4 جیب بر معروفی که در تهران دستگیر شدند (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
4 جیب بر معروفی که در تهران دستگیر شدند (عکس)

موبایل دزدی های معروف دستگیر شدند 

 

چند دزد بعد از دزدیدن هاي بسیار زیاد گوشی بالاخره دستگیر شدند در ادامه با 4 جیب دزد معروفی که در تهران دستگیر شدند تالاب را دنبال نمایید .

 

بازداشت سارقان موبایل قاپ , رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با اشاره به دستگیری ۶ دزد موبایل قاپ در محله ابوذر، گفت: سارقان موبایل قاپ در ۴ عملیات مجزا و مستقل دستگیر شدند.

 

سرهنگ جهانگیر نادری در تشریح این دستگیری گفت: عوامل گشت انتظامی این کلانتری، حین گشتزنی ۲۴ ساعته روز گذشته در محدوده کلانتری، پیروز به دستگیری ۶ دزد موبایل قاپ و کشف تعداد ۱۲ دستگاه گوشی همراه شدند.

 

به گزارش تالاب وی با اشاره به این که در یکی از عملیات ها سرنشین و راکب موتورسیکلت از سارقان زورگیر بوده که به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری و توجهی به فرمان پلیس نمی دادند، افزود:

 

ماموران کلانتری پیروز شدند راکب و سرنشین موتورسیکلت را پس از دو مرحله شلیک تیر هوایی با استفاده از قانون به کار گیری سلاح، دستگیر کنند.

 

4 جیب بر معروفی که در تهران دستگیر شدند (عکس)

 

سارقان موبایل قاپ

این مقام مسئول توضیح داد: متهمان که در سطح حوزه در حال پرسه زنی و شناسایی بزه دیده بودند دستگیر ودر نظارت بدنی انجام شده از آنان تعدادی گوشی هاي موبایل مسروقه و آلات و ادوات جرم کشف شد.

 

سرهنگ نادری افزود: متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و پس از تشکیل پرونده، تحت بازجویی قرار گرفتند.

 

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در پایان خاطر نشان کرد: سارقان که در تحقیقات اولیه، بزه انتسابی را مورد پذیرش قرار دادند، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

 

جدیدترین مطالب سایت