جنایت خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان

مجموعه : اخبار حوادث
جنایت خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان

جنایت شوهر در پارکینگ بیمارستان عرفان

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ تیراندازی مشکوک و مصدوم شدن زن و مرد جوان در داخل پارکینگ بیمارستان عرفان را تایید کرد و گفت: در حال حاضر پرونده در اختیار مقام قضایی است.

 

ساعت ۱۹ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین درپارکینگ  بیمارستان عرفان خبر دادند.

 

با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل ادثه حاضر شده و تحقیق درباره ماجرا را آغاز کردند . بررسی های اولیه نشان می‌داد دقایقی قبل مرد ۳۵ ساله به نام  رضا با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان در تماس با همسرش که از کارمندان بخش اتاق عمل بیمارستان بود درخواست می کند تا به پارکینگ بیاید.  

 

ساعت ۱۹ با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره می شوند. اما قبل از حرکت خودروی سواری مرد جوان با استفاده از یک فقره اسلحه کمری اقدام به شلیک دو گلوله به سمت همسرش کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با استفاده از همان اسلحه به سمت سر خودش شلیک می کند.

 

جنایت خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان

بنابراین گزارش با توجه به سر و صدای ایجاد شده به دلیل شلیک گلوله بلافاصله نگهیان بیمارستان در محل حادثه حاضر شده و ضمن اعلام خبر وقوع حادثه به پلیس هر رو مصدوم سریعا به بیمارستان منتقل می شوند. که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شده است.

 

یکی از همکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. زن و شوهر جوان ساکن ملارد هستند و یک دختر بچه ۲ ساله دارند که با توجه به شاغل بودن زن جوان و درگیری طولانی مدت در خانه مادر بزرگش زندگی می کند. با مشخص شدن این موضوع بازپرس جنائی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با اعلام اینکه در تماس بازپرس کشیک قتل پایتخت تیم مجرب بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات پلیسی را انجم داده است اعلام کرد. در حال حاضر با توجه به وخیم بودن حال هر دو مصدوم ماجرای تیراندازی پرونده این حادثه در اختیار مقام قضایی است و در صورت ارجاع پرونده به اداره آگاهی تحقیقات پلیسی درباره این ماجرا آغاز خواهد شد.

 

جنایت خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان


 

عامل تیراندازی در بیمارستان عرفان فوت کرد/ پرونده در اختیار بازپرس ویژه قتل

 

 با مرگ مرد ۳۵ ساله عامل تیراندازی در بیمارستان عرفان پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

 

ساعت ۱۹ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در بیمارستان عرفان خبر دادند.

 

بلافاصله قاضی سعید احمد بیگی، بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می‌داد ساعتی قبل مرد ۳۵ ساله به نام محمود با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان به انتظار همسرش که پرسنل اتاق عمل است، می ماند.

 

ساعت ۱۹ با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره ای متعلق به زن جوان به نام فاطمه می‌شود. در حالی که زن جوان ماشین را روشن کرده بود تا حرکت کند، ناگهان همسر او اسلحه کمری کوچک را از جیبش درآورده وبه سمت همسرش نشانه می رود. زن جوان هر چه جیغ می زند نمی تواند مانع او شود و مرد ۳۵ساله با شلیک دو گلوله به سر همسرش او را مجروح می کند. محمود سپس با قرار دادن اسلحه روی سرش یک گلوله نیز به سر خودش می زند.

 

در همان زمان نگهبان بیمارستان و پارکینگ متوجه صدای شلیک شده وسریع به پارکینگ روبه روی بیمارستان می رود وقتی نگهبانان بیمارستان به داخل خودروی سمند رفتند اسلحه در دست مرد جوان بود. بلافاصله زن و شوهر جوان به اتاق عمل منتقل شدند که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شد.

 

یکی ازهمکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. آنها یک فرزند دو ساله دارند که بیشتر مواقع در خانه مادربزرگش است.

 

ساعتی قبل با مرگ مرد تیر انداز به علت شدت جراحت در بیمارستان پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در حال حاضر بازپرس جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را در خصوص جزئیات بیشتر این پرونده آغاز کردند.

 

منبع: خبرگزاری میزان

جدیدترین مطالب سایت