که در ایستگاهی در کوالالامپور به میله‌ای بسته شده بود. مادر این دختر قوزک پای راست او را به میله زنجیر کرده بود.

 

تن این دختر بچه ۸ ساله یونیفرم مدرسه بود و یک بطری آب و کیف مدرسه همراهش بود. بعد از رسیدن پلیس کودک به مامور گفت که مادرش چون او شیطنت می‌کرده تنبیهش کرده است. پلیس منتظر شد تا مادر کودک برسد و ۱۰ دقیقه بعد وقتی مادر برگشت مورد بازجویی قرار گرفت. مادر اعتراف کرد که چون فرزندش شیطنت می‌کرده و از رفتن به مدرسه سرباز می‌زده او را اینگونه تنبیه کرده است.

 

پلیس از مادر تعهد گرفت دیگر چنین عملی انجام ندهد و مراقب اثرات منفی تنبیهی که برای فرزندش در نظر می‌گیرد باشد.

 

تنبیه عجیب مادر برای دخترش + عکس

تنبیه وحشیانه مادر برای دختر بیچاره اش 

 

 

جدیدترین مطالب سایت