فرار دسته جمعی در رستوران پس از خوردن غذا (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
فرار دسته جمعی در رستوران پس از خوردن غذا (عکس)

فرار دسته جمعی در رستوران پس از خوردن غذا (عکس)

 

با صاحب رستورانی آشنا میشویم که در یک شب هم خوشحال بود هم عصبانی در ادامه با فرار دسته جمعی در رستوران پس از خوردن غذا سایت تالاب را دنبال کنید.

 

 در یک اتفاق عجیب و جالب ، رستوران داری که با خوشحالی فکر میکرد شبی پر از مشتری را میگذراند و دخل زیادی در آن شب نصیبش میشود ، نقره داغ شد !! میزهای پر و مشتریهای شلوغ در چشم به هم زدنی رستوران را ترک کرده و فرار کردند و هیچ پولی برای غذاهایی که خورده بودند نپرداختند !

 

رستوران دار بيچاره شد، 100 مشتري پول نداده فرار کردند.صاحب رستوران خوشحال بود که در آن روز با انبوه مشترياني که پشت ميزهاي غذا نشسته اند، دخلش پر و پيمان خواهد بود. 

 

به گزارش ایران ناز به نقل از ال پائيس، آنتونيو رودريگز صاحب هتل رستوران کارمن در شهر کوچک بمبيبره در 400 کيلومتري شمال غرب مادريد، پايتخت اسپانيا گفت: بيش از 100 مشتري در رستورانم يک مهماني بر پا کرده بودند. آنها پس از صرف غذا و نوشابه هاي الکلي از جا برخواسته و شروع به پايکوبي کردند.

 

فرار دسته جمعی در رستوران پس از خوردن غذا (عکس)

صاحب رستوران در گفت و گو با راديو «کادنا سر» افزود: من خوشحال بودم که در اين روز دخل رستوران خوب خواهد بود اما ناگهان همه ناپديد شدند. در کمتر از يک دقيقه بيش از 100 نفر فرار کردند. آنها در گروه هاي کم تعداد خارج نشدند، نه ، همگي با هم رفتند. تعدادشان به اندازه اي زياد بود که چند نفر گارسون و کارگر رستوران نتوانستند جلوي آنها را بگيرند.

 

به نوشته روزنامه هاي محلي و تالاب ، مشتريان فراري از اتباع کشورهاي شرق اروپا بودند. يک مسئول لا گوارديا سيويل ( ژاندارمري) گفت: آنها مليت اسپانيايي ندارند. ما تقريبا از محل آنها اطلاع داريم و نتيجه کار زياد طول نخواهد کشيد.

 

 

جدیدترین مطالب سایت