قتل خواهر جوان به دست برادران خشمگین + قتل دختر عمو

مجموعه : اخبار حوادث
قتل خواهر جوان به دست برادران خشمگین + قتل دختر عمو

قتل خواهر جوان به دست برادران خشمگین در اندیمشک

 برادران دختری در اندیمشک خواهر خود را به قتل رساندند. متهمان پس از رویارویی با شواهد و قرائن به بزه انتسابی و خفه کردن خواهرشان به وسیله روسری اعتراف و انگیزه خودرا اختلافات قبلی عنوان کردند.

 

3 برادر در شهرستان‌اندیمشک پس از به قتل رساندن خواهر جوان خود، پيکر او را در رودخانه زال این شهرستان انداختند.

 

به گزارش تالاب به نقل از ایلنا، سردار حیدر عباس زاده، رئیس پلیس استان خوزستان با تایید این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر کشف پيکر دخترجوانی در رودخانه پل زال در یکی از مناطق شهرستان اندیمشک، بلافاصله دستور ویژه جهت تحقیق، بررسی و کشف موضوع به ماموران شعبه قتل پلیس آگاهی شهرستان به صورت ویژه ابلاغ شد.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار به جای مانده در کمتر از 7 ساعت به حقیقت موضوع پی بردند که در بررسی هاي‌ اولیه مشخص شد مقتول زن جوانی بوده که آثار خفگی بر روی بدن وی مشهود است.

 

عباس زاده بیان داشت: کارآگاهان پلیس با اقدامات علمی پی به هویت مقتول برده ودر ادامه تحقیقات، عاملان قتل نیز که 3 تن از برادران مقتول بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و هدفمند دستگیر کردند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از رویارویی با شواهد و قرائن به بزه انتسابی و خفه کردن خواهرشان به وسیله روسری اعتراف و انگیزه خودرا اختلافات قبلی عنوان کردند.

 

رئیس پلیس استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شدند.

 


حتماً بخوانید:  قتل دختر جوان در خانه همسر صیغه ای مرد معتاد «عکس»


قتل خواهر جوان به دست برادران خشمگین + قتل دختر عمو

ماجرای دوم

پسر بچه ملایری ، دختر عمویش را به قتل رساند

پسر بچه‌ ملایری هنگام بازی با اسلحه شکاری باعث مرگ دختر عموی نوجوان خود شد.

 

سرهنگ شعبان‌ ترک‌نیا – فرمانده انتظامی شهرستان ملایر- در تشریح این خبر گفت: پسر 12 ساله در جریان یک شوخی خطرناک با سلاح باعث مرگ دختر عموی 16 ساله خود شد. این حادثه در یکی از روستاهای شهرستان ملایر رخ داد و دختر نوجوان که با شلیک گلوله اسلحه شکاری زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد بر اثر شدت خون ریزی جان باخت.

 

ایران نوشت: سرهنگ شعبان‌ ترک‌نیا – فرمانده انتظامی شهرستان ملایر- در تشریح این خبر گفت: پسر 12 ساله در جریان یک شوخی خطرناک با سلاح باعث مرگ دختر عموی 16 ساله خود شد.

 

این حادثه در یکی از روستاهای شهرستان ملایر رخ داد و دختر نوجوان که با شلیک گلوله اسلحه شکاری زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد بر اثر شدت خون ریزی جان باخت.

 

مأموران به محض اطلاع از ماجرا به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد که پسر عموی 12ساله بر اثر شوخی با سلاح شکاری سبب زخمی شدن دختر عموی خود می شود که بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شده و به‌دلیل شدت صدمات وارده فوت میکند.

 

وی بیان کرد: بی‌توجهی به رعایت نکات حفاظتی و ارتقای سطح ایمنی در نگه داری سلاح، در معرض بودن و مسلح بودن سلاح به گلوله واقعی ودر نظر نگرفتن مکانی امن برای نگه‌داری سلاح و مهمات از سوی بزرگ ترها می تواند همیشه خطرساز و جبران‌ناپذیر باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت