گرفتن فیلم خیانت همسر توسط شوهرش !!

مجموعه : اخبار حوادث
گرفتن فیلم خیانت همسر توسط شوهرش !!

فیلم خیانت زن به شوهر در دادگاه 

 

شوهری که در طی واکنش هایي فیلم خیانت همسرش رابه دادگاه نشان داد در ادامه می توانید با نشان دادن فیلم خیانت همسر توسط شوهرش در دادگاه تالاب را دنبال نمایید .

 

فیلم خیانت زن به شوهر , به گزارش تالاب زن خیانتکار که پس از نصب دوربین درخانه‌اش به دام افتاده و به اتهام رابطه شیطانی با مرد غریبه دستگیرشده بود، با حکم قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.

 

رسیدگی به این پرونده از مرداد سال جاري وبدنبال شکایت مرد جوانی از همسرش کلید خورد.

 

شاکی پس ازحضوردردادگاه کیفری وهنگام تسلیم شکایتش به قضات گفت: چند ماهی بود که به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. وقتی هم برای کار به مأموریت شهرستان می رفتم اطرافیان درمورد همسرم حرف‌هاي عجیب وغریب می‌زدند که اوایل به آن ها اهمیت نمی‌دادم. تا این که آرام آرام شک کردم برای همین دست بکار شدم, وبدون این که همسرم «کیمیا» متوجه شود داخل منزل دوربین مدار بسته نصب کردم تا حقایق روشن شود.

گرفتن فیلم خیانت همسر توسط شوهرش !!

خیانت به شوهر

به گزارش تالاب پس ازروشن کردن دوربین‌ها، روز بعد به بهانه مأموریت ازخانه رفتم. طی چند شبی که در منزل نبودم با همه وجود ودراوج نگرانی دعا می‌کردم هیچ رخداد بدی رخ ندهد وشک من به طورکامل برطرف شود.

 

بهمین خاطروقتی به منزل برگشتم همسرم رابه بهانه‌اي به بیرون فرستادم. اما وقتی فیلم دوربین ها را بررسی کردم با صحنه‌هاي باورنکردنی وحضورمردی غریبه درخانه روبه‌روشدم که با دیدن این صحنه‌ها احساس کردم تمام جهان یک جا برسرم ویران شده است و…

دراوج خشم و ناراحتی وقتی همسرم به منزل بازگشت، فیلم‌ها را نشانش دادم و ازاوخواستم برای همیشه از زندگی‌ام برود. اما او همه ی چیزرا انکارکرد. بهمین خاطرتصمیم به شکایت گرفتم.»

 

پس از این شکایت فیلم‌ها توسط کارشناسان مورد محاسبه قرار گرفت که صحت‌شان برای قضات مشخص شد. بنابر این زن جوان دستگیر شد و به اتهام زنا در شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی هدایت رنجبر و دو مستشارش- یزدان پناه و خنک دار- پای میز محاکمه ایستاد. اما او که با مستندات غیرقابل انکار روبرو شده بودو هیچ دفاعی از خود نداشت اتهامش را پذیرفت.»

 

قضات نیز وارد شور شده و پس از بررسی‌هاي علمی وحقوقی، زن جوان رابه اتهام زنا به اعدام محکوم کردند. با دقت به این که مرد شیطان صفت متواری است، تلاش برای دستگیری و محاکمه‌اش ادامه دارد.

 
 
جدیدترین مطالب سایت