زنده به گور کردن دو مرد گنج یاب توسط 2 مرد (تصاویر محل دفن اجساد)

مجموعه : اخبار حوادث
زنده به گور کردن دو مرد گنج یاب توسط 2 مرد (تصاویر محل دفن اجساد)

قتل دو مرد گنج یاب با زنده به گور کردن !

پلیس آگاهی تهران موفق به کشف راز قتل دو مرد گنج یاب بدست دو مرد دیگر شد. ماجرای وحشتناکی که باعث مرگ دو نفر شد . مرد جوان که در دوسناریوی دست به قتل زده بود پس از 14 ماه سکوت پرده از راز جنایت هایش برداشت و محل دفن اجساد را نشان داد.

 

زنده به گور کردن گنج یاب ها , آخرین روز آبان ماه سال گذشته مردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 تهران عنوان داشت که پدرش به نام یحیی 55 ساله روز 26 آبان ماه سال گذشته از خانه اش در خیابان 17 شهریور خارج شده و دیگر به خانه بازنگشته و پس ازآن نیز پاسخگوی تماسها آن ها نبوده است .

 

پرونده مقدماتی در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فقدان افراد” و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

کشف دومین پرونده فقدان افراد :

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل اقامت فقدانی رفته ودر بررسی عکسهای بدست آمده از دوربین هاي مداربسته داخل پارکینگ موفق به شناسایی اتومبیل سواری پژو پرشیا سفید رنگی شدند که یحیی همراه مرد یگری که صاحب ماشین است سوار بر ماشین ودر ساعت 14:45 مورخه 26 آبان ماه از داخل ساختمان خارج شده بودند .

 

به گزارش تالاب با شناسایی صاحب اتومبیل به نام حسین 65 ساله، کارآگاهان اداره یازدهم موفق به شناسایی محل اقامت وی در شهرستان ارومیه شدند و پی بردند که هم زمان با ناپدید شدن یحیی ، پرونده فقدانی حسین نیز در پلیس آگاهی شهرستان ارومیه تشکیل ودر حال رسیدگی است .

 

خانواده حسین در شکایت خود عنوان داشته بودند که حسین برای ملاقات با یکی از دوستانش از خانه خارج و به تهران رفته اما پس ازآن دیگر تماسی با آن ها نداشته و پاسخگوی تماس هایشان نیز نبوده است ؛ همچنین کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که هردو مرد در زمینه خرید و فروش دلار و ارز و همچنین عتیقه جات فعالیت دارند .

زنده به گور کردن دو مرد گنج یاب توسط 2 مرد (تصاویر محل دفن اجساد)

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به پرونده ، اقدام به ثبت دستور توقیف اتومبیل پژو پرشیا متعلق به حسین در سیستم جامع پلیس کرده و پس از گذشت چند روز از پلیس آگاهی شهرستان قزوین به آن ها اطلاع داده شد که ماشین پرشیای سفید رنگ، به صورت کاملا سوخته در مناطق کوهستانی این شهرستان ، در حوالی روستای اردلان کشف شده است .

کارآگاهان در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی مرد میانسالی به نام یحیی به نام تقی 50 ساله شدند که با حسین در ارتباط بودو بنا بر اطلاع بدست آمده قرار بود تا تقی جهت ملاقات با یحیی و حسین ، از محل سکونتش در شهرستان ابهر به تهران مراجعه کند و طبق تحقیقات پلیسی ، روز 26 آبان ماه نیز به تهران آمده است .

 

تقی توسط کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی دستگیر و به تهران منتقل شد ودر تحقیقات منکر هر گونه اطلاع از موضوع ناپدید شدن یحیی و حسین شد و ادعا کرد که در مورخه 26 آبان ماه در میدان آزادی ، حسین و یحیی را ملاقات کرده و پس ازآن نیز به شهرستان محل سکونتش بازگشته است .

 

تقی به ماموران گفت: “چون حسین و یحیی در زمینه خرید و فروش عتیقه فعالیت دارند ، احتمالا از کشور خارج شدند ودر ادامه با ارائه یک فقره چک چند میلیارد تومانی متعلق به حسین مدعی شد که از حسین طلب مالی یک میلیارد و 300 میلیون تومانی دارد و این چک را نیز بابت طلب خود ، به واسطه خرید و فروش دلار دریافت کرده است .

 

با توجه به همزمانی هردو فقدانی ودر ادامه کشف اتومبیل سوخته شده پرشیا حسین و همچنین اطلاع از این موضوع که حسین و یحیی آخرینبار در زمان خارج شدن از ساختمان با یک دیگر مشاهده شدند ، احتمال وقوع جنایت در پرونده هردو انها افزایش پیدا کرد.

 

بدین ترتیب پرونده جهت ادامه رسیدگی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد ودر اختیار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

زنده به گور کردن دو مرد گنج یاب توسط 2 مرد (تصاویر محل دفن اجساد)

در شرایطی که تقی همان‌ گونه منکر هر گونه اطلاع خود از سرنوشت یحیی و حسین شده بود ، کارآگاهان در مسیر دیگری از تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از همشهریان تقی به نام جعفر 36 ساله در شهرستان ابهر شدند که بنا بر تحقیقات پلیسی ، خاطرجمعی داشتند که وی هم زمان با فقدانی “یحیی” و “حسین” و همچنین حضور “تقی” در تهران جهت ملاقات با فقدانی هاي پرونده ، به همراه “تقی” در تهران حضور داشته است .

 

جعفر روز چهارشنبه 20 آذر ماه امسال در شهرستان ابهر دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد ؛ وی در اظهارات اولیه منکر آمدنش به تهران و همچنین هر گونه آشنایی خود با تقی شد اما در ادامه ي تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به قتل هردو آن ها توسط تقی اعتراف میکند .

“جعفر” در شرایطی که در تحقیقات اولیه ، خودرا بی اطلاع از ماجرای فقدانی ها نشان داده بود ، سرانجام پس از گذشت یک هفته از زمان دستگیری لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت : ” قرار بود تا تقی در ازای یک روز همراهی با وی ، مبلغ 5 میلیون تومان به من پرداخت کند ؛ تقی گفته بود که قصد دارد تا جهت دریافت طلب مالی اش به تهران برود و بهمین علت نیاز دارد تا یک نفر وی را همراهی کند .

 

وی افزود: ساعت 11 26 آبان سال گذشته ، تقی به مغازه ام آمد و با ماشین سمند تقی به تهران آمدیم ؛ تقی در میدان آزادی با یحیی و حسین قرار گذاشته بود . در ادامه ، تقی به بهانه نشان دادن و معامله [ احتمالا عتیقه] فقدانی ها رابه شهرستان اسلامشهر کشاند . پس از رسیدن به شهرستان اسلامشهر ، تقی به داخل ماشین پرشیا رفت و یحیی به داخل ماشین سمند آمد ؛ تقی به بهانه نشان دادن جنس همراه حسین و با اتومبیل پرشیا از محل خارج شد و پس از گذشت یک ساعت ، با پرشیا برگشت اما از حسین خبری نبود !! ؛ در حالی‌که یحیی در صندلی سرنشین جلوی سمند نشسته بود ، تقی در عقب ماشین را باز کرد و دقیقا پشت سر یحیی قرار گرفت و ناگهان با شوکر چند ضربه به یحیی زد و یحیی بیهوش شد ؛

 

وقتی که علت اینکار را از تقی جویا شدم ، او عنوان داشت که حسین را نیز کشته و جنازه حسین در صندوق عقب پرشیا قرار دارد ؛ از اسلامشهر به سمت ابهر حرکت کردیم و با راهنمایی تقی ، در بیابان هاي منطقه هیدج دقیقا به بالای چاهی رفتیم که گویا چندی پیش یحیی و دوستانش آن را برای پیدا کردن عتیقه ایجاد کرده بودند ؛ جنازه ها رابه داخل گودال انداخته و روی آن را پوشاندیم ” .

 

به گزارش سایت تالاب جعفر در خصوص آتش زدن اتومبیل پرشیا حسین نیز به کارآگاهان گفت : اتومبیل پرشیا را نیز به حوالی روستای اردلان برده ودر آنجا به آتش کشیدیم و پس ازآن هردو نفرمان به ابهر رفتیم .

 

با اعترافات جعفر به دو جنایت و انتقال اجساد به منطقه کوهستانی شهرستان قزوین ، هماهنگی هاي لازم با پلیس آگاهی شهرستان قزوین انجام شد و تیم تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با همراهی تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان به محل دفن اجسادِ حسین و یحیی رفته ودر ساعت 16:00 روز سه شنبه 26 دی ماه امسال پيکر 2 مرد ناپدید شده از داخل چاه بیرون کشید ودر همان محل کشف اجساد ، مورد شناسایی قرار گرفتند .

 

در شرایطی که تقی همان‌ گونه مدعی بی گناهی بود ، بار دیگر تحقیقات از وی امروز در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ودر حالی که از از دستگیری جعفر و کشف اجساد فقدانی ها هیچ گونه اطلاعی نداشت ، پس از روبه‌رو شدن با جعفر و همچنین فیلم صحنه خارج کردن اجساد از داخل چاه به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به این موضوع که پس از کشف جنایت ، تحقیقات از متهمان بویژه متهم اصلی پرونده در مراحل ابتدایی قرار دارد ، در پایان اعلام این خبر گفت : “با توجه به کشف اجساد و اعتراف اولیه متهمین به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس ارجمند پرونده صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند “.

 

جدیدترین مطالب سایت