ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه چگونه لو رفت؟

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه چگونه لو رفت؟

ناظم متجاوز به دانش آموزان غرب تهران کیست؟

وقتی فیلم های تجاوز در مدرسه غرب تهران لو رفت؛ پدر و مادرهای بسیار نگران فرزندانشان در مدارس شدن. ماجرای تجاوز و آموزش های غیر اخلاقی به دانش اموزان غرب تهران از کجا شروع شد ؟

 

ناظم متجاوز به دانش آموزان مدرسه معین در غرب تهران، معلم 28 ساله ای است که خود فرزند سه ساله دارد. او که معاون انضباطی «ناظم» دبیرستان و تا پیش از این اتفاق محبوب دانش آموزان مدرسه بود. ماجرای ناظم مدرسه هنگامی لو رفت که پدر یک دانش آموز اپل واچ فرزندش را چک کرد و صحنه های‌ غیراخلاقی را مشاهده کرد.

 

فيلم‌ها از زواياي مختلف در شبکه‌های اجتماعي مي‌چرخد. صداي فريادهاي مادران و صورت بي‌حس‌وحال متهم و جو متشنج در سالن آمفي‌تئاتر مدرسه، با صداي مادري راکه رسا از حق فرزندش دفاع مي‌کند، بارها بالا و پايين مي‌کنيم.
 
 
فیلم اعتراف ناظم آزارگر ماجرا، ماجراي مدرسه‌ای غیرانتفاعی است و ادعا، ادعايي است بسيار ترسناک. مي‌گويند بچه‌های مدرسه که يکي از بهترين مدارس منطقه دو تهران است، آزار جنسی دیده‌اند.
 
ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه چگونه لو رفت؟
 


 
 
خبرها اول از يک رسانه داخلي منتشر شد و بعد ابعاد گسترده‌تري پيدا کرد؛ ان‌قدر بزرگ و بزرگتر ‌شد تا کلافي سردرگم و گره‌خورده روي زمين ماند که وقتي با مادر چند نفر از دانش‌آموزان مدرسه تماس مي‌گيريم، جز دشنام چيزي عايدمان نمي‌شود.
 
 
انها مي‌گويند هدفشان از رسانه‌ای‌کردن ماجرا احقاق حق دانش‌آموزان مدرسه بود؛ اما حالا با بزرگ‌ترکردن بيش‌از‌پيش ماجرا، انها تصميم به سکوت گرفته‌اند.
 
 

ناظم متجاوز کیست؟

تراژدي را مي‌شود در دو خط خلاصه کرد؛ معلم 28‌ساله، متأهل و داراي يک فرزند سه‌ساله، جزء محبوب‌ترين معلمان مدرسه، حالا به اتهام آزار و آزار دانش‌آموزاني که چون جان وی را دوست داشته‌اند، زنداني است.

 
 
به گزارش تالاب گفته مي‌شود معلم با ارسال فيلم‌های پورنو به دانش‌آموزان متوسطه اول اين مجتمع آموزشي «يعني دانش‌آموزان پايه هفتم، هشتم و نهم» و همچنين دستمالي انها و خوردن مشروبات الکلي با آن ها متهم به برقراري روابط خارج از عرف است و همچنين دانش‌آموزان را مجبور به برقراري ارتباط جنسي با يکديگر کرده.
 
 
مسئله‌ای که گويا با چک‌کردن ساعت يکي از دانش‌آموزان «اپل واچ» از طرف پدر دانش‌آموز و ديدن فيلمي مستهجن لو مي‌رود و بعد ابعاد گسترده‌تري پيدا مي‌کند.
 
 
ماجرای تجاوز جنسی ناظم مدرسه چگونه لو رفت؟

پیگیری ماجرای آزار جنسی دانش آموزان

اما چيزي که مهم است، شايد اين باشد که هنوز زواياي قضيه براي خود والدين نيز روشن نيست؛ اما آن ها اشد مجازات براي متهم، تعطيلي مدرسه و توديع خسارت از آموزش‌وپرورش را حقوق مسلم خود مي‌دانند. بلافاصله پس از رسانه‌ای‌شدن اين اتفاق رئيس مرکز اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي وزارت آموزش‌وپرورش به پيگيري اتفاق پيش‌آمده تأکيد کرد. 
 

مرتضي نظري درباره اقدامات آموزش‌وپرورش در ماجراي آزار و آزار جنسي تعدادي از دانش‌آموزان يکي از مدارس پايتخت اظهار کرد:‌ هر اقدامي که لازم باشد، براي دفاع از حقوق دانش‌آموزان اين مدرسه انجام خواهيم داد و آموزش‌وپرورش با حساسيت ويژه‌ای اين مسئله را بررسي مي‌کند.
 

او افزود: وزارت آموزش‌وپرورش در بالاترين سطح ممکن و با استفاده از تمام گنجايش‌های قانوني، قضائي و حقوقي موضوع را بررسي مي‌کند و با قصور و تقصير مسئولان مرتبط اين ماجرا در هر سطحي که محرز شود، اقدام قاطع انجام خواهد داد و به افکار عمومي تضمين مي‌دهيم که به خاطر برهم‌خوردن آرامش خانواده‌ها به دليل تخطي يک نيروي آزاد و غيررسمي کوتاه نمي‌آييم.
 
 
چون ابعادي از مسئله نياز به اعلام نظر مراجع قضائي، حقوقي و روانکاوان دارد، بايد ابعاد موضوع مشخص و محرز شود تا نتايج پيگيري‌های خود رابه‌ صورت مستمر از طريق رسانه‌ ها منعکس کنيم، البته دراين ماجرا تا حد بسيار زيادي کوتاهي، تعلل و بي‌تفاوتي مدير و مؤسس مدرسه محرز و پرونده مدرسه در شوراي کنترل در حال بررسي است.
 
 
نظري بيان کرد:‌ آموزش‌وپرورش شهر تهران به‌طور ويژه دراين زمينه فعاليت‌های حقوقي، بازرسي و پيگيري قضائي را انجام مي‌دهد.‌ همچنين وزير آموزش‌وپرورش در حکمي به بازرس ويژه وزارتي درباره رسيدگي به ماجراي آزار و آزار دانش‌آموزان مدرسه‌ای در منطقه دو تهران را ابلاغ کرد. 
 

وزير آموزش‌وپرورش در ابلاغ اين حكم به بزرگي‌زاده با اشاره به ‌اتفاق بسيار شنيع انجام‌شده در يکي از واحدهاي آموزشي منطقه دو تهران از او خواست تا ضمن مراقبت در تسريع پيگيري‌ها، با فوريت و اولويت، همه ی عوامل مرتبط با اتفاق یادشده از ابتدا تا کنون رابا گروهي از صاحب‌نظران موضوع بررسي دقيق کرده و هر گونه مسامحه احتمالي در هريک از واحدهاي سازماني متبوع راکه موجب بروز ان شده است، سريعا گزارش كند.
 
 
جدیدترین مطالب سایت