دختر جوانی که به خاطر رد ازدواج با مردی به قتل رسید (18+)

مجموعه : اخبار حوادث
دختر جوانی که به خاطر رد ازدواج با مردی به قتل رسید (18+)

قتل به خاطر رد کردن ازدواج

مردی افغانی به دلیل عدم جواب مثبت به تقاضای ازدواج دختر جوان رابا ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

 

دخترجوانی که به خاطر رد ازدواجش با مردی به قتل رسید به گزارش تالاب شهریورماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۷۲ حرم عبدالعظیم «ع»اعلام کرد دخترش که برای بازگشت به منزل از محل کارش در شهرری خارج شده، مفقود شده و دیگر به منزل بازنگشته هست.

 

هم زمان با شروع رسیدگی به پرونده گم شدن حمیده ۲۵ ساله در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، پدر فقدانی با مراجعه به پایگاه نهم پلیس آگاهی اعلام کرد: فرد ناشناسی توسط تلفن همراه تلفن همراه دخترم با من ارتباط گرفت و عنوان داشت که جنازه دخترم دریک ساختمان نیمه کاره در خیابان آستانه قرار داد.

 

با حضور کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در محل اعلام شده از سمت فرد ناشناس، جنازه مقتول متعلق به حمیده که از ناحیه‌ سینه و شکم مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود، کشف شد. بلافاصله موضوع به قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب شهرری و اداره دهم مخصوصاً قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

قتل به خاطر رد کردن ازدواج

پدر حمیده در اظهارات تکمیلی اش به کارآگاهان گفت:

ساعت 9صبح روز جمعه فرد ناشناسی توسط تلفن همراه تلفن همراهم با من ارتباط گرفت و ضمن معرفی خود همچون خواستگار دخترم عنوان داشت که جنازه دخترم دریک ساختمان نیمه کاره افتاده هست.

 

کارآگاهان در ادامه‌ تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که حمیده از چندی پیش با جوانی افاغنه به نام “مراد” ۳۰ ساله پروژه دوستی ریخته و محل کشف جسد نیز، همان محل کار مراد بوده که هم زمان با کشف جسد حمیده، او نیز متواری شده هست.

 

با شناسایی “مراد” همچون متهم پرونده، کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که مراد از حدود چهار سال پیش و پس از مرگ پدر و مادرش، برای کار کردن و به صورت غیرقانونی وارد ایران شده و طی این مدت همچون کارگر ساختمانی مشغول بکار بوده هست.

 

اقدامات پلیسی برای دستگیری مراد در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت، اما به موجب ورود غیرقانونی به کشور و پس از ارتکاب جنایت، هیچ مکان مشخصی از وی وجود نداشت.

 

به گزارش تالاب باوجود بلامکان بودن “مراد” سرانجام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات مخصوصاً پلیسی اطلاع پیدا کردند که او بتازگی همچون کارگر روزمزد در ساختمان‌هاي در حال تولید و ساز حضور دارد.

 

سرانجام محل تردد “مراد” در یکی از این ساختمان‌ها شناسایی ودر ساعت ۷ بعدازظهر روز پنج شنبه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

رد درخواست ازدواج بهانه ای برای قتل دختر جوان تهرانی

“مراد” پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف ودر اظهاراتش به کارآگاهان گفت:

 

مدتی بود که با حمیده آشنا شده بودم، پس از مرگ پدر، مادر و برادرم، از لحاظ عاطفی و روحی وابستگی شدیدی به حمیده پیدا کرده بودم، تصور می کردم که همین احساس را نیز حمیده به من دارد، هر دوران که موضوع ازدواج رابا حمیده مطرح می کردم او جواب مشخصی نمی‌داد تا این که پنجشنبه از او خواستم تا پس از تعطیلی محل کارش با یک دیگر دیدار کنیم.

 

حمیده به محل کار من آمد، از او خواستم تا جواب نهایی اش را در خصوص ازدواج با من بگوید، اما در کمال تعجب گفت که نیت ازدواج با مرا ندارد. بازرسی خودم را از دست دادم، چاقویی که داخل اتاقک نگهبانی بود برداشتم و با آن، چندین ضربه به سینه و شکم حمیده زدم.

 

حمیده روی زمین افتاد،موبایل تلفن همراهش را برداشتم و فردای آنروز با پدر حمیده ارتباط گرفته و موضوع رابه او اطلاع دادم.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با دقت به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سمت بازپرس پرونده صادر و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته هست.

 

جدیدترین مطالب سایت