رابطه جنسی بازیگر هالیوودی ایدزی با 5000 هزار زن و دختر + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
رابطه جنسی بازیگر هالیوودی ایدزی با 5000 هزار زن و دختر + عکس

رابطه جنسی بازیگر هالیوود با 5000 زن و دختر

بازیگر هالیوودی که خود خبری از بیماری ایدز نداشت و فاش شد او با بیش از 5000 دختر و زن رابطه جنسی پر خطر داشته است . افشاي ابتلاي «چارلي شين» به بیماری ایدز جنجال بپا کرد . به گزارش تالاب هنرپیشه مشهور هالیود چارلی شین دچار ایدز است. آزمایش HIV او مثبت اعلام شد و به گزارش تالاب و به گفته ي خودش با 5000 زن ارتباط جنسي داشته، به بيماري ايدز جنجال کم‌سابقه‌ای در آمريکا به راه انداخته و تا کنون موجب اقدام قانوني ده‌ها زن شده است.

 

هفته گذشته بود که «چارلي شين» از بازيگران سرشناس هاليوود به گزارش تالاب رسما اعلام کرد که 4 سال است که به بيماري ايدز مبتلا شده است؛ اعترافي که حالا جنجالی کم‌سابقه در آمريکا به راه انداخته است.

 

چارلی شین، «Charlie Sheen» متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۵ و بازیگر نقش‌های فیلمها و سریال هاي متعددی هم چون جوخه، روز تعطیل فریس بولر، وال‌استریت، دو مرد و نصفی «۲۰۰۳-۲۰۱۱»، سه تفنگدار سایه توطئه اینک آخرالزمان ، سرزمین‌هاي بد، اسکری مووی و… اعلام کرد که مبتلا به ویروس HIV است.

رابطه جنسی بازیگر هالیوودی ایدزی با 5000 هزار زن و دختر + عکس

وی دلیل افشای این خبر را جلوگیري از سوء استفاده دیگران برای فاش ساختن آن اعلام نمود. معلوم نیست تا کنون به چند نفر بابت این خبر حق سکوت داده ام ولی ملیونها دلار از لحظه قطعی شدن بیماری ام تا کنون پرداخته ام.

 

بازیگر نقش دو مرد و نصفی «Two and A Half Men» شین 50 ساله به مجری شبکه ان بی سی گفت حدود 4 سال پیش از وجود ویروس ایدز مطلع شدم ولی از چگونگی و علت مبتلا شدن به آن بطور قطع اطلاعی ندارم اما امروز به این دلیل این خبر را فاش می کنم چون بابت عدم پرداخت حق سکوت مورد تهدید قرار گرفته ام.

 

هرچند در هاليوود ارتباطات آزاد جنسي امري متداول و معمول است، اما ميل غيرمعمول شين به روابط نامشروع و دوره طولاني‌ای که وي بيماري‌اش را مخفی کرده، موجب شده تا بزرگي فاجعه حتي در هاليوود هم کم‌سابقه باشد.

 

چارلي شين که به ارتباط گسترده جنسي مشهور است، از هفته گذشته با شکايت دست کم 75 زني مواجه شده که مي‌گويند دراين دوره 4 ساله با وي ارتباط داشته‌اند.به نوشته روزنامه «ميرور»، کارشناسان مي‌گويند 75 نفر، تنها نوک کوه يخ فاجعه است و او احتمالا دراين مدت با 700 نفر از جمله چندين مرد، دختر و افراد دو جنسيتي در ارتباط بوده است.

 

ميرور به نقل از يک منبع آگاه نوشته است که شين زماني اعتراف کرده که با 5000 زن در ارتباط بوده است.اين منبع آگاه مي‌گويد: «درنظر بگيريد که شين فقط با 500 نفر زن بدکاره در ارتباط بوده و آن 500 نفر هم هريک با 5 نفر ارتباط جنسي داشته‌اند. اين يعني چندهزار نفر در دسترس ابتلا به ايدز قرار گرفته‌اند.»

 

چارلي شين که تنها درسال 2013 يک ميليون دلار هزينه ارتباطات جنسي کرده، مدعي است که تمام کساني که با آن‌ها ارتباط داشته، از بيماري وي مطلع بوده‌اند.با اين حال بسياري از کساني که با او مرتبط بوده‌اند اين ادعا را رد کرده، مي‌گويند او هيچ حرفي دراين مورد نزده است. چارلي شين 50 ساله و پدر 5 فرزند است.

 

جدیدترین مطالب سایت