سقوط زن مشهدی در جریان آتش سوزی + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
سقوط زن مشهدی در جریان آتش سوزی + عکس

سقوط یک زن مشهدی در جریان آتش سوزی برج

 

آتش سوزی شدید یک برج در مشهد باعث شد تا زن مشهدی نتواند شدت آتش را تحمل کرده و از بالای برج به پایین خود را پرتاب کند.

 

به گزارش تالاب، مردم بلوار سازمان آب مشهد از دیدن شعله های سرکش آتش مهیبی که از پنجره های آشپزخانه یک خانه در طبقه هفتم مجتمع فیروزه که 15 طبقه دارد ،بیرون میزند وحشت کردند .

 

با تماس با آتش نشانی ماشینهای این سازمان به سرعت به محل اعزام شدند اما شدت آتش سوزی به حدی زیاد بود که زن میانسال ترجیح داد خودش را از بالکن  طبقات بالایی پرت کند.

سقوط زن مشهدی در جریان آتش سوزی + عکس

آتش سوزی برج

 

ماجرا ازین قرار بود که صبح جمعه در برج 15 طبقه بولوار سازمان آب مشهد آتش سوزی مهیبی رخ داد.آتش سوزی در بلوار مشهدبه مردم را وحشت زده کرد مهدی رضایی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح این خبر گفت:

 

این برج مسکونی در بلوار سازمان آب صبح امروز دچار آتش سوزی گسترده شده بود و آتش نشانان به همراه 27 دستگاه خودروی اطفای حریق و تجهیزات نظیر نردبان و خودروی توربوفن به محل حادثه اعزام شدند.

سقوط زن مشهدی در جریان آتش سوزی + عکس

پرتاب شدن زن از برج در حال آتش سوزی

 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به انجام عملیات اطفا از محل نما و داخل ساختمان تصریح کرد: کانون حریق یکی از واحد های طبقه هفتم برج بود.وی اظهار کرد: برج به‌طور کامل توسط امدادگران تخلیه‌ و منطقه اطراف آن برای جلوگیری از سرایت آتش حصارکشی شد.رضایی در ادامه خاطرنشان کرد: شعله های سرکش آتش در حالی که واحد یکصد و بیست متری این برج را فرا گرفته بود، در اقدامی ضربتی و از چندین جهت توسط آتش نشانان در دقایق اولیه مهار و اطفاء شد.

 

اوایل صبح جمعه 12 آذر 95 آتش سوزی در مجتمع فیروزه بلوار سازمان آب رخ داد.در این حادثه اتفاقی افتاد که یک زن برای نجات خودش از طبقه بالای مجتمع خودش را به طبقه پایین انداخت که گفته میشود حال این خانم مساعد هست

 

شعله های سرکش آتش در حالی که قسمت پذیرایی، آشپزخانه و یکی از اتاق های منزل حدوداً یکصد و بیست متری این برج را فرا گرفته بود، در اقدامی ضربتی و از چندین جهت توسط آتش نشانان در دقایق اولیه مهار و اطفاء شد.

سقوط زن مشهدی در جریان آتش سوزی + عکس

آتش سوزی برج در شهر مشهد و خودکشی زن

 

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: ساکن این منزل که بانویی میانسال بود، نیز از داخل حریق به محل امن منتقل و تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل شد.معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: ساکن واحدی که آتش گرفته بود خانمی میانسال بود که به بیرون منتقل و تحویل تکنسین های اورژانس شد.

سقوط زن مشهدی در جریان آتش سوزی + عکس

حادثه آتش سوزی در مشهد

 

وی با بیان اینکه در مجموع چهار نفر در آتش سوزی این برج مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند گفت: تعدادی از ساکنین نیزدچار دودگرفتگی سطحی شده بودند که توسط تکنسین های اورژانس نیز در محل بصورت سرپایی مداوا شدند.

 

رضائی در پایان گفت: علت بروز این آتش سوزی با توجه به گستردگی آن نیازمند بررسی های بیشتر است.، این زن که فریادهایش در فیلم شنیده می شود به همراه کودک خردسالش در میان شعله های آتش طبقه دهم از برج 15 طبقه بلوار سازمان آب مشهد گرفتار شده بود برای نجات جان فرزندش او را به بالکن طبقه نهم پرتاب کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت