ماجرای تلخ تجاوز به دو پسر نوجوان در تهران (تجاوز گروهی)

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای تلخ تجاوز به دو پسر نوجوان در تهران (تجاوز گروهی)

تجاوز به دو پسر نوجوان در تهران

در اینجا مطالبی از حوادث چند وقت اخیر را خواهید خواند. خواندن مطالب زیر را به افراد زیر 18 سال توصیه نمیکنیم. اخبار زیر بسیار تلخ و هولناک است اگر دل خواندش را ندارید از دیگر مطالب سایت دیدن نمایید. (ماجرای تلخ تجاوز به دو پسر نوجوان در تهران)

 

نکته مهم: قبل از خواندن این مطلب لازم است بدانید پلیس موفق با دستگیری تمامی خلافکاران جرم های پایین شده است و بدون شک هیچ وقت پلیس از چنین جرم هایی نخواهد گذشت و در سریع ترین زمان مجرم دستگیر به شدت محاکمه خواهد شد.

 

اول : ماجرای تلخ تجاوز به دو پسر نوجوان در تهران

دوم : تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت

سوم : زن تهرانی شوهرش را به طرز عجیبی به قتل رساند بعد آتشش زد

 

تجاوز 5 مرد شیطان صفت به دو نوجوان باعث شوکه شدن خانواده ها شد. به گزارش تالاب پرونده پیچیده یک تجاوز دو جوانی که به دو نوجوان تهرانی تجاوز کرده بودند، دستگیر شدند اما یکی از متهمان در زندان جانش را از دست داد و یکی از نوجوانان قربانی هم بر اثر خوردن مشروب مسموم که متجاوز به او داده بوده فوت می کند.

 

چند ماه قبل دو نوجوان به پلیس گزارش دادند که از سوی پنج مرد مورد تعرض قرار گرفته‌اند. آنها مدعی شدند پنج مرد جوان ابتدا انها را ربوده و بعد مورد تعرض قرار داده‌اند.

دادگاه رسیدگی به پرونده تعرض به دو پسر نوجوان

با طرح این شکایت بود که پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد؛ هرچند هر پنج مرد جوان شناسایی شدن د؛ اما پلیس موفق به بازداشت دو نفر از انها شد و تحقیقات از انها آغاز شد. دو نوجوان شاکی به پزشکی‌قانونی معرفی و متهمان نیز برای بازجویی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شدند.

 


✅ مطالب مشابه : تجاوز جنسی به 6 پسر بچه تهرانی توسط مرد شیطان صفت


 

دادگاه رسیدگی به پرونده تعرض به دو پسر نوجوان

در جلسه اول بازجویی متهمان مدعی‌ شدند تعرض و آدم‌ربایی انجام نگرفته؛ اما از‌آنجایی‌که یکی از شکات در دادگاه حضور نداشت تا توضیحاتی ارائه دهد، ادامه رسیدگی به بعد موکول شد.

 

در جلسه روز گذشته که قرار بود طرفین پرونده حضور داشته ‌باشند ؛ پدر و مادر یکی از شاکیان که نوجوانی ۱۵‌ساله‌ بود، در دادگاه حاضر شدند و گفتند فرزندشان فوت شده ‌است. مادر مقتول گفت: پسرم مدتی بود حال خوبی نداشت.

 

ماجرای تعرض به دو پسر نوجوان در تهران

وقتی وی را پیش پزشک بردیم، پسرم به پزشک گفت مردان متجاوز به او مشروبی مسموم خورانده‌اند و او حالش بد است. بعد پسرم در بیمارستان بستری شد و جانش را از دست داد.

 

ما شکایت کردیم و خواستار سم‌شناسی و مشخص‌شدن علت دقیق مرگ فرزندمان شدیم. این در حالی بود که از زندان نیز به مأموران خبر دادند که یکی از دو متهم در زندان جانش را از دست داده‌ است.

ماجرای تعرض به دو پسر نوجوان در تهران

تجاوز به دو پسر نوجوان

 

براساس گزارش زندان این متهم علاوه بر اینکه به بیماری ایدز مبتلا بود، تومور مغزی هم داشت و بعد از وخامت حالش در زندان جانش را از دست داد؛ اما این اتفاقات زمانی برای قضات سؤال‌برانگیز شد که دیگر شاکی پرونده نیز از حضور در دادگاه سر باز زد و حاضر نشد

 

در برابر دیگر متهم پرونده حاضر شود و ادعای خود را مطرح کند. این در حالی است که پسر نوجوان پیش‌ از‌ این اعلام کرده ‌بود مردان متجاوز وی را دزدیده و تهدیدش کرده‌اند که اگر به کسی چیزی بگوید، وی را خواهند کشت.

 


✅ مطالب مشابه : تجاوز گروهی 4 چوپان به دختر دانشجویی که نمره می خواست !


 

متهم دیگر پرونده که در دادگاه حاضر شده ‌بود، وقتی به خاطر اتفاقاتی که افتاده، از او پرسش شد، گفت:

من نمیدانم پسر نوجوان چرا جانش را از دست داده است. ما با او کاری نکردیم؛ ضمن اینکه بعد از اینکه از ما شکایت کرد، حالش خوب بود. او به پزشکی‌قانونی معرفی شد؛ اما قبل از رفتن به پزشکی‌قانونی جانش را از دست داد. شاید او خودش چیزی خورده که باعث مرگش شده‌ است.

ماجرای تلخ تجاوز به دو پسر نوجوان در تهران (تجاوز گروهی)

پدر و مادر نوجوانی که فوت کرده ‌بود، نیز اعلام کردند علیه متهمان شکایتی را تنظیم کرده‌اند ؛ اما بازپرس ویژه قتل برای رسیدگی به آن اعلام کرده باید تا زمان اظهارنظر پزشکی‌قانونی منتظر بمانند.

 

با توجه به پیچده‌شدن این پرونده به دلیل مرگ یکی از متهمان و یکی از شاکیان و حضور‌نیافتن شاکی دیگر، قضات دستور بازداشت سه متهم دیگر پرونده را هم که متواری هستند، صادر کردند.

 


 

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت

تجاوز و باردار کردن زن مسافر توسط این راننده شیطان صفت

به گزارش تالاب مسافر کشی که یک سال پیش زن جوانی را ربوده و به او تجاوز کرده بود، سرانجام پس از تولد نوزاد و گرفتن آزمایش دی آن ای نوزاد شناسایی و دستگیر شد، این مرد در این دوران از زن جوان اخاذی هم میکرده است، پارسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و مدعی شد از سوی راننده یک خودرو ربوده شده و مورد تعرض قرار گرفته است. جزئیات ماجرای تجاوز مردمسافرکش به زن جوان را در ادمه بخوانید.

 

تجاوز مرد مسافرکش به زن جوان

تجاوز مرد مسافرکش به زن جوان

سحر در شکایت خود گفت روز حادثه از محل کارم در خیابان انقلاب بیرون آمدم تا به خانه‌ام در اسلامشهر بروم. اما وقتی سوار یک خودروی مسافربر شدم راننده بین راه از مسیر اصلی دور شد و پس از بیهوش کردن مرا مورد تعرض قرار داد. با شروع تحقیقات خیلی زود راننده بازداشت شد.

 

اما او منکر تعرض به این زن جوان شد وگفت اصلاً این زن را تاکنون ندیده است. از آنجا که مدرکی برای اثبات این ادعا وجود نداشت قضات متهم را با قرار وثیقه آزاد کردند. چند هفته پس از این ماجرا سحر به دادگاه رفت و مدعی شد در جریان این جنایت سیاه باردار شده است.

باردار شدن زن جوان در تجاوز جنسی مرد مسافرکش

باردار شدن زن جوان در تجاوز جنسی مرد مسافرکش

قضات در نخستین مرحله از تحقیقات برای اثبات ادعای زن جوان دستور انجام آزمایش DNA را صادر کردند اما باید تا به دنیا آمدن نوزاد صبر میکردند. بدین ترتیب با تولد نوزاد قضات وی را برای اثبات نسبت با این مرد شیطان صفت به آزمایشگاه معرفی کردند تا از طریق دی آن‌ای مشخص شود که این زن دروغ می‌گوید یا نه….

باردار شدن زن جوان در تجاوز جنسی مرد مسافرکش

باتوجه به صدور گواهی DNA مشخص شد ادعای زن جوان درست بوده است .همچنین این زن در اظهارات دیگرش ادعا کرد این مرد با تهیه فیلم از من زمانی که بیهوش بودم چند بار با گرفتن پول از من اخاذی کرده است.

 

وکیل او نیز مدارک این ادعا را در جلسه دادگاه ارائه داد که نشان می داد چندین بار این زن مبالغی را به‌حساب مرد شیاد انتقال داده است. این در حالی بود که متهم این موضوع را هم انکار کرد وگفت:

 

چندین بار این زن برای رفت وآمد از خودروی من استفاده کرده بود واین مبالغ را برای پرداخت کرایه وبدهی که داشت پرداخت کرده بود. با توجه به جواب آزمایش دی‌آن‌ای و محتوای پرونده قضات دادگاه به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشار دادگاه دستور بازداشت راننده شیطان صفت را صادر کرده و برای صدور حکم و مجازات متهم وارد شور شدند.

 


✅ مطالب مشابه : مرگ دختر 15 ساله بعد از 5 ساعت تجاوز گروهی


 

در خبر بعدی این زن تهرانی شوهرش را به طرز عجیبی به قتل رساند بعد آتشش زد

زن 43ساله در اقدامی وحشتناک همسرش را به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده بود. جزئیات بیشتر درباره قتل مردی توسط همسرش را در ادامه می توانید بخوانید.

 

قتل مردی توسط همسرش

قتل مردی توسط همسرش

سرهنگ پیمان لطیفی درباره جزئیات این حادثه گفت ساعت 21 شب گذشته از طریق مرکز پیام یک مورد درگیری مشکوک به سامانه 110 اعلام شد و بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 148 در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه مامور حاضر در محل حادثه نشان می‌داد همسایه‌ای که مورد مشکوک درگیری خانوادگی را به کلانتری اعلام کرده بود مدعی بود از بعد از ظهر بوی تعفن همراه با سوختگی آسایش اهالی محل را مختل کرده است.

 

به گزارش تالاب وی که ادعا می‌کرد به درگیری زن و شوهری که در همسایگی محل زندگی آن‌ها زندگی میکردند مشکوک است از ماموران درخواست کرد برا‌ی واکاوی ماجرای سوختگی با زن همسایه گفتگو کنند.

 

با حضور مامور کلانتری و در همان دقایق اولیه زن 43 ساله که به شدت ترسیده بود بدون هیچ مقاومتی در برابر ماموران به قتل همسرش اعتراف کرد. با اعلام اعتراف زن بلافاصله بازپرس کشیک دادسرا در جریان حادثه قرار گرفت.

 

زن 43 ساله که شوهرش را کشت

سرهنگ لطیفی با اعلام اینکه ساعت 10 شب بازپرسی منافی آذر از دادسرای جناحی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و اکیپ پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر شده بودند، افزود قاتل در جریان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد از روز عید فطر با همسرش به دلیل اختلافات قبلی درگیر شده و روز حادثه، همسرش قبل از بیرون رفتن از خانه با وی دعوای شدیدی کرده بود.

زن 43 ساله که شوهرش را کشت

قتل شوهر توسط همسر

 

بعد از ورود مقتول به خانه ؛ زن 43ساله وی را با استفاده از شیرموز که داخل آن چندین قرص ریخته بود مسموم کرده و بعد از بی حال شدن همسرش با استفاده از جسم سخت چندین ضربه به سر او وارد کرده بود. قاتل در حضور بازپرس منافی آذر درباره جزئیات حادثه قتل مردی توسط همسرش گفت: هر دو دخترم در زمان وقوع حادثه در خانه نبودند و برای شرکت در مراسم مهمانی به خانه یکی از اقوام رفته بودند.

 

بعد از قتل همسرم جسد وی را درون پتو پیچیده و تنهایی به پشت بام منتقل کردم. برای پنهان کردن جسد آن را داخل یک بشکه 220 لیتری که از آن به عنوان مخزن ذخیره آب استفاده میکردیم داخل بشکه انداخته و با استفاده از بنزین اقدام به سوزاندن آن کردم.

 

متهم ادامه داد: سپس با استفاده از سیمان داخل بشکه را پر کردم غافل از اینکه یکی از همسایه‌ها به رفت و آمدم در پشت بام مشکوک شده و موضوع را با ماموران پلیس در میان گذاشته است.

 

پس از اعترافات متهم با دستور بازپرس ماموران آتش نشانی با استفاده از دستگاه هیدرولیکی اقدام به شکافتن بشکه کرده و موفق شدند بقایای جسد مرد ۵۸ ساله را از درون بشکه بیرون بیاورند. با اجازه انتقال جسد به پزشکی قانونی از سوی بازپرس دادسرای جناحی متهم برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تحقیقات درباره این حادثه از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

 


✅ مطالب مشابه : مرگ وحشتناک دختر 18 ساله در تجاوز گروهی | تجاوز تلخ به دختری در پارتی


 

ودر حادثه بعد پایان خوفناک دوستی تلگرامی زن خیانتکار روستایی با مرد کرمانی

در این جنایت که در روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله-استان گلستان- رخ داد ؛ اهالی روستا با شنیدن سر و صداهای مشکوک از یکی از خانه‌ها بلافاصله پلیس را خبر کرده و بدین ترتیب راز جنایت هولناکی فاش شد.

مهتمان قتل درروستای کاظم خوجه

مأموران پس از ورود به خانه روستایی با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود. در صحنه جنایت همسر مقتول و مردی غریبه نیز حضور داشتند که قبل از فرار دستگیر شدند. مقتول یکی از اهالی روستا بود که با همسر و دو فرزندش زندگی میکرد.

 

مهتمان قتل درروستای کاظم خوجه

بلافاصله متهمان به اداره پلیس منتقل شدند و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که مرد غریبه از مدتی قبل با همسر مقتول در تلگرام آشنا شده و با توجه به علاقه‌ای که این دو به یکدیگر پیدا کرده بودند در سفری برنامه‌ریزی شده از کرمان به این روستای شمالی کشور آمده تا با همدستی این زن خیانتکار و در یک نقشه غافلگیرانه، مرد روستایی را با ضربات چاقو به قتل برسانند.

مهتمان قتل درروستای کاظم خوجه

این زن و مرد قصد داشتند جسد را داخل یک پتو پیچیده و مخفیانه از روستا خارج کنند که با سر رسیدن همسایگان و تماس با پلیس مجبور به تسلیم شدند. علی خانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله گفت:

 

مقتول دو فرزند داشت و از اهالی روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان بود. تاکنون سه نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند و متهم به قتل اهل کرمان بوده است. علت قتل مسائل اخلاقی اعلام شده و تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

 


✅ مطالب مشابه : تجاوز جنسی یک مرد شیطان صفت به چند صد کودک


 

ودر اتفاق بعد ریختن زهر در غذای خانواده شوهر به خاطر مسخره کردن دستپخت

ریختن زهر در غذای مهمان ها

زن هندی وقتی دید فامیل شوهرش دست پخت وی را مسخره کردند انتقام بدی از انها گرفت .این زن با ریختن سم در غذا مهمان ها باعث مرگ پنج نفر از این افراد شد. دادگاه او را به اعدام محکوم کرد.

 

ریختن زهر در غذای مهمان ها

سورواس پرادنیا ۲۳ ساله اعتراف کرده هنگامی که در یک میهمانی خانوادگی فامیل شوهرش دست پخت وی را مسخره کردند تصمیم به انتقام گرفت. سخنگوی پلیس منطقه روستایی ریگاد گفت: این زن سم آفت کش را درغذای انها ریخته و ۵ نفر از انها کشته و ۲ نفر نیز دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ریختن زهر در غذای مهمان ها

اطلاعات پلیس نشان میدهد که درمیان قربانیان 4 کودک 7 تا 13 ساله و یک زن 53 ساله نیز دیده می‌شود .این زن ادعا کرده است که همسرش و خانواده او بارها به خاطر دست پخت بدش وی را مسخره کرده‌اند.پلیس اعلام کرده است که این زن یک‌بار ازدواج کرده و قربانیان فامیل دومین همسرش بوده‌اند.

 


✅ مطالب مشابه : تجاوز وحشتناک 3 مرد به دختر 5 ساله افغانی در خرابه !


 

در حادثه بعد ماجرای قتل هولناک ابوالفضل پسر 12 ساله زنجانی

پسر بچه 12 ساله ای به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانه شان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. معمای گم شدن پسر 12ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن جسد تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد. جزئیات قتل پسر 12ساله زنجانی در ادامه امئه است

 

قتل پسر 12ساله زنجانی

قتل پسر 12ساله زنجانی

ظهر جمعه نخستین روز تیرماه امسال پسر بچه 12 ساله ای به نام ابوالفضل هاشمی برای بازی از خانهشان در منطقه اسلام آباد زنجان خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت. ناپدید شدن این پسربچه کافی بود تا خانواده‌اش که نگران سرنوشت او شده بودند در تماس با پلیس برای پیدا کردن فرزندشان درخواست کمک کنند.

 

قتل ابوالفضل هاشمی در زنجانی

تلاش ماموران پلیس ادامه داشت اما ردی از ابوالفضل به دست نیامد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی زنجان برای افشاگری از راز این گم شدن پسربچه وارد عمل شوند. از زمانیکه ابوالفضل ناپدید شد ماموران برای پیدا کردن او تحقیقات خود را آغاز کردند اما هیچ ردی از ابوالفضل به دست نیامد و از همان روز نخست ماموران یکی از بستگان نزدیک ابوالفضل را به عنوان مظنون دستگیر کردند.

قتل ابوالفضل هاشمی در زنجانی

تا اینکه پس از ۵ روز یعنی عصر سه‌شنبه ۵ تیرماه ماموران در جریان پیدا شدن جسد تکه تکه شده ای در کانال آب نزدیک شهرک صنعتی شماره یک علی‌آباد زنجان قرار گرفتند. ماموران وقتی به کانال آب رفتند با جسد تکه تکه شده پسر نوجوانی روبرو میشوند و با توجه لباس و مشخصاتی که از ابوالفضل در اختیار ماموران بود اطمینان پیدا کردند که جسد همان پسر گمشده است.

 

ماموران پلیس آگاهی با توجه به هولناک بودن جنایت حتی جسد را به خانواده ابوالفضل نشان ندادند و با تنها با نشان دادن یک تصویر و لباس‌های ابوالفضل از این هویت این پسر جسد که متعلق به ابوالفضل بود اطمینان پیدا کردند. جسد ابوالفضل به پزشکی قانونی منتقل شده و چند نفر نیز به عنوان مظنون دستگیر شده‌اند و تحقیقات در پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد.

 


✅ مطالب مشابه : اعدام پسر 18 ساله قائمشهری به جرم تجاوز جنسی به دختر ابتدایی + عکس


 

ودر خبر بعد ماجرای یک جنایت خوفناک در مهرآباد همسرکشی با اره

حوالی ساعت 18:45 دیروز دختر جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کرد که از مادرش اطلاعی ندارد و درحالی که باید در خانه باشد، کسی در خانه را باز نمی کند که بلافاصله ماموران کلانتری 119 مهرآباد در محل واقع در خیابان دانشگاه هوایی شمالی حاضر شده و بررسی های خود را در این زمینه آغاز کردند.

ماجرای تلخ تجاوز به دو پسر نوجوان در تهران (تجاوز گروهی)

با حضور ماموران کلانتری در محل، دختری که با 110 تماس گرفته بود به آنان گفت: مادرم همیشه این ساعات در خانه است و اگر بخواهد جایی برود حتما اطلاع می‌دهد، حدود یک ساعت و نیم پیش با مادرم تماس گرفتم اما تلفن را جواب نداد، با پدرم تماس گرفتم و او هم ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که دنبال مادرم بگردم، با دوست و آشنا هم تماس گرفتم اما کسی از او خبر ندارد و به خانه هم که آمدم کسی در را باز نمیکند، اما در خانه از داخل قفل است.

 

قتل همسر با اره

در ادامه ماموران با اخذ مجوزهای لازم اقدام به بازکردن در این خانه که در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قرار داشت کرده و در حالی‌که در خانه از داخل با یک روسری هم بسته شده بود ؛ ماموران وارد خانه شده و مشاهده کردند که پدر 72 ساله خانواده در خانه است.

 

قتل فجیع همسر با اره

ماموران بلافاصله اقدام به جستجو در منزل کردند که در حمام ساختمان با جسد زنی 55 ساله که مادر خانواده بود روبه رو شدند، جسد این زن در حالی‌که روی گردنش آثار بریدگی وجود داشت و مچ دست چپش هم با اره بریده شده بود در کف حمام افتاده و بررسی های بعدی نیز نشان داد که نقاطی از بدن مقتول با آب جوش سوزانده شده است.

ماجرای تجاوز

به محض رویت این صحنه موضوع به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و همزمان پیرمرد 72 ساله نیز تحت بازجویی قرار گرفت که این فرد در اعترافات خود به قتل همسرش اقرار کرد. سرهنگ حسن نورآبادی، رییس کلانتری 119 مهرآباد با تایید این خبر به ایسنا گفت:

 

شواهد اولیه حاکی از آن است که اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده و این مرد پس از درگیری با همسرش در اتاق خواب او را به حمام کشانده و به قتل رسانده است. وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس آگاهی ادامه رسیدگی به پرونده را با دستور مقام قضایی برعهده گرفته اند، گفت: درمحل جنایت، یک چاقو، یک اره و یک چکش نیز کشف و ضمیمه پرونده متهم شده است.

 


✅ مطالب مشابه : تجاوز پدر و مادر بی رحم به فرزند خودشان !! (عکس)


 

و در آخرین اتفاق نقشه عجیب و هولناک زن جوان برای سرقت 40 میلیون تومانی از مغازه

چند شب قبل، گزارشی از دستبرد 40میلیونی به یک مغازه دار به اداره پلیس رسید که بلافاصله تحقیقات میدانی توسط ماموران کلانتری شهید نواب صفوی آغاز شد. در این سرقت توسط زن جوان او شیشه‌ای به مغازه‌‌دار، آب‌میوه خوراند و 40 میلیون تومان از او دزدید.

 

سرقت توسط زن جوان

سرقت توسط زن جوان

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این ماجرا گفت: بررسی های مقدماتی نشان می داد زن جوانی که با مال باخته آشنا بود، به مغازه وی در مرکز شهر مراجعه کرده و در یک فرصت مناسب و با سوء استفاده از غفلت مغازه دار، مقداری مواد بیهوشی داخل آب میوه ریخته و به مغازه دار خورانده است.

 

نقشه زن جوان برای دستبرد به مغازه

وی اضافه کرد این زن بعد از بیهوش شدن مغازه دار حدود 40 میلیون تومان از اجناس مغازه را به سرقت برده و سپس در تماس با مال باخته ادعا کرده بود که در قبال دریافت مبلغی حاضر است اجناس سرقتی را به وی تحویل بدهد.

 

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ های موجود، بلافاصله نیروهای کلانتری وارد عمل شدند و زن 40ساله را در حالی دستگیر کردند که احتمال داشت نقشه هولناک وی به قیمت جان مغازه دار تمام شود.

نقشه زن جوان برای دستبرد به مغازه

وی گفت: این متهم که دارای دو فرزند 8 و 14 ساله است و از دو سال قبل نیز به «مواد مخدر صنعتی شیشه» اعتیاد دارد، در بازجویی ها مدعی شد از مغازه دار مبلغ 570 هزار تومان طلب داشته که برای نقد کردن پولش چنین نقشه شومی را طراحی و اجرا کرده است. سرهنگ آقابیگی تصریح کرد بررسی های پلیس درباره سرقت های احتمالی دیگر این زن ادامه دارد.

 

و در اتفاق ناگوار بعد ترس از شوهر برای درخواست های شرم آوری که دارد

شوهرم با هزار ترفند و چرب زبانی مرا راضی می‌کرد تا در سرقت هایش با او همراه شوم . کار به جایی رسید که خودم به تنهایی سرقت هایم را انجام می دادم تا اینکه توسط یک مغازه دار گیر افتادم. ماجرای سرقت با همدستی شوهر را در ادامه بخواند.

 

سرقت با همدستی شوهر

زن نادم درباره ماجرای زندگی اش می‌گوید: ۱۷سال با بود و نبود همسرم ساختم و صاحب سه فرزند قد و نیم قد شدیم اما تا این ماجرای آخر این قدر تحقیر نشده و تحت فشار قرار نگرفته بودم.

 

شغل همسرم آزاد بود و به زور زندگی مان را اداره می‌کردیم اما دست به سوی کسی دراز نمیکردیم. مدتی بود که به کارهای همسرم مشکوک شده بودم زیرا با وجود نداشتن شغل مناسب همیشه جیب اش پر پول بود.

سرقت با همدستی شوهر

هر وقت از او درباره منبع درآمدش سوال می‌کردم جواب درستی به من نمی داد و با سر هم کردن داستان های تخیلی و باورنکردنی به قول خودش من را قانع میکرد.

 

یقین پیدا کردم که کاسه ای باید زیر نیم کاسه باشد. بعد از اینکه همسرم را تحت فشار قرار دادم بالاخره همه ی ی چیز را لو داد و گفت که مدتی است به خاطر بیکاری و البته طمع دست به سرقت می زند.

 


✅ مطالب مشابه : دستگیری متجاوزان به زن شوهر دار در مشهد


 

سرقت توسط زن با همدستی شوهر

با شنیدن این جملات خیلی عصبانی شدم و قصد ترک خانه را داشتم اما همسرم آن قدر در گوشم خواند و از آینده بچه ها گفت تا اینکه راضی و خام حرف های پوچش شدم و نه تنها کارش را تایید کردم بلکه همراهش شدم.

 

روزها و ماه ها با همدستی شوهرم از مغازه ها و کسبه و گاهی نیز به تنهایی از آرایشگاه های زنانه لوازم آرایشی، گوشی و کیف پول سرقت می‌کردم . چنان مزه پول باد آورده سرقت زیر دندانم مزه کرده بود.

طلاق از شوهر سارق

طلاق از شوهر سارق

یک روز به همراه بچه شیرخواره ام راهی بازار شدم تا روزی حرام کسب کنم. وقتی داخل مغازه ای رفتم ناگهان چشم ام به یک گوشی روی پیشخوان افتاد، سریع به دور از چشم صاحب مغازه آن را برداشتم و فرار کردم. اما این بار دستم رو و صاحب مغازه با خبر شد و دنبالم راه افتاد.

 

ماجرای طلاق بعد از سرقت با همدستی شوهر

هر چقدر دست و پا زدم که فرار کنم اما به خاطر بچه ای که در بغل داشتم سرعتم کند شد و خیلی زود گیر افتادم.

زمانی که صاحب مغازه مچم را گرفت از خجالت دلم می خواست زمین دهان باز کند و در آن فرو بروم ولی آن گونه خوار و خفیف نشوم. با التماس از شاکی درخواست کردم که من را ببخشد. وقتی مرد عصبانی بچه شیرخواره را در بغل ام دید کمی آرام شد و گفت:

ماجرای طلاق بعد از سرقت با همدستی شوهر

به خاطر بچه از سر تقصیرم می گذرد و من را تحویل پلیس نمی دهد. به من گفت از نوزادم خجالت بکشم که وی را در این کارهای زشت ام شریک می‌کنم. وقتی به خانه برگشتم خیلی به حرف های مرد فروشنده فکر کردم و به نوعی حرف هایش از صد بار زندان رفتن بیشتر روی من تاثیر گذاشت.

 

بعد از آن اتفاق تلخ با همسرم اتمام حجت کردم که دیگر همراهی اش نمی کنم. با خودم فکر کردم شاید در آینده ای نزدیک شوهرم درخواست های نامشروع دیگری از من بکند برای همین تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم تا با جدا شدن از او به زندگی ام خاتمه دهم.

جدیدترین مطالب سایت