تنبیه وحشتناک دانش آموز کرمانی (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
تنبیه وحشتناک دانش آموز کرمانی (+عکس)

تنبیه وحشتناک و بیرحمانه دانش آموز کرمانی

در استان کرمان در این چند ماه اخیر با اتفاقات عجیبی روبه شده ایم در سیستم آموزش و پرورش که در حال حاضر هیچ اقدامی انجام نشده است و این موضوع تنبه هنوز ادامه دارد با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها

تنبیه دانش آموزان هنوز در مدارس ایران شایع است !

به گزارش تالاب این بار یک سرباز معلم در کرمان فاجعه آفرید ! این دانش اموز تنها به خاطر حرف زدن با بغلدستی اش تا حد نابینا شدن تنبیه شد ! به گزارش تالاب ضربه های سخت کمربند این سرباز معلم بر سر و صورت این دانش آموز ، بینایی چشم پسر 8 ساله را گرفت.سریال تلخ ضرب و شتم دانش آموزان این بار در مدرسه شهید چمران اسد آباد شهرستان فهرج منجر به نابینایی یک چشم عرفان کدخدامنش دانش آموز کلاس سوم ابتدایی شد.

تنبیه وحشتناک دانش آموز کرمانی (+عکس)

تنبیه وحشتناک دانش آموز کرمانی 

به گزارش تالاب : ظاهرا قرار نیست خشونت در مدارس شهرستان های استان کرمان تمام شود. همین چند وقت پیش بود که چند دانش آموز رودباری مورد ضرب و شتم یکی از معلمان مدرسه خود قرار گرفتند.

عرفان کدخدامنش دانش آموز کلاس سوم ابتدایی شد، این در حالی است که این مساله برای چندمین بار در استان کرمان مطرح می شود اما اقدام قانونی توسط مراجع ذی ربط صورت نگرفته است و همچنان شاهد خشونت هایی در مدارس هستیم.

خبرنگار ما این موضوع را پیگیری و محمد کدخدامنش پدر این دانش آموز ضمن تایید این خبر اظهار داشت: معلم با کمربند پسر بنده را مورد ضرب و شتم قرار داده است.وی افزود:چشم فرزند من خونریزی کرده و در حال حاضر بینایی ندارد .

 

جدیدترین مطالب سایت