آزار جنسی ناپدری با دختر 7 ساله در کرج

مجموعه : اخبار حوادث
آزار جنسی ناپدری با دختر 7 ساله در کرج

تجاوز نا پدری به کیمیا 

 

اذيت و اذیت نا پدری به کیمیای 7 ساله حواشی اخبار تجاوزات در ایران را چند برابر بازتاپ کرد در ادامه می‌توانید با اذيت جنسی ناپدری به دخترک 7 ساله در کرج تالاب را دنبال نمایید .

 

اذيت جنسی , هنوز داغ آتنای پارس آبادی سرد نشده که خبر اذيت و اذیت جنسی دخترکی هفت ساله در استان البرز سر زبان ها افتاده. دختری به اسم کیمیا که از طرف ناپدری مورد تجاوز قرار گرفت تا اینروزها روی تخت بیمارستان روزگار بگذراند.

 

آدرس روی کاغذ را نگاه می‌کنم. طبقه دوم. بخش کودکان. اتاق ۱۰۳. در اتاق باز است و مددکاری که کارهای درمانی کیمیا را انجام می‌دهد کنار تختش نشسته است.

 

عروسکی سفید رنگ گوشه تخت افتاده و دختری که نامش کیمیاست آرام و بیصدا کنار عرسک خوابیده. انگار نه انگار که دختری هفت ساله است و پر از انرژی. همسالانش یک جا بند نمی‌شوند اما کیمیا نه تنها حرف نمیزند و بازی نمی‌کند بلکه با عروسک سفید رنگش هم قهر کرده.

 

کنارش مینشینم. ملحفه عروسکی اش را روی صورتش می‌کشد و میگوید با همه ی قهرم… مدد کارش با دیدن این حرکت به کیمیا میگوید:سعی کن بخوابی عزیزم. ما چند دقیقه بعد برمی گردیم.

آزار جنسی ناپدری با دختر 7 ساله در کرج

اتاق خلوت و آرام کیمیا را ترک می‌کنیم تا برای چند لحظه پای صحبت و درددل مددکار کیمیا بنشینیم و جویای حال دختر ۷ ساله اي باشیم. دختری که اینروزها لبخندش هم درد می‌کند.

 

به گزارش تالاب کیمیا ٧ ساله به همراه مادر و مادربزرگش در کرج زندگی می‌کرد، پس از سلب حضانت او از پدر واقعی « به علت اعتیاد شدید ، عدم حمایت مالی و عاطفی فرزند و همسر ، اذيت و اذیت جسمی و ضرب و شتم کیمیا و مادرش و…» حضانت کودک به مادرش داده شده و پدر و مادر از هم جدا میشوند.

 

قصه ي تلخ تجاوزی دیگر به دختری ۷ ساله رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین می‌گوید :پس از گذشت حدود یکسال، مادر کیمیا، برای تأمین مخارج و دیگر حمایت ها با مردی ازدواج کرد که ۵ سال از او کوچک تر بود. موسوی می افزاید :

 

طبق بررسی ها صورت گرفته مشخص شد بابک علاوه بر مصرف مواد مخدر« شیشه »، دارای أفکار عجیب و توهمات ناب است. مادر کیمیا زمانی متوجه این رفتارها میشود که بابک ازدواج کرده بود. وی دراین خصوص توضیح میدهد:

 

پس از این که مددجو«مادر کیمیا» با همسرش عقد موقت « صیغه» می‌کند متوجه رفتارهای عجیبی از سمت بابک می‌شود. یکی از این رفتارهای عجیب قرص خوابی است که هر شب به مادر کیمیا می داد؛ به این بهانه که خوابی آرامتر داشته باشد.

 

موسوی می افزاید:پدر ناتنی بارها« طبق گفته کیمیا ٧٠ بار » به وی تجاوز کرده است. مادر از این تجاوزها بی اطلاع بوده و تقاضای دارد، به قاضی بگوییم او«مادر کیمیا» بی گناه است.

 

وی ادامه میدهد:از آنجا که خواب مادر کیمیا سنگین بوده و قرص خواب هم می خورده، بابک از این خواب سنگین و مداوم سوء استفاده می کرده و به اذيت دختر هفت ساله می پرداخته است. چند دقیقه بعد به اتاق باز میگردیم.

 

کیمیا هنوز علاقه اي به صحبت کردن ندارد اما وقتی مددکار با او صحبت میکند عروسکش را در بغل میکرد و با زبان کودکانه آغاز به تعریف ماجرایی میکند

 

که بارها وبارها تکرار شده است. دخترک معصوم به سهولت در مورد نحوه ي تماس ناپدری با خود توضیح میدهد و این نشان از تکرار این رخداد و پذیرش اجباری « به علت ترس از تنبیه فیزیکی به وسیله شلنگ» است.

 

مادر نیز از زندانی شدن در منزل توسط همسر ، مورد ضرب و شتم قرار دادن به وسیله ي شلنگ ، اجبار به استفاده از قرص هاي محرک و خواب آور خود و دخترش صحبت میکند.

 

به گزارش سایت تالاب ناپدری متجاوز پس از بازداشت و زندانی شدن اعتراف کرده که شیطان پرست بوده و به دختربچه ها علاقه داشته و به خاطر کیمیا با مادرش ازدواج کرده است. طبق گفته مددکار کیمیا ، مادر کیمیا که دچار مشکل عصبی شدیدی شده تحت درمان قرار گرفته و کیمیا به بهزیستی سپرده خواهد شد.

 

وی می افزاید :بی اطلاعی و نداشتن آگاهی از سمت مادر جهت مراقبت از کودک و ندادن آموزش به کودک در مواقع اذيت جنسی از علل بروز این رخداد وخیم است . کیمیا رابا تمام دردها و تلخی هایي که بر روح و جسمش وارد شده ترک میکنیم.

 

کیمیایی که برای بهبود زخم هایش به دوران نیاز دارد. آن هم نه یکسال و دو سال . بلکه چند سال. شاید پس از این دوران طولانی اندکی از دردهایش بهبود پیدا کند. شاید…

 

جدیدترین مطالب سایت