قتل وحشتناک 8 زن فقط بخاطر سرقت طلا در گیلان (عکس دلخراش +18)

مجموعه : اخبار حوادث
قتل وحشتناک 8 زن فقط بخاطر سرقت طلا در گیلان (عکس دلخراش +18)

قتل 8 زن فقط بخاطر سرقت طلای آنها در گیلان

مرد شیطان صفت با نقشه قبلی زنانی راکه طلا داشتن سوار اتومبیل کرده و به قتل میرساند . مرد برای خرج اعتیاد و زندگی زنانی راکه طلا داشتن به قتل می‌رساند و طلاهایشان را سرقت می‌کرد.

 

تذکر این مطلب حاوی تصاویر دلخراش میباشد.

هیچ وقت تنها با داشتن زیورآلات طلا به خیابان نروید.

 

قتل زنان در گیلان

 ۱۷ اردیبهشت سال گذشته، زمانی که بخش‌هایی از جسد یک زن میانسال داخل رودخانه شهرستان «سیاهکل» پیداشد، هرگز تصور نمی‌شد که این زن میانسال یکی از قربانیان قاتل سریالی زنان باشد.

 

پس ازتحقیقات مقدماتی، بقایای جسد برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل و پس از بررسی پرونده‌های زنان گمشده، مشخصات یکی از آنها با مشخصات قربانی تطبیق داده شد.

قتل وحشتناک 8 زن فقط بخاطر سرقت طلا در گیلان (عکس دلخراش +18)

عکس قاتل زنان در گیلان

 

تا اینکه سر انجام پس ازانجام آزمایش دی ان ای، کارآگاهان جنایی استان گیلان موفق به شناسایی هویت زن میانسال شدند. تحقیقات ویژه تخصصی برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا اینکه جنایت‌های مشابه دیگری به پلیس اعلام شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان دراین باره گفت: «آذر سال گذشته جسد دوزن دیگر در استان گیلان کشف شد. همچنین جسد زن میانسالی نیز در استان قزوین پیدا شد که بررسی‌های صورت گرفته نشان داد آخرین قربانی ساکن استان گیلان بوده اما قاتل، جسد را آنجا رها کرده است.»

قتل وحشتناک 8 زن فقط بخاطر سرقت طلا در گیلان (عکس دلخراش +18)

سلاخی زنان گیلانی توسط مرد جنایتکار

 

اتهامات این مرد ارتکاب ۸ فقره قتل، جنایت بر میت به همراه سرقت طلا و همچنین مثله کردن مقتولان و رها‌سازی اجساد در رودخانه و کنار جاده‌هاست. همچنین اتهامات همسر وی نیز همدستی و معاونت دریک فقره قتل، فروش اموال مسروقه، تسهیل در ارتکاب جرم و مساعدت در خلاصی متهم از طریق مخفی کردن ادله جرم است.

 

دومین جلسه محاکمه زوج گیلانی به اتهام قتل 8 زن در حالی در دادگاه کیفری یک دادگستری گیلان برگزار شد که متهم ردیف اول فقط قتل سه زن را گردن گرفت.

 

در همین حال همسر وی نیز که به‌عنوان متهم دوم پرونده در دادگاه حضور داشت مدعی شد فقط در جریان یکی از جنایت‌ها بوده اما با تهدید از سوی همسرش وادار به سکوت شده است.

 

به گزارش تالاب بنابراین گزارش، اتهامات این مرد ارتکاب ۸ فقره قتل، جنایت بر میت به همراه سرقت طلا و همچنین مثله کردن مقتولان و رها‌سازی اجساد در رودخانه و کنار جاده‌هاست.

 

همچنین اتهامات همسر وی نیز همدستی و معاونت دریک فقره قتل، فروش اموال مسروقه، تسهیل در ارتکاب جرم و مساعدت در خلاصی متهم از طریق مخفی کردن ادله جرم است.

 

در ابتدای جلسه خانواده مقتولان خواستار قصاص نفس، اعدام و اشد مجازات برای متهم ردیف اول و همچنین برای متهم ردیف دوم به‌عنوان هم دست وی و به جرم معاونت در قتل و مورد معامله قرار دادن طلاهای مسروقه خواستار حکم قصاص برای وی شدند.

 

بنا بر این گزارش، قاضی پرونده پس‌ از شنیدن شکایت‌ها خطاب به متهم ردیف اول اظهار داشت: پس‌ از اقرار به جنایت‌ها و بازسازی صحنه‌هاي‌ جرم آیا اتهامات وارده را قبول دارید‌؟ چه دفاعی از خود دارید؟

 

مرد جنایتکار نخست برخی اتهامات و اظهارات قرائت شده را رد و ادعا کرد: من فقط ۳ نفر رابه‌ قتل رساندم.

 

متهم ردیف اول در خصوص قصد و نیت ارتکاب این قتل‌ها نیز بیان داشت: آن گونه نیست که به‌خاطر چند تکه طلا و محدودیت مالی این قتل‌ها را مرتکب شده باشم، نمی خواهم جلوی خانواده‌ها مطالبی را عنوان کنم اما در اظهاراتم به قصد اصلی‌ام در خصوص این قتل‌ها اشاره کرده‌ام.

 

همچنین متهم ردیف اول اظهارات همسر خودرا غیرواقعی دانست و اظهار داشت: همسر من اعتیاد دارد و تریاک و دارو‌هاي‌ دیگر مصرف میکند و نمیتوان به اقرارهای شخصی که در چنین وضعیتی قرار دارد استناد کرد.

قتل وحشتناک 8 زن فقط بخاطر سرقت طلا در گیلان (عکس دلخراش +18)

متهم ردیف اول تأکید کرد: من فقط همان ۳ مورد قتلی که اشاره کردم را قبول دارم.

 

در ادامه قاضی از همسر متهم خواست از خود دفاع کند.

 

وی گفت: من فقط ۲ بار طلا برای فروش به بازار بردم، دفعه اول همسرم گفت که این طلاها در خودروی او پیدا شده اما دفعه دوم با زور و تهدید وادار به فروش طلاها شدم.

 

متهم ردیف دوم در رابطه با قصد و نیت خود از همدستی با همسرش عنوان کرد: همسرم من رابا تهدید به قتل پسر ۲۳ ساله‌ام که از همسر اولم بوده و همچنین قتل دختر ۴ ساله‌ام که فرزند مشترکمان است وادار به همدستی با خود کرد.

 

وی ادامه داد:من سالها پیش تصادف کردم و از ناحیه پا و کمر بشدت مصدوم هستم و داروهای قوی مصرف می کنم، بعضی اوقات نیز برای بهبود دردم تریاک می خورم. یک شب بیدار شدم که ناگهان زنی را بی‌هوش در حمام خانه دیدم. بسیار شوکه شده بودم و چون اثر داروها نیمه هوشیارم کرده بود، همسرم به من حمله ور شده و مرا به داخل اتاق انداخت و از ترس جان خود و فرزندم نتوانستم چیزی بگویم.

 

تالاب » وی در ادامه در پاسخ به دادگاه که او را به مخفی کردن جرم همسر خود و کمک نکردن به فردی نیمه جان در حمام خانه متهم کرده بود، پاسخ داد: صبح روزبعد هیچ اثری از ان خانم در خانه نبود.

 

همچنین همسرم من را تهدید کرد که نباید چیزی بگویم و چندی بعد در جاده زنجان به طارم نیز به من گفت که این نخستین بارم نبوده که کسی رابه قتل رسانده‌ام و مکانی رابه من نشان داد که نخستین مقتول را در آنجا رها ساخته بود. حتی من خواستم چند بار فرار کنم که همسرم بازهم مانع شد و من رابه زور و تهدید جان فرزندانم نگه داشت.

 

در حالیکه وکیل این زن در دفاع از او قصد داشت او را بی‌گناه نشان دهد اما دادگاه در پاسخ به این دفاعیات با قرائت قسمتی از کیفرخواست که اظهارات افراد نجات یافته از دام این زوج بود تأکید کرد: متهم ردیف دوم با ایجاد رابطه و جلب اعتماد برخی مقتولان، مقدمات قتل و سرقت را برای همسر خود فراهم می‌کرده و این مصداق اتهامات وارده به ایشان است.

 

در ادامه دادگاه با اعتراض و حمله ور شدن خانواده چند نفر از مقتولان از حالت عادی خارج شد که با دخالت مأموران وضعیت آرام شد. متهم ردیف اول نیز در ادامه گفت: من نمی دانم این افراد خانواده چه کسانی هستند و قتل آن ها کار من نبوده و به زور گردن من انداخته‌اند.

 

در انتها قاضی پرونده، با شنیدن دفاعیات وکلا و متهمان، یک هفته اعلام تنفس داد و ادامه جلسه رسیدگی به این پرونده رابه تاریخ پنجشنبه هفتم تیرماه موکول کرد.

قتل وحشتناک 8 زن فقط بخاطر سرقت طلا در گیلان (عکس دلخراش +18)

اعتراف مرد ۴۰ ساله به قتل ۷ زن گیلانی

متهم تاکنون به بازسازی دو صحنه از جنایت‌هایش پرداخته که یکی از آنها مربوط به نخستین جنایت بوده است. طبق تحقیقات صورت گرفته ، مشخص شد که متهم بیشتر اجساد را در جنگل های سراوان این استان رها کرده است.

همچنین او اگر در اولین قرارش نمی توانست شماره تماسی از قربانیان بدست آورد، روزهای دیگر در کمین آنها نشسته و به محض دیدن قربانیان با آنها ارتباط بـــــرقرار می کرد.

 

او نخستین جسد را در خانه پدری اش دفن کرد و شاهدان ماجرا مدعی بودند که آخرین بار قربانیان را سوار بر خودروی پرایدی دیده اند که زن و مردی سرنشینان آن بودند.

یک منبع آگاه همچنین اعلام کرد متهم این پرونده که سال ها قبل در بندرعباس آشپز بوده، در اعترافاتی هولناک مدعی شده مثله کردن اجساد را با تــــــــوجه به تجربه سال ها کار آشپزی انجام داده است.

 

این قاتل مخوف علاوه بر مثله کردن اجساد، بقایای تعدادی از زنان را نیز سوزانده است.

 

قاتل سریالی گیلان به بهانه یافتن کار برای زنان تنها با آنها رابطه دوستی برقرار کرده و پس از یک ضیافت شام با قربانیان جنایت هایش را کلید می زد.

 

منبع: روزنامه ایران

 


ماجرای بعدی :

قتل وحشتناک 8 زن فقط بخاطر سرقت طلا در گیلان (عکس دلخراش +18)

قتل وحشتناک در تهران !! + عکس

قتل وحشتناک كسانی كه حوالی ظهر دوشنبه گذشته برای بنزین زدن به پمپ بنزین خیابان پاسداران رفته بودند شاهد كشته شدن زنی توسط شوهرش بودند.اعتماد نوشت: براساس این گزارش، سرهنگ كارآگاه آریا حاجی‌زاده اظهار داشت «حوالی ظهر روز 24 مرداد ماه جاری مرد میانسالی با ضربات چاقو همسر خود را مجروح كرد و پس از آن نیز دست به خودزنی زد».

 

وی افزود: «با وجود حضور عوامل اورژانس در محل حادثه و انتقال هر دو مجروح به بیمارستان و با وجود اقدامات تیم پزشكی مریم، همسر این مرد، در اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد.»

 

با اعلام خبر قتل «مریم» توسط شوهرش قاسم، پلیس آگاهی و قاضی كشیك ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، عوامل اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی رسولی بازپرس شعبه پنجم ویژه قتل دادسرای امورجنایی تهران در محل حادثه حضور یافتند

 

و پرونده جهت تحقیقات تخصصی در اختیار كارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.بنابه گزارش های به دست آمده همگی شاهدان با بیان اظهاراتی مشابه عنوان كردند كه در روز حادثه ناگهان صدای جیغ زنی را شنیدند و به محض حضور در محل بدن خون‌آلود زنی كه روی زمین افتاده بود را دیدند كه در كنار او مرد میانسالی كه چاقویی در دست داشت و از ناحیه شكم دچار خونریزی شده بود، افتاده بود.

 

بنابه اظهارات شاهدان عینی این مرد در حالی كه نقش بر زمین شده بود دایما فریاد می‌زد كه همسرش مریم را كشته است.براساس اطلاعات به دست آمده از شاهدان صحنه جنایت و قطعی اعلام شدن ارتكاب جنایت از سوی قاسم كه همسرش مریم را به قتل رسانده است قرار بازداشت موقت این مرد از سوی مقام قضایی صادر شد.

 

گفتنی است با تكمیل اقدامات درمانی متهم جهت انجام تحقیقات درباره انگیزه ارتكاب جنایت به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت