داماد خشمگین عروس را با گاز گرفتن به قتل رساند (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
داماد خشمگین عروس را با گاز گرفتن به قتل رساند (عکس)

مردی که عروس را با گاز گرفتن کشت !

قتل عروس با گاز گرفتن داماد ؛ نوعروس نگون بدخت در ماه عسل بخاطر گازگرفته شدن از طرف شوهرش جان داد ! به گزارش تالاب داماد جوان , ماه عسل خود و عروس سی و دو ساله اش رابا گاز گرفتن خونین کرد! ماه‌عسل کابوس‌وار در شرم‌الشیخ مصر عروس جوان رابه کام مرگ کشاند.

 

به گزارش تالاب سوفی دانن 32 ساله، چند روزبعد از ازدواج با گرگوری وانده ویور 35 ساله توسط او به قتل رسید.

 

داماد خشمگین عروس را با گاز گرفتن به قتل رساند (عکس)

داماد قاتل عروس رابا گاز گرفتن کشت

 

گرگوری وانده ویور، کماندوی سابق، به جرم کتک زدن و گاز گرفتن همسر باردارش در ماه‌عسل شان که منجر به مرگ او شد برای 25 سال راهی زندان میشود.

 

سوفی دانن تنها چند روزبعد از بر تن کردن لباس عروس در شرم‌الشیخ مصر به قتل رسید. خانوده او اعلام کرده‌اند که به شدت با ازدواج این دو مخالف بودند. پدر او تنها چند دقیقه ییش از راهی شدن آن ها به ماه‌عسل به دخترش گفته بود: میترسم دیگر برنگردی. پيکر پوشیده از خراش و آثار گازگرفتگی دانن که باردار بود دو روزبعد از وقع قتل در حمام هتل پیدا شد. شوهرش پلیس را خبر کرده بود.

 

بنا بر گزارش دکتری قانونی، قتل او بر اثر کتک خوردن و گاز گرفته شدن رخ داده است. خانواده‌ي دانن اعلام کرده‌اند که او مرتبا از شوهرش کتک می‌خورده است. یکی از دوست‌هاي‌ او شهادت داد که “حتی روز عروسی بدنش پر از جای زخم بود.”

 

پدر سوفی در مراسم عروسی شرکت نکرده بودو قبل از ماه عسل به دخترش هشدار داده بود که با وانده نرود. “وقتی گفت برای ماه‌عسل به مصر میروند به او هشدار دادم و گفتم میترسم دیگر برنگردی.”

 

وانده که کماندوی سابق ارتش بلژیک است در دادگاهی در مصر با مجازات 25 سال زندان مواجه شده است. حکمی که کمی خاطر خانواده‌ي دانن را آسوده کرده. یکی از اعضای خانواده‌ي او می گوید: خیلی خوشحالیم که او در مصر محاکمه شد نه بلژیک، چون به احتمال زیاد آنجا حکمش سبکتر بود. دانن از ازدواج قبلی خود دو بچه‌ي 8 و 10 ساله داشت.

 

داماد وحشی با گاز گرفتن عروس جوان رابه قتل رساند.

 


حتما بخوانید:  قتل هولناک عروس مطلقه !


 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت