خواستگاری پسر جوان از دوست دختر باردارش در دادگاه (+18)

مجموعه : اخبار حوادث
خواستگاری پسر جوان از دوست دختر باردارش در دادگاه (+18)

خواستگاری پسر جوان از دختر 16 ساله حامله در دادگاه

 

طی خبری شوکه کننده دختر 16 ساله اي که از طریق پسری باردار شده بود در دادگاه همه ی را شوکه کرد در ادامه می توانید سایت تالاب را دنبال نمایید. 

 

خواستگاری پسر جوان از دوست دختر باردارش در دادگاه , دختر 16 ساله اي که از پسر همسایه باردار شده بود با اتفاقی که در دادگاه افتاد همه ی را شگفت زده کرد .به گزارش تالاب ، اتفاقی که بین دختر و پسر نوجوان همسایه افتاده بود به بارداری دخترک منتهی شده بود .

 

به گزارش تالاب بعد از شکایت خانواده دختر ،پسرهمسایه دستگیر و راهی دادگاه شد . چند ماه پیش دختر 16 ساله‌اي به نام رؤیا در شکایتی عنوان کرده بود پسری به نام «شهروز» وی را فریب داده وپس ازرابطه با او باردار شده هست.

 

چند ماه پیش دختر 16 ساله‌اي به نام رؤیا در شکایتی عنوان کرده بود پسری به نام «شهروز» وی را فریب داده وپس ازرابطه با او باردار شده هست. با پروژه این شکایت، شهروز از طریق پلیس دستگیر شد تا این که هفته قبل محاکمه پسر نوجوان در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «کیخا» شروع شد.

 

اما دقایقی پس از شروع محاکمه، ناگهان رؤیا از جا بلند شد ودر اظهاراتی عجیب گفت که از شکایتش صرفنظر میکند. چرا که نیت ازدواج با شهروز را دارد.

 

رئیس دادگاه هم با نظرش موافقت کرد و از شهروز پرسید آیا توصیه رؤیا را قبول می کنی؟ او هم پاسخ داد من هم موافقم چون عاشق رؤیا هستم… به این ترتیب با دقت به رضایت شاکی، دستور آزادی پسر نوجوان صادر شد ودر همان جلسه دادگاه قرار ازدواج گذاشته شد.

 

رؤیا که جنینش را سقط کرده بود پس از دقایقی گفت‌و‌گو با شهروز اظهار داشت: «آقای قاضی ما عاشق یکدیگرهستیم و تصمیم گرفته‌ایم با جلب رضایت خانواده‌ها ازدواج کنیم.»

 

رؤیا ادامه داد: «ما وخانواده شهروز همسایه هستیم و درجریان دیدارهایی که داشتیم به هم علاقه‌مند شدیم وتصمیم به ازدواج گرفتیم. اما متأسفانه بعضی اتفاق‌ها کارما رابه دادگاه کشاند. ولی حالا که باهم به توافق رسیده‌ایم از شکایتم صرفنظر میکنم. چرا که میخواهیم باهم راهی منزل بخت شویم.»

 

ابتدا والدین رؤیا با شنیدن تصمیم دخترشان با این موضوع مخالفت کردند. اما دقایقی بعد با دقت به خواسته دخترشان ناگزیر تن به ازدواج دادند و پرونده مختومه شد.

 

جدیدترین مطالب سایت