حادثه وحشتناک برای ملکه زیبایی (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
حادثه وحشتناک برای ملکه زیبایی (عکس)

حادثه وحشتناک برای ملکه زیبایی ۲۰ ساله برزیل

 

مدل برزیلی که دست و پاهایش را از دست داده بود جان خود را از دست داد!در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ ،‌ او فینالیست در مسابقات ملکه زیبایی جهان شد.

 

چندی پیش ملکه زیبایی ۲۰ ساله “ماریانا بریدی” رویای تعداد زیادی از زنان برزیلی بود، کسی که با نگاه خوشگل و گیرایی که داشت سعی می کرد خانواده‌اش را از فقر و تنگدستی نجات دهد.

بعد او به عفونت مجاری ادراری مبتلا شد. باکتری بسرعت اکران شد و سنگدلانه تمام بدنش را گرفت. او داروهای زیادی مصرف کرد و پزشکان برای این که بدنش را نجات دهند، دست‌ها و پاهایش را قطع کردند. اما او جان خود را از دست داد.

 

حادثه وحشتناک برای ملکه زیبایی (عکس)

 

خدا به دلهای ما آرامش خواهد داد به خاطر این که او می خواست که ماریانا اکنون و در این جا با ما نباشد.” پدر او “آگنالدو کاستا” به خبرنگاران بیرون از بیمارستانی که دخترش در آن جا از جهان رفته بود این کلمات را گفت. “‌نمی توانم بپذیرم که دخترم اینقدر زود ما را ترک کرد”.وب سایت بریدی میگوید که او از سن ۱۴ سالگی مدل بود و آرزو داشت که برای خانواده‌اش زندگی پر از افتخاری بیافریند.

 

حادثه وحشتناک برای ملکه زیبایی (عکس)

 

پدر او یک راننده تاکسی هست و مادرش خدمتکار منازل هست.
به گزارش تالاب در سن ۱۸ سالگی، او به خوبی از راهی که باید در آینده در آن قدم بردارد مطلع بود؛ در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ ،‌ او فینالیست در مسابقات ملکه زیبایی جهان شد.

 

او قرار بود در مرحله دوم رقابت‌هاي مانکن‌ها در سن پائولو شرکت کند، این مدل برزیلی را “ژیسیل باندچن” سوپر مدل کشف کرد. سازمان زنان برزیل میگوید او مشابه کامل از انسان‌هایي بود که دقیقا می دانند از زندگی چه میخواهند.

دوره بیماری او بسیار سریع بوده است

در دسامبر قبل، او احساس مریضی کرد و پزشکان درایالت محلی “اسپیرو سانتو” در شمال شرقی “ریو دی جانیرو” اولیه مریضی وی را سنگ کلیه تشخیص دادند.

او در ۳ ژانویه برای شوکی که در اثر عفوت به او دست داده بود راهی بیمارستان شد- همینطور فشار خون بسیار پایین – و عفونت او پزشکان را مجبور کرد تا دست‌ها و پاهایش را قطع کنند. پزشکان گفتند، برای این نوع از مریضی کار کمی‌می‌توانستند انجام دهند اما داروهای زیادی برایش تجویز کرده بودند و امیدوار بودند برترین اتفاق ممکن برایش رخ دهد.

 

عفونت یک کابوس ترسناک برای همۀ هست؛ ‌بدن او در مقابل آخرین و نیرومندترین داروها واکنش نشان نداد در حالی‌که باکتری در رگ‌هایش از سر تا پنجه پاهایش را فرا گرفته بود.

درباره بریدی، مقصر باکتری هست، که این نوع آن در مقابل داروها بسیار مقاوم هست.
مرگ بر اثر عفونت باکتریای یک مریضی ارثی کاملا نادر هست، اما ناشناخته نیست؛ در ۲۰۰۶،‌ شیوع باکتری در مرکز درمانی مموریال وایت لس آنجلس ۵ نفر را مبتلا کرد و به مرگ دو نفر از آن ها منجر شد.

 

جدیدترین مطالب سایت