ماجرای رابطه جنسی شیطانی استاد دانشگاه با خانم متاهل

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای رابطه جنسی شیطانی استاد دانشگاه با خانم متاهل

رابطه ی جنسی استاد دانشگاه با دختر متاهل 

 

 استاد دانشگاهی با بانو متاهلی به شیوه شیطانی وارد رابطه جنسی شدند در ادامه می‌توانید با ماجرای رابطه جنسی شیطانی استاد دانشگاه با خانوم متاهل تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب یک استاد دانشگاه با شاگردش که زنی متاهل بود وارد رابطه شد و با وی رابطه جنسی برقرار کرد که دوربین مخفی راز این خیانت را فاش نمود. 

 

استاد دانشگاه و زن متاهل که پس از افشای ارتباط پنهانی‌شان به اعدام محکوم شده بودند, با رد حکم در دیوان عالی کشور, به شلاق, تبعید و انفصال از خدمت محکوم شدند.

 

اواخر دی سال 1394 مردی با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران گفت:از مدتی قبل به رفتارهای همسرم سوسن مشکوک شدم,,. در خانه دوربین کار گذاشتمو پس از بازبینی آن تصاویر سوسن و مردی غریبه را دیدم.

 

به گزارش تالاب با ثبت این شکایت,تحقیقات کارآگاهان آغاز و مشخص شد سوسن که کارمند یکی از وزارتخانه‌ هاست برای انجام یک پروژه درسی با استاد دانشگاه خود به نام «محمود» دوست شده و با او ارتباط پنهانی برقرار کرده است.

 

با کشف این مدارک, سوسن و محمود دستگیر شدند و در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.هر دوی انها منکر ارتباط پنهانی شدند, اما قضات براساس مدارک موجود و فیلم دوربین مداربسته,هر دو متهم را مجرم تشخیص داده و به اعدام محکوم کردند.

 

این حکم با اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور رفت و قضات شعبه یازدهم آن را رد کردندو برای رسیدگی مجدد در اختیار شعبه پنجم دادگاه قرار دادند.در دومین جلسه دادگاه, هر دو متهم بار دیگر خود را بی‌گناه دانستند. سپس قضات وارد شور شدند

 

و هر دوی انها را با تبرئه از زنای محصنه, به 99 ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم کردند.استاد دانشگاه همین طور به دو سال تبعید در شهری دورافتاده محکوم شد.

 

جدیدترین مطالب سایت