عاقبت فیلمبرداری مستهجن از زن صیغه ای و پایان تلخ ازدواج موقت

مجموعه : اخبار حوادث
عاقبت فیلمبرداری مستهجن از زن صیغه ای و پایان تلخ ازدواج موقت

زن صیغه ای و پایان تلخ ازدواج موقت

مردی برای ادامه ازدواج موقت دست به فیلمبرداری مستهجن از زن صیغه ای خود زد تا در صورت پایان صیغه بتواند مجدد با زن صیغه کند . این مرد که در صیغه موقت با زن جوان شیرازی بود پس از این‌که متوجه شد همسر صیغه ایش نمی خواهد صیغه خودرا تمدید کند دست به فیلمبرداری مستهجن از رابطه او گرفت تا بتواند با تهدید کردن این زن او را وادار به ادامه ي ازدواج موقت نماید !

 

در پیگیری هاي‌ پلیس شیراز به گزارش تالاب مردی که با طراحی سناریوی فیلمبرداری مستهجن از یک زن قصد تمدید صیغه نامه را داشت، دستگیر شد. رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زن جوانی به نام شراره به دادسرای شیراز رفت و از مردی که او را مدام تهدید می‌کرد، شکایت کرد.

 

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل باخبر شدم که مردی که صیغه اش هستم از رابطه من با خودش فیلم مستهجن تهیه کرده و با این اقدام قصد آبرو ریزی دارد. من نمی‌دانم چرا اینکار را انجام داده است. پس از بررسی موضوع متوجه شدم، از من در شرایط نامناسبی در منزلم فیلمبرداری کرده است.

 

دراین میان مدعی بود که اگر به خواسته هاي‌ او تن ندهم فیلم رابه تمام آشنایان نشان میدهد. به دنبال تهدیدهایش برای این‌که موضوع لو نرود چاره اي جز سکوت نداشتم.

 

هرروز تهدیدهایشان بیشتر می شد تا جاییکه یک روز مدعی شد که قصد تکثیر آن فیلم را دارد و میـــخواهد آن رابه خانواده ام نیز نشان دهند. دراین میان مدعی شد که اگر صیغه نامه را تمدید نکنم، فیلم را همه ی جا پخش میکند.

 

با توجه به حساسیت موضوع، ماموران جست و جوی ویژهای را برای مشخص شدن این موضوع آغاز کردند تا این‌که در تحقیقات انجام شده از شاکیه مشخص شد که این فیلم در منزلش از او تهیه شده است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد و سرنخ هایي به دست آمد.

 

در ادامه تحقیقات فاش شد که روزی که از شاکیه فیلم مستهجن تهیه شده او و مردی که صیغه اش بوده با هم بوده اند و با تهدید از وی فیلم تهیه شده است.

 

حتماً بخوانید:  بازیگر ایرانی فیلم پورن بعد از عروسی در تهران لو رفت

 

تحقیقات بعدی سرنخهایی را در اختیار ماموران قرار داد و مشخص شد که این مرد با تهیه فیلم مستهجن برای ادامه رابطه او را تهدید کرده است.به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضایی او را شناسایی و دستگیر کردند. در نظارت هاي‌ انجام شده فیلم تهیه شده نیز به دست آمد.وی در بازجویی هاي‌ اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس ازآن برای تکمیل تحقیقات به دادسرای شیراز منتقل شد.

 

مرد جوان نزد بازپرس پرونده نیز به بزه ارتکابی اعتراف کرد و گفت:

از مدتها قبل این نقشه را طراحی کردم زیرا او علاقه اي به تمدید صیغه نامه نداشت و من هم از این موضوع به شدت ناراحت بودم . دراین مدت تمام نقشه هایم درست پیش رفت تا جاییکه از او فیلمی تهیه کردم.

 

یک روز فیلم را نشانش دادم و تهدیدش کردم که فیلم را در اختیار خانواده اش قرار میدهم. او ابتدا این موضوع را باور نکرد بهمین دلیل از روی فیلم یک سی دی رایت کرده و تهدید کردم که فیلم را منتشر خواهم کرد.

 

با توجه به اظهارات متهم فیلم تهیه شده از شاکی نیز به دست آمد. این پرونده در دادسرای شیراز به اتهام تهیه فیلم مستهجن و وسیله تهدید قرار دادن آن در دست بررسی است.

 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت