سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

مجموعه : اخبار حوادث
سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

سقوط هواپيماى بوئينگ 707

پیکر هفت فوت شده از هواپیما خارج شد ؛ سخنگوی اورژانس کشور از خروج پیکر هفت فوت شده از داخل هواپیمای باری خبر داد.

 

هواپیمای سقوط کرده متعلق به ارتش است ؛ منابع خبری گفتند این هواپیما متعلق به نیروی هوایی ارتش بوده است. روابط عمومی ارتش نیز تایید کرد که هواپیمای سقوط کرده در اطراف کرج، متعلق به ارتش است.

 

نجات خلبانان هواپیمای سقوط کرده

مدیرکل امنیتی استان البرز از نجات خلبانان هواپیمای سرنگون شده صبح امروز خبر داد.

طبق شنیده‌ها 15 نفر دراین هواپیما بودند که خلبانان ان نجات پیدا کردند.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۱۰:۳۲: بیانیه ارتش درپی سقوط هواپیمای ۷۰۷ در حوالی کرج

بیانیه ارتش درباره سقوط هواپیمای ۷۰۷ در حوالی کرج: صبح امروز یک فروند هواپیمای باربری ۷۰۷ حامل گوشت برای کمک در طرح مردمیاری، از مبدا بیشکک کشور قرقیزستان، اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرده که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش سوزی شد.

جزئیات علت حادثه و وضعیت شهادت یا مجروحیت کارکنان تیم پروازی و خدمه ان با اعزام تیم هاي‌ تخصصی در دست بررسی است.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۱۰:۲۹: خروج ۷ پیکر فوت شده حادثه سقوط هواپیما

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از خروج پیکر هفت فوت شده حادثه سقوط هواپیمای باری از داخل هواپیما خبر داد.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۱۰:۰۰: یکی از سرنشینان حادثه سقوط هواپیما جان باخت

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره جزئیات حادثه سقوط هواپیمای بویینگ ۷۰۷ گفت: هواپیما به خانه ها مسکونی شهرک زیبا دشت کرج  که خالی از سکنه بوده برخورد کرده و تا کنون مهندس پرواز زنده یافت شده و به بیمارستان منتقل شده است.

کولیوند با بیان این که یک پیکر بی جان نیز یافت شده است، تصریح کرد: به گفته مهندس پرواز ۱۶ نفر خدمه پرواز بوده اند.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۰۹:۵۷: حضور تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما

چرخساز مدیرعامل هلال‌احمر البرز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما حضور دارند و عملیات جستجو در شهرک مسکونی را آغاز کردند.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۰۹:۵۴: احتمالا تمامی خدمه پرواز جان خود را از دست داده اند

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این که هواپیمای سقوط کرده به خانه ها مسکونی شهرک زیبادشت کرج برخورد کرده است، مطرح کرد: احتمالا تمامی  خدمه پرواز جان خودرا از دست داده اند اما از تعداد مصدومان خانه ها مسکونی آماری در معرض نیست.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۰۹:۵۳: تعداد مصدومان و کشته شدگان احتمالی حادثه مشخص نیست

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از سقوط یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ باری در فرودگاه فتح کرج خبر داد و اظهار کرد: برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شده‌ام.

وی ادامه داد: هنوز از تعداد مصدومان و کشته شدگان احتمالی خبری در دست نیست.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۰۹:۱۹: اعزام ۶ تیم ارزیاب به محل حادثه سقوط بویینگ ۷۰۷

کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سقوط هواپیمای باری در حین فرود در صفادشت کرج؛ گفت: حدود هشت تا ۹ نفر خدمه پروازی دراین هواپیما حضور داشتند و ۶ تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده‌ است.

 

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این که این هواپیمای باری مربوط به خطوط هوایی ایران نبوده است، اظهار کرد: این هواپیما متعلق به خطوط هواپیمایی قرقیزستان هنگام فرود در فرودگاه فتح تهران، از باند خارج و دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به این که این هواپیما ۱۰ سرنشین داشته است، گفت: از میزان خسارت‌ها و تلفات احتمالی این سانحه هنوز اطلاعی در دست نیست.

سقوط هواپيماى بوئينگ 707 حامل گوشت در کرج

۰۸:۵۹: سقوط بویینگ ۷۰۷ باربری

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از سقوط بویینگ ۷۰۷ باربری خبر داد و اظهار کرد: درپی وقوع حادثه یک هلیکوپتر، یک اتوبوس آمبولانس و ۱۰ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

 

وی با بیان این که حادثه ساعت ۸:۳۰ صبح امروز رخ داده است، تصریح کرد: هواپیما غیر مسافربری بوده است.

 

جدیدترین مطالب سایت