قتل هم‌ خوابگاهی در انتقام جویی کور

مجموعه : اخبار حوادث
قتل هم‌ خوابگاهی در انتقام جویی کور

قتل هم‌ خوابگاهی در انتقام جویی کور

 

انتقام از هم خوابگاهی با قتلو وی

 

به گزارش تالاب پسری 18 ساله برای گرفتن انتقام از هم‌خوابگاهی زمان مدرسه‌اش، وی را با هویت جعلی به قتلگاه کشاند و به قتل رساند. متهم در جلسه دادگاه مدعی تجاوز مقتول بخود شد. 

 

قتل هم‌ خوابگاهی , 27 شهریور 95، جنازه پسری 20 ساله در یکی از کارگاه‌هاي گچبری بومهن تهران کشف شد. سعید با اصابت جسم سخت به سرش گریبانگیر جراحت شدید شده و جان خودرا از دست داده بود.

 

به گزارش تالاب کارآگاهان پس از بررسی صحنه جرم، پسری 18 ساله به اسم رحیم را شناسایی کردند که در زمان حادثه با مقتول دیده شده بود. در حالیکه تحقیقات برای بازداشت رحیم در دستور کار قرار گرفته بود، او پس از 20 روز خودش رابه کلانتری معرفی کرد و به قتل با انگیزه‌هاي اخلاقی اعتراف کرد. با ثبت اعترافات متهم، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 

صبح دیروز، در ابتدای جلسه محاکمه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. آنوقت رحیم گفت: «در زمان رهنمونی در خوابگاه مدرسه‌مان زندگی می کردم. سعید هم آنجا بود. یک شب وقتی خواب بودم، سعید سراغم آمد و به من تجاوز کرد. او این ماجرا را برای همه ی تعریف کرده بود.

 

افسرده شده بودم تا اینکه چند سال بعد، یکی از رفقا مشترکمان در تلگرام، عدد سعید را برایم فرستاد. می خواستم مطمئن شوم تجاوز کار خود سعید بوده اما اگر خودم را معرفی میکردم، پاسخ نمی‌داد برای همین خودم را یکی از رفقا قدیمی‌اش جا زدم و قرار دیدار گذاشتم. سعید سر قرار آمد و وقتی مرا دید، شک کرد. پرسید چه میزان قیافه‌ات عوض شده؟ من هم گفتم تصادف کرده‌ام.»

 

به گزارش تالاب متهم درمورد قتل نیز گفت: «سعید در صحبت‌هایش گفت در زمان مدرسه به یکی از بچه‌ها تجاوز کرده هست. آن‌هنگام چیزی نگفتم اما ناگهان اسم مرا هم برد. گفت رحیم یادت هست؟ به او هم تجاوز کرده‌ام. اشک در چشمانم جمع شد.

 

اینبار از دهان خودش ماجرا را شنیدم. میخواستم همانجا خودم را معرفی کنم اما پشیمان شدم,. روزبعد مجدد در کارگاه قرار گذاشتم. وقتی آمد گفتم من همان رحیم هستم. شوکه شد.

 

می خواست با چاقو مرا بزند که میله‌اي برداشتم و به سرش کوبیدم و فرار کردم. چند دقیقه بعد متوجه شدم, گوشی و کیفم را جا گذاشته‌ام. برگشتم و از روی عقده، دو تا تصویر هم در آن حالات از او گرفتم.»

 

اظهارات متهم در حالی هست که پیش از این چند نفر از همکاران او به پلیس گفته‌اند: «دو سه روز گذشته از حادثه، رحیم گفته بود میـــخواهد سعید نامی رابه کارگاه بیاورد و به او تجاوز کند.» رحیم این موضوع را رد کرد و گفت:

 

«من هیچ حرفی دراین مورد به کسی نزدم. شاید اختلاف مالی‌ام با یکی از همکاران باعث این حرف‌ها شده باشد.» آنوقت وکیل متهم خواهان تشکیل پرونده شخصیت برای موکل خود شد. رحیم نیز در آخرین دفاعیاتش گفت:

 

«من نیت قتل نداشتم. از اولیای دم درخواست بخشش دارم.» قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

 

جدیدترین مطالب سایت