ماجرای تلخ اسید پاشی عروس به خواهر شوهر | سوزاندن عروس 16 ساله

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای تلخ اسید پاشی عروس به خواهر شوهر | سوزاندن عروس 16 ساله

ماجرای تلخ اسید پاشی عروس به خواهر شوهر

متاسفانه اخبار تلخی دراین قسمت حوادث داریم که پیشنهاد می‌کنیم درصورت داشتن ناراحتی اعصاب یا مشکل قلبی از دیگر مطالب ما دیدن نمایید.

 

به گزارش تالاب امروز در حالی‌که در مجلس طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در حال بررسی بود در شعبه 2 مجتمع کیفری یک تهران، پرونده اسیدپاشی عروس به خواهر شوهر با حضور شاکیه و متهمه مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

 بنابر کیفرخواست قرائت شده در دادگاه، اتهام عروس خانواده ایراد صدمات عمدی ناشی از اسیدپاشی بر صورت خواهر شوهر خود بود.

 

شاکیه پرونده با قرار گرفتن در جایگاه درخواست قصاص متهمه را داشت و گفت: در صورتی که امکان قصاص وجود نداشته باشد درخواست دیه دارم.

شاکیه که دختری مجرد و متولد 72 بود در برابر این پرسش قاضی که ایا سابقه خصومت بین شما دو نفر وجود داشت یا خیر؟

بیان کرد: خیر، خیلی هم باهم خوب بودیم و من در حق او هیچ بدی نداشتم و هرچه فکر میکنم چرا او اینکار رابا من کرد تنها یک پاسخ به ذهنم میرسد و ان حسادت است زیرا در زمان حادثه یعنی دو سال پیش من تازه نامزد کرده بودم و نامزدم با من و خانواده ام بسیار خوب و محترمانه برخورد میکرد و عاشق من بود، گویا زن برادرم نسبت به این مسئله حسادت بسیار داشته که دست به اینکار زده است.

 

متهمه ضمن رد اتهام در تشریح ماجرای ان روز اظهار داشت: صبح روز حادثه حدود ساعت 7 و نیم صبح پس از ان که همسرم به سر کار رفت، زنگ منزل ما به صدا درآمد و من بدون آنکه بپرسم کیست؟

 

درب را باز کردم به گمان ان که همسایه طبقه پایین می باشد و سپس به دستشویی رفتم که ناگهان صدای جیغ فریاد خواهر شوهرم را شنیدم.

 

به محض ان که بیرون آمدم و می خواستم به اتاق خواب بروم، مردی که صورت خودرا پوشانده بود مرا هل داد و مقداری هم اسید بر روی پای من ریخت.

 

قاضی از متهمه پرسید که نقاب و دستکش اسیدپاش در سطل زباله حمام شما پیدا شده دراین باره چه نظری دارید؟ متهمه گفت: من حرفی ندارم و حتماً اسیدپاش از پنجره حمام فرار کرده است.

 

قاضی پرسید: طبق نظریه دکتری قانونی اسیدی که پای شما را سوزانده به صورت ریختن و عمدی می‌باشد نه به صورت پاشیدن ؛ دراین باره توضیح دهید.

 

متهمه دراین باره اظهار بی اطلاعی کرد و همچنین در پاسخ به این پرسش که لباس هاي‌ دیگری مانند تی شرت زنانه و دو شماره شال زنانه که اسیدی بودند در محوطه حال و اتاق خواب شما کشف شده است نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

 

در رابطه با این پرسش که چطور قطره اي اسید بر بدن فرزند خردسال شما که درکنار خواهر شوهرتان خوابیده بوده، پاشیده نشده است نیز متهمه گفت: نمیدانم.

 

شوهر متهمه با حضور در جایگاه به عنوان مطلع بیان داشت:

درب آپارتمان ما به گونه اي بود که از بیرون فقط با کلید امکان بازشدن داشت و کسی نمی توانست به اسانی داخل منزل شود بعلاوه من حدود یک هفته پس از این اتفاق که همسرم و خواهرم در بیمارستان بودند برای جمع و جور کردن منزل به خانه آمدم و متوجه یک بسته پودر اسید در زیر رخت خواب ها شدم و همین مسئله باعث شد که مطمئن شوم این قضیه کار همسرم بوده و نسبت دادن ان به شخص ثالث، دروغ و ساختگی می‌باشد.

پس از شنیدن اظهارات شاکیه، متهمه و وکلای ایشان قاضی ختم رسیدگی را اعلام کرد.

 


 

ماجرای تلخ اسید پاشی عروس به خواهر شوهر | سوزاندن عروس 16 ساله

آتش زدن عروس 16 ساله‌ باردار توسط مادر شوهر بی رحم

رئیس مرکز بهداشت بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه گفت: زن اهل دیشموک توسط مادر شوهرش به آتش کشیده شد.

 

علی بخش فرامرزی در گفتوگو با ایسنا با بیان این که زن فوت شده 16 ساله و متاهل بوده است، اضافه کرد: بین این زن با مادر شوهر مشاجره رخ می‌دهد. او پس از وقوع سوختگی به یکی از بیمارستانهای یاسوج منتقل میشود اما بعلت درجه سوختگی بالا جان خودرا از دست می‌دهد.

 

وی ادامه داد: طبق اظهارات این فرد قبل از فوت، مادر شوهر وی را آتش زده است. قضیه هنوز مبهم است و دقیقا مشخص نیست، دستگاه قضایی و دادگاه باید دراین خصوص نظر دهد.

 

فرامرزی عنوان کرد: این پنجمین مورد از نوع حوادث است که دربخش دیشموک اتفاق افتاده است و علت این خودسوزی ها نیز بیشتر اختلافات خانوادگی و فقر فرهنگی بوده است.

 

به گفته اهالی منطقه، این زن ۶ ماهه باردار بوده است. شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه درحدود ۳۰۰ کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

 


 

زنی در تهران بعد از عصبانیت شدید شوهرش را روی مبل خفه کرد!

 معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ؛ از دستگیری مادر و دختری خبر داد که طی یک نزاع و درگیری اقدام به ارتکاب جنایت خانوادگی کرده و قصد داشتند تا با ظاهرسازی مانع از کشف واقعیت شوند.

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ؛ در توضیح این خبر گفت :

ساعت 7 صبح چهارم دی ماه  وقوع یک فوت مشکوک از طریق مرکز اورژانش به مرکز فوریت هاي‌ پلیسی 110 اعلام شد ؛ با حضور مأموران کلانتری 163 ولنجک در محل اعلام شده ؛ خانم 40 ساله اي به مأموران عنوان کرد که صبح  متوجه فوت همسرش « 57 ساله » در داخل اتاق خواب شده است .

 

با اعلام نظریه ي اولیه اورژانس مبنی بر فوت مشکوک ؛ موضوع به تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام ؛ پرونده اولیه با موضوع “فوت مشکوک” تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ؛ پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اظهارات اولیه اعضای همسر و دختر متوفی :

همسر متوفی « 40 ساله» پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی ؛ در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت : ” دیشب همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان « 9 ساله » بود که ناگهان خشمگین شد و شروع به ناسزا کرد .

 

به رفتار او اعتراض کردم و همین موضوع باعث درگیری ما دو نفر باهم شد و حتی همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که با دخالت دختر بزرگترمان به نام ناهید « 18 ساله » درگیری ما به پایان رسید ودر ادامه همسرم جهت استراحت به داخل اتاق خواب رفت ؛ صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا وی را برای بردن بچه ها به مدرسه بیدار کنم که متوجه شدم بدن همسرم کاملا سرد شده و او نفس نمیکشد .

 

ماجرای تلخ اسید پاشی عروس به خواهر شوهر | سوزاندن عروس 16 ساله

اعتراف به ارتکاب جنایت :

در شرایطی که همسر و دختر متوفی در اظهارات مشابه و یکسان عنوان کرده بودند که صبح روز 4 دی ماه  متوجه مرگ متوفی در داخل اتاق خواب شدند اما با بررسی تیم دکتری قانونی و اعلام نظریه علت مرگ بعلت خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی ؛ برابر هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی این دو نفر در  9 دی ماه دستگیر و جهت انجام تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

همسر متوفی در اظهاراتی جدید با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت و قتل همسرش گفت : “همسرم خیلی زود خشمگین می شد ودر حالت عصبانیت بازرسی خودش را از دست می داد طوری که من و دخترانم را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده بود ؛ همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان که تنها 9 سال بیشتر ندارد ؛ بود که ناگهان خشمگین شد و بچه را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار داد ؛ به رفتار او با بچه اعتراض کردم که همین موضوع باعث شد تا به سمت من حمله ور شده و با من درگیر شود و حتی با مشت ضربه اي محکم به سینه ام زد و من روی زمین افتادم .

 

دراین زمان همسرم روی مبل نشست ؛ در حالیکه دیگر از رفتار همسرم با خود و دخترانم خسته شده بود ؛ روسری خودرا برداشته و دور گردن همسرم انداختم ؛ آن قدر فشار دادم که همسرم از نفس کشیدن افتاد پس از ان برای آنکه موضوع را مرگ عادی نشان دهم ؛ با دختر بزرگم « ناهید 18 ساله » پيکر رابه داخل اتاق خواب برده و روی تخت خواب قرار دادیم و فردای ان با اورژانس تماس گرفته و سعی کردیم مرگ همسرم را عادی نشان دهیم “.

 

ناهید نیز با تأیید اظهارات مادرش عنوان کرد : خیلی تلاش کردم تا مانع مادرم شوم اما او بسیار خشمگین شده بود ؛ از ترس این که مادرمان نیز به اتهام قتل [ عمد ] دستگیر می‌شود و من و خواهر کوچکترم دیگر کسی را نخواهیم داشت ؛ به مادرم کمک کردم تا پيکر بابا رابه اتاق خواب ببرد و پس از ان نیز اظهارات مادرم را تأیید کردم .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ؛ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین اعتراف دختر متوفی به تلاش برای اختفای جنایت ؛ قرار قانونی از سوی بازپرس ارجمند پرونده صادر و این مادر و دختر جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند .

 

جدیدترین مطالب سایت