راننده خاطی پورشه در اصفهان راهی زندان شد (فیلم + عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
راننده خاطی پورشه در اصفهان راهی زندان شد (فیلم + عکس)

کشته شدن پسر جوان بخاطر جنون سرعت پسر پورشه سوار

در اردیبهشت ماه 1398 در خیابان کارگر اصفهان یک خواهر و برادر با پورشه لوکس خود اقدام به دور دور کردن در خیابان ها با سرعت زیاد میشود. طبق گزارش اهدان این حادثه سرعت خودروی پورشه به حدی زیاد بوده که چندین خودرو را داغون کرده و راننده پراید که جوانی 20 ساله بود در این تصادف کشته میشود.

 

در همان زمان راننده پورشه متواری شده و خواهر وی در مکان حضور پیدا میکند. ماجرای جنجالی شدن این حادثه زمانی خبرساز میشود که دختر خانمی که گفته میشود خواهر وی بوده بجای ناراحتی از کشته شدن پسر جوان ؛ نگران خودروی لوکس خود میباشد و انتشار کلیپی از وی در این زمینه باعث واکنش افکار عمومی نسبت به این موضوع میشود.

ماجرای کشته شدن پسری در اصفهان بدلیل سرعت زیاد پورشه

ساعت ۱بامداد دیروز یه اتومبیل پورشه در خیابان کارگر اصفهان در حال کورس گذاشتن بوده سرعت پورشه‌ای که پسره میرونده خیلی بالا بوده منحرف میشه و با یه پراید اصابت میکنه و راننده‌اش کشته میشه، همسایه ها از تراس میبینن که راننده پسر پیاده میشه و بعد برمیگرده گوشیش رو برمیداره و فرار میکنه و خواهرش رو میفرسته سر صحنه تصادف و ادامه ماجرا…

 

خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دوردور کردن و کورس گذاشتن در خیابان‌ها نظم جامعه را به هم بریزند. ماموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی میان افراد قائل نبوده و با هر شخصی در هر جایگاهی که باشند برخورد می‌کند. پسر جوان که گواهینامه نیز نداشته روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

این جوان رعنا در عکس پایین مرحوم فرهاد طاهریان است که قربانی جنون سرعت چند از خدا بی خبر شد.
روحش شاد و آرزوی صبر برای خانواده مرحوم

راننده خاطی پورشه در اصفهان راهی زندان شد (فیلم + عکس)

آگهی ترحیم جوون ۲۰ ساله قربانی کورس گذاشتن و تصادف خودرو پورشه خیابان کارگر اصفهان که به اشتباه در خبرگزاری ها یک مرد ۴۰ ساله گفته شده بود.
همچنین این حادثه ساعت ۱.۳۰ دقیقه بامداد اتفاق افتاده.

 


 

راننده بدون گواهینامه پورشه دستگیر شد

درستکار رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان:راننده پورشه که پس از حادثه تصادف متواری شده بود، دقایقی قبل در محدود خیابان احمدآباد اصفهان بازداشت شد.راننده، پسری 24 ساله بود که پس از بررسی مشخص شد گواهینامه نیز نداشته است.در بررسی‌های پلیس مالک خودرو نیز شناسایی شده است.

چلمقانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان: ساعت 2 بامداد 26 اردیبهشت ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک دستگاه پورشه با پراید مطلع و به محل حادثه در خیابان کارگر اعزام شدند.

 

در این حادثه، خودرو پورشه به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز از جلو به پهلو یک دستگاه پراید برخورد می‌کند که به دلیل شدت جراحات راننده ۲۰ ساله پراید پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

جدیدترین مطالب سایت