سرنوشت وحشتناک کشتی کرونا زده «زندام» با 4 جسد کرونایی

مجموعه : اخبار حوادث
سرنوشت وحشتناک کشتی کرونا زده «زندام» با 4 جسد کرونایی

شاید سرنوشت مسافران کشتی کرونا زده «زندام» روزی پرفروش‌ترین فیلم دنیا شود !

 

اوضاع وحشتناکی دارند ۱۲۰۰مسافر و ۵۸۶خدمه و چهار پيکر در آب‌ها سرگردان‌اند و هیچ بندری اجازه پهلوگیری بـه ان را نمیدهد !

 

یک کشتی مسافربری بـه دلیل ابتلا تعدادی از سرنشینان خود بـه کووید ۱۹ نتوانسته تاکنون در هیچ بندری لنگر بیاندازد. چهار تن دراین کشتی قربانی کرونا شده‌اند.

 

کشتی مسافری «زندام» با ۱۲۰۰ مسافر و ۵۸۶ خدمه در آب‌ها سرگردان اسـت. تاکنون چهار تن از سرنشینان این کشتی جان خودرا بـه دلیل ابتلا بـه بیماری کووید ۱۹ از دست داده و آزمایش کرونای دو تن دیگر مثبت بوده اسـت. 

 

گفته شده ۵۳ مسافر و ۸۵ خدمه کشتی نیز با داشتن علائمی شبیه بـه علائم بیماری آنفلوانزا بـه تیم دکتری مستقر در کشتی مراجعه کرده‌اند. 

 

کشتی زندام تاکنون اجازه لنگر انداختن در هیچ بندری را کسب نکرده اسـت و تنها اجازه یافته بـه همراه کشتی «ام اس رتردام» از کانال پاناما عبور کند. کشتی رتردام برای کمک‌رسانی بـه زندام از جمله تأمین آذوقه، نیروی خدمه کمکی و همچنین ارسال تست‌هاي‌ کرونا فرستاده شده اسـت. 

 

سرنوشت وحشتناک کشتی کرونا زده «زندام» با 4 جسد کرونایی

سرگردانی یک کشتی مسافری با 4 جسد روی آب‌ها

 

شرکت حمل و نقل دریایی Holland America Line کـه مالک این کشتی‌هاست وضعیت موجود را دشوار خوانده اسـت. اورلاندو اشفورپ رییس این شرکت گفته آن ها همان‌ گونه در تلاش هستند تا بندری را بیابند کـه اجازه لنگر انداختن بـه این کشتی‌ها را دهد.

 

به گزارش تالاب کشتی زندام روز ۷ مارس بندر بوئنوس آیرس را ترک کرد. شماری از کشور های آمریکای لاتین از ترس شیوع احتمالی کرونا در خاک خود از پذیرش مسافران بیمار خودداری کردند. این کشتی چندین روز در نزدیکی ساحل پاناما لنگر انداخته بود. مقصد نهایی این کشتی در اصل بندر فورت لادردیل در ایالت فلوریدای آمریکاست، اما هنوز مشخص نیست کـه آیا مقامات این بندر اجازه لنگر انداختن بـه این کشتی را بدهند.

 

شهردار شهر فورت لادردیل لنگر انداختن این کشتی دراین شهر را “غیر قابل قبول” دانسته و با انتشار بیانیه‌اي اعلام کرده این شهر با داشتن هزاران بیمار مبتلا بـه ویروس کرونا در شرایط بحرانی بـه‌سر می برد و نمی تواند با پذیرش این کشتی بیش از این خطر کند.

 

تا بدین‌جا حدود ۴۰۰ مسافر کشتی زندام کـه در سلامت کامل بسر می‌بردند بـه کشتی ام اس رتردام منتقل شدند. 

 

جدیدترین مطالب سایت