سرقت از خانه توسط دو سارق خشن

مجموعه : اخبار حوادث
سرقت از خانه توسط دو سارق خشن

سرقت از خانه – دزدی از خانه

دو سارق خشن که به زور وارد خانه ها شده و با بستن دست و پای اهالی منزل اقدام به سرقت می کردند از سوی ماموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 22 اول خرداد ماموران گشت کلانتری 105 سنایی حین گشت زنی در خیابان قرنی مردی را با لباس منزل مشاهده کردند که در حال فریاد زدن است.

 

با حضور ماموران این مرد مدعی شد دقایقی قبل دو مرد نقاب دار به زور وارد خانه اش شده و با تهدید اسلحه و بستن دست و پای اعضای خانواده قصد سرقت داشتند با داد و فریادهای او همسایه ها مطلع و سارقان نیز متواری شدند.

 

در ادامه با اجرای طرح مهار در منطقه دو پسر سارق به نام های محمد و حسین در خیابان ویلا شناسایی و دستگیر شدند در بازرسی از این دو متهم یک قبضه کلت کمری پلاستیکی، دو نقاب پارچه ای و یک نوار چسب پهن کشف و ضبط شد.

 

با انتقال متهمان به کلانتری این دو نفر به سرقت های خشن اعتراف کردند و حسین در بازجویی ها مدعی شد از چندی قبل من و محمد دوستان قدیمی هستیم که پس از بیکاری تصمیم به سرقت گرفتیم به همین دلیل با تهیه یک اسلحه پلاستیکی و نقاب به زور وارد خانه ها می شدیم و پس از بستن دست و پای اعضای خانواده و حبس کردن آنها در یک اتاق اموال با ارزش را سرقت می کردیم.

 

سرگرد احمد ناصری رئیس کلانتری 105 سنایی با اعلام این خبر به مهر گفت: دو سارق نقاب دار در بازجویی های تخصصی به ده ها فقره سرقت منزل به این شیوه اعتراف کردند و به همراه پرونده تشکیل شده برای شناسایی سایر جرایمشان تحویل کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی شدند

 

جدیدترین مطالب سایت