ماجرایی پیداشدن جنازه یک دختر در کانال آب

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرایی پیداشدن جنازه یک دختر در کانال آب

 عکس دانشجوی عرق شده در لرستان

در ماجرایی پیدا شدن جنازه یک دختر در کانال آب و دختری دیگر با نیمه جان در کنار او متوجه شدند که این دختران دانشجو بودن که برای دیدن شهید زنده ادامه مطالب را در سایت تالاب مشاهده کنید ماجرای داغوپ سوژه های این روزهای رسانه ها ، غرق شدن دختر دانشجوی ایلامی در کانال آب زیر گذر بود . به گزارش تالاب«فروزان مرادپور»، دانشجوی غرق شده در سیلاب خرم‌آباد. او که اهل ایلام است چند روز پیش به دیدار آقا سید نورخدا «شهید زنده» رفته بود

 

ماجرایی پیداشدن جنازه یک دختر در کانال آب

ماجرایی پیداشدن جنازه یک دختر در کانال آب

در جریان بارش سیل‌آسای باران و تگرگ، هنگامی که خیابان‌ها و زیرگذرهای شهر خرم‌آباد با هجوم سیلاب در زیر آب فرو رفته بود دو دختر دانشجو ناگهان هنگام گذر از خیابان درون کانال افتادند و در اعماق آب فرو رفتند.

 

در این حادثه که عصر دوشنبه اتفاق افتاد یکی از دختران به شکل دلخراشی غرق شد و امدادگران جنازه‌اش را از کانال آب بیرون کشیدند اما دختر همراه او که نیمه جانی داشت به بیمارستان انتقال یافت.

ماجرایی پیداشدن جنازه یک دختر در کانال آب

نسرین محمدی دانشجوی نجات‌یافته اصفهانی که در رشته شهرسازی مشغول به تحصیل بود در بخش «آی‌سی‌یو» بیمارستان عشایر خرم‌آباد بستری شده و در کما به سر می‌برد.

 

با این وجود تلاش تیم درمانی برای بازگرداندن سلامت او ادامه دارد. دختر غرق شده در کانال آب نیز «فروزان مرادوند» نام داشت و اهل ایلام بود. آنها از دانشجویان دانشگاه لرستان بودند که گرفتار این حادثه تلخ شدند.

 

به گفته پزشکان متأسفانه سطح هوشیاری این دانشجو پایین است و در وضعیت مساعدی به سر نمی‌برد. این دختر دانشجو در رشته زیست‌شناسی دانشگاه لرستان تحصیل می‌کرد.

 

به گفته شاهدان، دو دختر دانشجو پس از پیاده شدن از اتوبوس شهری بدون اینکه پلی برای عبور رهگذران پیاده در کنار ایستگاه اتوبوس وجود داشته باشد هنگام گذر از خیابان پوشیده از سیلاب ناگهان در کانال آب افتادند. این حادثه غم‌انگیر تأثر عمیق مردم خرم‌آباد را برانگیخته است و آنها مسئولان شهرداری را در غرق شدن دختران دانشجو مقصر می‌دانند

 

جدیدترین مطالب سایت