دستگیری بازیگر معروف زن در پارتی شبانه با مشروبات الکلی و مواد مخدر (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
دستگیری بازیگر معروف زن در پارتی شبانه با مشروبات الکلی و مواد مخدر (عکس)

دستگیری بازیگر معروف زن با مشروبات الکلی و مواد مخدر در پارتی

بازیگر مشهوری که در پارتی کرج حضور داشت دستگیر شد. دریک پارتی شبانه در یکی از باغات استان البرز  12 دختر و 17 پسر دستگیر شدند. یک منبع آگاه گفت:

 

به گزارش تالاب بنابر اعلام خبری به پلیس استان البرز، مبنی بر برپایی پارتی شبانه دریک ویلای شخصی، مامورین نیروی انتظامی وارد عمل شده و با ورود به این ویلا ۲۹ دختر و پسر را دستگیر کردند. 

 

در میان دستگیرشدگان یک مرد تبعه غیر ایرانی و نیز بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، خانم «ک» نیز به چشم می خورد. گفتنی است، دراین ویلا مقادیری مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد. در روزهای گذشته، برخورد با پارتیهای شبانه و مختلط افزایش یافته است. 

 

منبع: عصر خبر

 


 

دستگیری 72 دختر و پسر در پارتی شبانه در ساری

در این جا گزارشی از اخبار دستگیری افراد در پارتی هاي‌ مختلط شبانه را خواهید خواند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ساری از دستگیری 72 نفر در پارتی شبانه در ساری خبر داد. سیدیونس حسینی‌عالمی در مصاحبه با فارس در ساری از دستگیری 72 نفر دریک پارتی مختلط شبانه خبر داد و اظهار کرد: این مجلس همراه با سرو مشروبات الکلی بوده است.

 

وی با بیان این که این پارتی شبانه با حضور به موقع نیروهای اطلاعات سپاه استان و نیروی انتظامی به اتمام رسید، افزود: تمام افراد مرتبط با این پرونده دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران با اشاره به این که فردی که خانه را در اختیار افراد قرار داده بود، در دادگاه بدوی دارایی پرونده قضایی است، گفت: میزان محکومیت 60 میلیارد تومان بدلیل قمار بوده است.

 

وی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد مراقب فرزندان جوان خود باشند.

 


 

دستگیری بازیگر معروف زن در پارتی شبانه با مشروبات الکلی و مواد مخدر (عکس)

دستگیری 23 نفر در پارتی شبانه کرمان

در پرونده دستگیری 23 مجرم پارتی شبانه در کرمان، فردی که نقش محوری در برپایی پارتی ها ایفا میکرد، از طریق کانال تلگرامی خود افرادی را برای شرکت دراین پارتی دعوت کرده است.

 

وی ادامه داد:عمل این فرد شامل بزه هاي‌ شرب خمر، دایر کردن مرکز فساد و ارتکاب فعل حرام منجر به جریحه دار شدن عفت عمومی شده بود.

 

وی با تاکید بر این که در اجرای قانون و ضوابط اسلامی مصمم هستیم، گفت:

اجازه نمیدهیم افراد به اعمال ضد انقلاب دست بزنند و یا اجناس بنجل قاچاق خودرا در قالب مزون لباس که در حاشیه پارتی ها برگزار می‌کنند، به فروش برسانند و دامن جامعه را لکه دار و ارزش هاي‌ اسلامی را نادیده بگیرند.

 

سالاری از پلمپ محل برگزاری این جشن توسط بازپرس پرونده خبرداد و گفت:اجازه نمیدهیم با آبروی جامعه بازی شود.

 

وی بیان کرد:تحقیق از متهمان این پرونده که اقدام به شرب خمر و رقص مختلط با پوشش هاي‌ نامناسب کرده بودند، آغاز شده است.

 

وی با اشاره به دغدغه و مطالبه قشر مذهبی جامعه برای تشدید برخورد با موارد تخلف تصریح کرد:بعنوان مجری قوانین و مقررات دینی، مسئولیت داریم و مسئولیت ما اجرای دقیق قانون برای همه ی افراد، صرف نظر از صنف و سلیقه آنهاست.

 

دادستان کرمان اظهار کرد:همه ی ما نیاز به تقویت باورهای دینی خود داریم و ماه رمضان، فرصت مغتنمی برای خودسازی است و اینگونه غفلت ها در عصر انتظار، خسران بزرگی برای آدمی به دنبال دارد.

 

وی با تاکید بر پیشگیري از جرم در فضای مجازی و بخصوص شبکه هاي‌ اجتماعی گفت:دادستانی کرمان در راستای جلوگیری از جرم در فضای مجازی و بخصوص شبکه هاي‌ اجتماعی موبایلی اشراف لازم را داشته و رصد و نظارت دقیقی به صورت مستمر در حال انجام است.

 

جدیدترین مطالب سایت