انتشار فیلم رابطه نامشروع معلم زن همزمان با 4 دانش آموز پسر

مجموعه : اخبار حوادث
انتشار فیلم رابطه نامشروع معلم زن همزمان با 4 دانش آموز پسر

لو رفتن رابطه جنسی معلم با 4 دانش آموز

معلم هوس باز و شهوت ران با دانش آموزان پسر رابطه برقرار کرد. چندی پیش ویدئویی از ارتباط جنسی این معلم بطور هم زمان با ۴ تن از دانش آموزان ۱۸ و ۱۹ ساله پخش شد. با پخش شدن این فیلم معلم بازداشت و رسیدگی به جرم وی در دستور کار قرار گرفت.

 

معلم و تجاوز به پسران ,به گزارش تالاب این در حالی است که این معلم ۲۸ ساله معتقد است متهم نبوده و بدلیل فیلم برداری قربانی شیطنت دانش آموزهای خود شده است!کریستوفر شوهر این زن نیر در گفت و گو به خبرنگار زندان گفت: دادگاه بدلیل ۱۶ فقره رابطه جنسی با دانش آموزان ، همسر من رابه اعدام محکوم کرده است.

انتشار فیلم رابطه نامشروع معلم زن همزمان با 4 دانش آموز پسر

در ماه اوت هیات منصفه باوجود این که دانش آموزان در برقرار رابطه با این معلم رضایت کامل داشتند این معلم بی بند و بار رابه اعدام محکوم کرد. طبق قانون تگزاس برقرار رابطه جنسی معلم و شاگرد جرم بوده و مجرم به اعدام محکوم می‌شود. هیات منصفه معتقد است بدلیل این که در کلاس درس معلم از قدرت بیشتری برخوردار است

 

توانسته از بچه ها بهره کشی جنسی کند حتی اگر بچه ها رضایت داشته اند بدلیل شرایط سنی انها بوده و معلم حق این عمل را نداشته است.بررسی موبایل این معلم نشان داد که او طی یک هفته بیش از ۳۰۰ پیام محرک جنسی برای شاگردان خود ارسال کرده است.

انتشار فیلم رابطه نامشروع معلم زن همزمان با 4 دانش آموز پسر

 به گزارش تالاب یکی از شاگردان این معلم گفت: سر کلاس هم برایم پیام هاي جنسی ارسال میکرد. بلاخره آوریل سال گذشته برای دیدن برنامه ورزشی من و ۴ نفر از دوستانم رابه منزلش دعوت کرد و ما را دعوت کرد به برقرار رابطه . اولش برایمان سخت بود اما بعد اینکار عادی شد و من ۴ بار در آن جمع حاضر شدم. بعد ازآن ما دوستهای خوبی شدیم و برای شام به خانه معلم خود می رفتیم.

 

در یکی از همین نشست ها یکی از دانش اموزان قبل از برقراری رابطه دوربین موبایل خودرا روشن کرده و تمام مراحل را ضبط می‌کند و به این ترتیب معلم به دام میوفتد.

 

حتماً بخوانید:

رابطه جنسی معلم زن هوس باز با شاگرد پسر 18 ساله اش !

 

جدیدترین مطالب سایت