زنی که در خواب آلت تناسلی همسرش را از ته برید (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
زنی که در خواب آلت تناسلی همسرش را از ته برید (عکس)

زنی که آلت تناسلی شوهرش را برید !

زنی که از دست شوهر مست خود خسته شده بود در اقدامی ترسناک آلت تناسلی شوهرش را برید ! به گزارش تالاب زن جوان و زیبا در اقدامی خوفناک آلت تناسلی شوهرش را برید و وی را عقیم کرد ! این زن کینه توز برای مجازات شوهرش وقتی او خواب بود عقیم اش کرد.

 

زن جوان آلت تناسلی شوهرش را در حالی‌که شوهرش روی کاناپه به خواب رفته بود با چاقو کند . بریدن آلت تناسلی شوهر توسط این زن مردم را بهت زده کرد ! به گزارش تالاب پس از دستگیری و محاکمه این زن جوان و زیبا در دادگاه ,وی محکوم به حبس شد .

 

زنی که در خواب آلت تناسلی همسرش را از ته برید (عکس)

زنی که شوهرش رابا چاقوی بزرگ آشپزخانه عقیم کرده برای 4 سال راهی زندان شد. لیرا پلاکسینا اهل روسیه گفته است که از دست مست‌کردن‌هاي‌ شبانگاهی شوهرش و تقاضاهای نامتعارف او خسته شده بود.

 

این زن 47 ساله ادعا کرده است که اینکار را در پاسخ به کتک‌هاي‌ شوهرش ودر دفاع از خود انجام داده است ولی شواهد ثابت کرده‌اند که شوهر 44 ساله او هنگام این عمل روی کاناپه در خواب به سر می‌برده است. لیرا هنگام خروج از دادگاه شادمان بنظر میرسید و به سمت دوربین دست تکان می‌داد.

 


 

حکم دادگاه برای بریدن آلت تناسلی این جوان هوس باز

قاضی که از مزاحمتهای مکرر این مرد برای دختران و زنان به ستوه آمده بود حکم بریده شدن آلت جنسی این مرد را داد.مرد جوانی بدلیل تجاوز هاي‌ زیادش محکوم به قطع عضو مردانه‌اش شد.دادگاهی در نیویورک مرد جوانی رابه دلیل تعرض هاي‌ زیاد عقیم کرد.

 

به گزارش تالاب طبق گفته هاي‌ هیئت منصفه، جاناتان آویلز بعلت اذيت و اذیت هاي‌ متعدد زنان باردار، دختران باکره، زنان مسن و کودکان محکوم شد تا عقیم شود.

 

به گزارش پلیس، تعداد شکایات از جاناتان به حدی زیاد بوده که گروهی از ماموران پلیس چند سال به دنبال او بودند و او بدلیل هوش زیادش توانست تا کنون پس از این جنایت هایش از دست پلیس فرار کند و رد پایی از خود بجای نگذارد.

 

زنی که در خواب آلت تناسلی همسرش را از ته برید (عکس)

 

به گفته قربانیان، جاناتان با ماسکی مشکی رنگ ان ها را مورد اذيت و اذیت قرار می داد و قربانیان از طریق تاتو هاي‌ دستش وی را به پلیس لو دادند.

 

ماموران پلیس با تعداد شکایات و اظهارات قربانی ها از تاتو هاي‌ دست او متوجه شدند که وی یک متجاوز سریالی با تاتویی خاص به روی بدنش است

 

پس از این‌که دکتری قانونی تجاوز به قربانیان را تایید کرد با پیگیری و بررسی هاي‌ دقیق ماموران پلیس توانستند جاناتان را شناسایی و بعد دستگیر کنند.

 

به گفته هاي‌ مردم، جاناتان باید مجازات سنگینی برایش درنظر گرفته شود تا درس عبرتی برای باقی مردم باشد. طبق رای دادگاه جاناتان آویلز محکوم شد تا عقیم شود!

 

از دیگر مطالب جذاب و خواندنی سایت تالاب حتما دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت