شایعه یا واقعیت دستگیری شهرام شب پره به جرم حمل مواد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
شایعه یا واقعیت دستگیری شهرام شب پره به جرم حمل مواد (عکس)

آیا شهرام شب پره در ایران دستگیر شده است؟

در شبکه هاي‌ مجازی مخصوصا اینستاگرام شایعه سازی فراوانی صورت میگرد که بعد از مدتی مشخص میشود دروغ بوده و شایعه بیش نبوده است.

 

مثل شایعه مرگ خاوری که دو بار تا حالا اتفاق اتفاده ولی هیچ رسانه اي تایید نکرده است.

 

و شایعه اي که به شهرام شپ پره خواننده معروف نسبت داده شده است این است که ایشون در هواپیمای شهر دبی به مقصدی در یکی از کشورها بوده اند که هواپیما دچار نقص فنی شده و وادار به فرود در تهران میشود .

 

وقتی ایشان به سالن فرودگاه می رود در نظارت که در فرودگاه انجام مشود وی حامل مواد مخدر بوده است.

 

این داستان دست به دست می چرخد ولی واقعیت ان هیچ کجا تایید نشده است.

 

نکته مهم این که اخبار را از خبرگزاری هاي‌ معتبر دریافت نمایید

 


 

شایعه یا واقعیت دستگیری شهرام شب پره به جرم حمل مواد (عکس)

ردپای شهرام شب‌پره در کلاهبرداری‌های میلیاردی

فروشنده خانه‌هاي‌ رؤیایی در آلانیای ترکیه پس از دستگیری و حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی صراحتاً به انجام تبلیغات فروش ملک در شبکه‌هاي‌ ماهواره‌اي غیرقانونی و کلاهبرداری از شکات اعتراف کرد.

 

به گزارش تالاب در روز 14 بهمن 93 خانمی با مراجعه به دادسرای امور بین‌الملل و طرح شکایتی عنوان داشت که از طریق آگهی تبلیغاتی یکی از شبکه هاي‌ ماهواره اي قصد خرید یک واحد آپارتمان مسکونی در کشور ترکیه را داشته که توسط شخص فروشنده مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 30 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

شاکی پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شخصی بنام «یاشار» با اعلام مالکیت شرکت «فرست هوم آلانیا» با عدد ثبت جعلی متعلق به یک شرکت تبعه ترکیه اقدام به فروش یک دستگاه آپارتمان در کشور ترکیه – منطقه آلانیا به اینجانب کرد و بابت پیش پرداخت فروش آپارتمان نیز مبلغ 20 هزار یورو به حساب ایشان واریز کردم.

 

شاکی در خصوص نحوه اطلاع از کلاهبرداری به کارآگاهان گفت: جهت تحویل آپارتمان به کشور ترکیه رفته بودم که در آنجا متوجه شدم آپارتمانی که توسط آقای «یاشار» به بنده فروخته شده، در واقع متعلق به یک تبعه ترکیه است که توسط ایشان اجاره شده است؛ با مراجعه به ایران و جهت استرداد مبلغ پیش پرداخت به سراغ «یاشار» رفته؛ اما او اعلام کرد که قادر به استرداد پول نبوده و به این بهانه تقاضای استرداد پول طی دو مرحله شد اما به وعده خود عمل نکرد.

 

شاکی در خصوص نحوه آشنایی خود با «یاشار» نیز به کارآگاهان گفت: از طریق برنامه شب خیز که از طریق شبکه ITN پخش میشود در جریان فروش آپارتمان در منطقه آلانیا قرار گرفتم؛ پس از تماس با عدد اعلام شده از سوی برنامه، با آقای «یاشار» آشنا شدم که ایشان خودرا مالک شرکت فرست هوم آلانیا معرفی کرد.

 

با بررسی پرونده شکایت هاي‌ مشابه مشخص شد که شکات و مالباختگان دیگری نیز توسط مدیر شرکت فرست هوم آلانیا مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

شایعه یا واقعیت دستگیری شهرام شب پره به جرم حمل مواد (عکس)

شایعه دستگیری شهرام شب پره

 

تعدادی از شکات پس از حضور در اداره چهاردهم آگاهی اعلام داشتند که علاوه بر آگهی تبلیغاتی شبکه‌هاي‌ ماهواره‌اي، از طریق آگهی‌هاي‌ تبلیغاتی درج شده در روزنامه‌هاي‌ کثیرالانتشار ورزشی با «یاشار» آشنا شده‌اند؛ تعدادی دیگر نیز در خصوص نحوه آشنایی خود با یاشار عنوان کردند که نخستین ملاقات خود با او را در هتل‌هاي‌ چند ستاره انجام داده و این شخص خودرا بعنوان فروشنده آپارتمان در ترکیه، جزیره کیش و … معرفی کرده است.

 

با شناسایی محل تردد «یاشار » «35ساله» در جزیره کیش، هماهنگی‌هاي‌ لازم با پلیس آگاهی جزیره کیش انجام شد و متهم در مورخه 2 تیر 94 در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

متهم پس از حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی صراحتا به انجام تبلیغات فروش ملک در شبکه هاي‌ ماهواره‌اي غیرقانونی و کلاهبرداری از شکات اعتراف کرد.

 

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکر استقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت:

با توجه به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت میشود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

متهم در ادامه تحقیقات اعلام کرد:

در طول مدت فعالیت خود با یکی از خوانندگان – متواری از ایران – بنام «شهرام شب پره» اقدام به فروش آپارتمان میکردم اما پس از گذشت مدتی کوتاه با شهرام شب پره دچار اختلاف شده و از ترس این شخص وادار به ترک کشور ترکیه و بازگشت به ایران شدم ودر حال حاضر نیز شرکت فرست هوم آلانیا متعلق به این شخص «شهرام شب پره» است.

 

جدیدترین مطالب سایت