دختر 16 ساله ای که رفتن به اتاق پسر خاله اش را تایید کرد (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
دختر 16 ساله ای که رفتن به اتاق پسر خاله اش را تایید کرد (+عکس)

دختر 16 ساله ای که به اتاق پسر خاله اش رفت 

 

در دادگاه صبح تهران دختر 16 ساله اي حرف پسر خاله اش را تایید کرد در ادامه می‌توانید با دختر16 ساله اي که رفتن به اتاق پسرخاله اش را تایید کرد تالاب را دنبال نمایید .

 

پسر جوانی که به اتهام ربودن وتجاوز جنسی به دخترخاله‌اش دستگیرشده بود صبح دیروز هنگام محاکمه، با اظهارات دختر نوجوان از مجازات سنگین نجات یافت.

 

دختر 16 ساله ای که رفتن به اتاق پسر خاله اش را تایید کرد (+عکس)

رسیدگی به این پرونده از مرداد سال جاري و با شکایت خانواده دختر نوجوانی به اسم پرستو – 16 ساله – آغاز شد. والدین وی با مراجعه به اداره آگاهی ادعا کردند پسر خاله پرستو وی را ربوده و مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

 

در حالیکه این پرونده با موضوع تجاوز جنسی تشکیل شده و مأموران درجست‌ و‌ جوی دختر و پسرفراری بودند سرانجام آن ها شناسایی و دستگیرشدند.

 

این دختر و پسر، دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی وبا حضور واعظی و ملکی- مستشاران دادگاه- پای میز محاکمه ایستادند.

 

به گزارش تالاب اما درابتدای جلسه، پرستو گفت: «به خاطرعشق وعلاقه زیاد به پسرخاله‌ام ومخالفت خانواده هایمان با ازدواج مان، هر دو با هم فرار کردیم و من به مخفیگاه او رفتم و شب را ماندم و به هیچ وجه هم آدم ربایی وتجاوزجنسی صورت نگرفته است.»

 

بدین‌ترتیب قضات پس ازشنیدن اظهارات پسرجوان و پدر و مادر دختر نوجوان، در پایان جلسه پرستو رابه پرداخت جریمه دو میلیون ریالی وشهروز را هم به 74ضربه شلاق محکوم کردند.

 

قاضی عبداللهی دراین باره گفت: «ازدواج امری مقدس به شمار می‌رود و بهتراست والدین به خواسته‌هاي فرزندان‌شان هم دقت کنند و بجای مخالفت‌هاي کورکورانه زمینه ازدواج‌هاي مطلوب وشایسته را فراهم کنند.

 

البته خانواده‌ها باید همواره به‌عنوان مشاور و راهنما در کنار فرزندان‌شان باشند و شرایطی را فراهم نمایند که جوان‌ها دچار اشتباهات جبران ‌ناپذیرنشوند. ضمن این که باید دراین مسیر برترین‌ها را برای فرزندان رقم زد.

 

جوان‌ها نیز نباید با لجبازی و سماجت‌هاي بی‌علت و اقدامات نسنجیده زمینه ساز بروز مسائل و مشکلات شوند. بی‌تردید اجماع و همدلی دراین زمینه بسیار حائز اهمیت است.»

 

جدیدترین مطالب سایت