قتل زن جوان بعد از فاحشگی های متعدد

مجموعه : اخبار حوادث
قتل زن جوان بعد از فاحشگی های متعدد

فاحشه ی جوانی که به قتل رسید

با زنی به نام شهلا آشنا می‌شویم که رابطه ی پنهانی بسیاری با مردان داشت که در نهایت به قتل رسید در ادامه می‌توانید با  قتل زن جوان بعد از فاحشگی های متعدد تالاب را دنبال نمایید .

 

زنی که با پسران متعددی در منزل اش در رابطه بود در نهایت نمی دانست که چه عاقبت شومی در انتظارش خواهد بود. پسری که متهم است زن تنها را در منزل اش کشته دیروز پای میز محاکمه ایستاد و منکر رابطه مخفیانه با این زن شد.

 

 سی و یکم فروردین ماه سال 1393 جنازه متعفن یک زن 40 ساله به اسم شهلا در منزل اش در یکی از خیابان های تهران پارس تهران پیدا شد.شواهد نشان می‌داد این زن پس از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی میکرد که چند روز قبل با ضربات چاقو کشته شد.

 

همسایه ها به خاطر بوی تعفنی که از منزل اش به مشام میرسید پلیس را خبر کرده بودند. جنازه زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و همسرم سابق وی که به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته بود تحت بازجویی قرار گرفت.

 

این مرد گفت من و همسرم دو فرزند خردسال داریم اما چند ماه قبل به خاطر اختلاف های خانوادگی از هم جدا شدیم من و فرزندانم برای زندگی به شمال کشور رفتیم. پدر و مادر همسرم فوت شده اند و شهلا در منزل اش به تنهایی زندگی می‌کرد. من نمی‌دانم چه کسی همسرم را کشته است.

 

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی شماره های تلفن همراه قربانی پرداخت و به یک پسر 20ساله افغان مشکوک شد. به این ترتیب وی را ردیابی و بازداشت کرد. عظیم گفت شماره تلفن شهلا را از یکی از دوستانم گرفته بودم.

 

به گزارش تالاب مدتی قبل به دیدن زن تنها رفتم اما هیچ رابطه ای با او نداشتم و بعد از چند ساعت منزل اش را ترک کردم. من دیگر هیچ خبری از او نداشتم تا این‌که بازداشت شدم,.در حالی‌که از این متهم منکر دست داشتن در قتل زن تنها بود برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

وی دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند. سپس پسر افغان به دفاع پرداخت. وی گفت: دوستانم هم با زن تنها در تماس بودند. آنها چند روز قبل از این‌که من بازداشت شوم ایران را ترک کردند و به افغانستان رفتند.

 

شاید انها در قتل شهلا دست داشته باشند. من بی گناهم و این زن را نکشته ام.در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شود تا رای صادر کنند

 

جدیدترین مطالب سایت