خودکشی اینترنتی این دختر بخاطر تجاوز جنسی

مجموعه : اخبار حوادث
خودکشی اینترنتی این دختر بخاطر تجاوز جنسی

خودکشی بخاطر تجاوز زروی

متاسفانه تجاوز جنسی به کودکان رو به افزایش است ودر این جا ماجرای تلخی از تجاوز به دختر 12 ساله و دست به خودکشی زدن دختر را می‌خوانید. کاتلین دختر 12 ساله نوجوان طی ویدیوی 42 دقیقه اي از مورد تجاوز قرار گرفتن توسط یکی از اعضای خانواده اش خبر می‌دهد و خودکشی خودرا به‌صورت آنلاین پخش می کند. دختر 12 ساله‌اي مقابل دوربین خودکشی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده است.

 

پلیس اما در تلاش است تا فیلم خودکشی کاتلین نیکول دیویس «Katelyn Nicole Davis» را پاک کند اما هیچ مجرای قانونی برای اینکار وجود ندارد.

خودکشی اینترنتی این دختر بخاطر تجاوز جنسی

تجاوز جنسی به دختر 12 ساله

به گزارش تالاب ویدیوی خودکشی دختر 12 ساله که توسط دوربین تلفن همراهش به صورت آنلاین ضبط شده است، تا کنون میلیونها بار بازدید داشته و حتی برخی خواستار پاک شدن آن از فضای مجازی هستند.دراین ویدیو، کاتلین نیکول 12 ساله ادعا می کند که توسط یکی از اعضای خانواده‌اش مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته و سپس دست به خودکشی میزند.

 

کاتلین از یک اپلیکیشن رسانه جاری «livestreaming» برای این منظور استفاده کرده است. اما پس از مرگ کاتلین، ویدیوی خودکشی او به سرعت در شبکه‌هاي مجازی پخش و همرسانی شد.ویدیوی 42 دقیقه‌اي آماده سازی و خودکشی کاتلین تا چند روز در فیسبوک و یوتیوب موجود اما پس از تقاضای ایندیپندنت حذف شد.

 

این ویدیو تا پیش از حذف در یوتیوب نزدیک به 40 هزار مرتبه بازدید داشت. اما سایت‌هاي دیگر همان‌ گونه این ویدیو را پخش و حتی عده اي از آن درآمد زایی میکنند.

خودکشی اینترنتی این دختر بخاطر تجاوز جنسی

خودکشی دختر 12 ساله بدلیل تجاوز

پس از آنکه خبر اقدام به خودکشی کاتلین به گوش پلیس رسید، نیروهای پلیس به خانه آن‌ها در “سدارتاون” جورجیا رفتند و او را به بیمارستان رساندند اما کار از کار گذشته بود.اما افراد زیادی تا کنون تقاضای خود مبنی بر حذف هر گونه ویدیو، پست اینترنتی یا نظرات دراین مورد را مطرح کرده‌اند.

 

اگرچه پلیس از هیچ قدرت قانونی برای حذف این موارد از فضای برخوردار نیست، عده اي از وب سایت‌ها با حذف داوطلبانه آن‌ها موافقت کرده‌اند. کنی داد، رئیس پلیس، در گفت‌وگو با فاکس 5 نیوز گفت:

 

«خواهش ما این است که همه ی این ویدیو را برای احترام به خانواده کاتلین و اجتناب از آسیب رساندن به کودکان دیگر حذف کنند. ما با برخی سایت‌ها تماس گرفتیم و تقاضای حذف آنرا مطرح کردیم، در حالی‌که از نظر قانونی آن‌ها میتوانند زیر بار تقاضای ما نروند.»

 

به گزارش تالاب: برخی میگویند که موارد قانونی و مسئولیت‌پذیری پیرامون پلتفرم‌هاي شبکه‌هاي مجازی پیچیده است اما باید اخلاقیات را نیز درنظر گرفت تا از آسیب‌هاي بیشتر پیشگیري شود. گفتنی است این اولین باری نیست که از شبکه‌هاي مجازی بدلیل پخش ویدیوهای نامناسب انتقاد شده است. در آوریل سال گذشته میلادی، دختری متهم به پخش زنده صحنه تجاوز دوستش در توئیتر شده بود.

خودکشی اینترنتی این دختر بخاطر تجاوز جنسی

بخش‌هایي از ویدیوی 42 دقیقه‌اي خودکشی کاتلین

خودکشی اینترنتی این دختر بخاطر تجاوز جنسی

 

خودکشی اینترنتی این دختر بخاطر تجاوز جنسی

خودکشی آنلاین این دختر به خاطر تجاوز جنسی

 

جدیدترین مطالب سایت