فیلم پسر حیوان آزار همه را شوکه کرد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
فیلم پسر حیوان آزار همه را شوکه کرد (عکس)

این پسر باعث خشم مردم شده تا جایی که برای معرفیش به پلیس 10 میلیون جایزه گذاشته اند.

 

به گزارش تالاب پسر حیوان آزار که سگی را دار می زد با انتشار فیلمش در اینستاگرام با اعتراضات شدیدی مواجه شده است و تحت تعقیب قرار گرفته است.در این فیلم تکان دهنده پسری که به نظر می رسد نوجوان میباشد در فضای بازی طنابی را روی تیردروازه ای انداخته است و سعی می کند سگی بی مقاومت را دار بزند.

 

پسر سگ کش ابتدا جلوی دوربین می گوید این همان سگی است که به من 700 هزار تومان ضرر زده و باید اعدام شود سپس سگ را دار می زند و طناب را با تمام توان می کشد و البته بخاطر سنگینی سگ و تقلایش که همراه با ناله های سوزناک بود نمی تواند این حیوان بی مقاومت را دار بزند.

 

در صحنه بعدی این فیلم دیده می شود پسر شکنجه گر در حالیکه طناب دور گردن سگ است و آنرا باز می کشد با انتهای طناب مرتب به سگ تازیانه می زند و اعتنایی به ناله های این حیوان ندارد به گونه ای که در همان حالت سگ را روی هوا می چرخاند و روی زمین می کشاند.

 

فیلم پسر حیوان آزار همه را شوکه کرد (عکس)

فیلم پسر حیوان آزار

 

در فیلم مشخص می باشد که سگ نمی میرد و فیلمبردار نیز مرتب با گفتن اینکه:گناه دارد ولش کن.از پسر سگ کش می خواهد دست از سر سگ بردارد. با انتشار فیلم شکنجه سگ در اینستاگرام این پسر به نام پویا سیل اعتراضات و واکنش های انسانی به اندازه ای بوده است که پویا صفحه اینستاگرام خود را بسته است.از سوی دیگر معترضان به صفحه پلیس فتا مراجعه کردند

 

و از ای مرجع قانونی خواستند طبق اطلاعیه های قبلی شان مبنی بر برخورد با انتشار هرنوع فیلم و عکس ناشی از حیوان آزاری در شبکه های مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود پسر سگ کش را دستگیر کنند.یک کاربر اینترنتی نیز در اقدامی عجیب برای معرفی این پسر سگ کش 10 میلیون تومان جایزه تعیین کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت