مادری که جسد خون آلود فرزندش را زیر پتو پیدا کرد !

مجموعه : اخبار حوادث
مادری که جسد خون آلود فرزندش را زیر پتو پیدا کرد !

پیدا کردن جنازه فرزند توسط مادر 

 

مادری که 12 روز دنبال فرزندش میگشت توانست به خانه مجردی او برود و به طرز عجیبی پيکر فرزندش را پیدا کند در ادامه می‌توانید ما را دنبال نمایید.

 

زنی که مدعی بود پسرش از چند روز قبل گمشده است، شب دوشنبه گذشته با ورود به خانه مجردی فرزندش، پيکر خون آلود وی را زیر پتو پیدا کرد ، احتمالا مقتول به قتل رسیده است.

 

به گزارش تالاب ماجرای این پرونده جنایی ازآن جا شروع شد که حدود ۱۲ روز قبل، یکی از اهالی منطقه گلشهر با مادر جوانی که در همسایگی آنها زندگی میکرد تماس گرفت و گفت: چراغ خانه پسر شما روشن است اما وی را مدتی است ندیده ام!

 

با این تماس تلفنی، مادر آن جوان به محل اقامت فرزندش رفت و با دیدن حالات مشکوک، موضوع رابه آتشنشانی اطلاع داد.درحالی که دقایقی از نیمه شب گذشته بود، ماموران آتشنشانی عازم نشانی اعلامی شدند اما پس از جستجو، خانه مذکور را خالی از سکنه یافتند و با اعلام این‌که کسی در خانه نیست، خانه مجردی را پس از عرضه گزارش به نیروی انتظامی، ترک کردند.

 

چند روزبعد از این ماجرا، زن میان سال دوباره به خانه پسرش بازگشت تا اطلاعی از او به دست آورد.

 

اینبار مادر «حامد» «جوان گمشده» به سراغ کلیدساز محله رفت و از او خواست در ساختمان را برایش باز کند.

 

با رفتن کلیدساز ازآن مکان، زن به داخل خانه اي رفت که ارثیه شوهر سابقش برای «حامد» بود. او در حالیکه لوازم خانه را مرتب می‌کرد به اتاقک کوچک ساختمان رسید که به هم ریخته بود.

مادری که جسد خون آلود فرزندش را زیر پتو پیدا کرد !

وقتی لباسهای ریخته شده را جابه جا میکرد ناگهان پایش به شیئی برخورد کرد. زن میان سال وقتی نگاهش رابه پایین پتو دوخت متوجه پاهای فرزندش شد و پتو را از روی او کشید، ولی ناگهان صحنه دلخراشی مقابلش قرار گرفت.

 

پسر ۳۱ ساله او که بطور مجردی دراین خانه زندگی میکرد جان خودرا درحالی از دست داده بود که آثار خون نیز در زیر پتو وجود داشت.

 

به گزارش تالاب لحظاتی بعد، بی سیم هاي پلیس به صدا درآمد و ماموران کلانتری گلشهر برای بررسی موضوع عازم محل کشف پيکر شدند. آنها با تایید درستی خبر، مراتب رابه بازپرس مخصوصاً قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور بازپرس «کاظم میرزایی» در محل وقوع حادثه، تحقیقات دراین باره شروع شد. زن میان سال به قاضی «میرزایی» گفت: حدود ۲۲ سال قبل از پدر «حامد» طلاق گرفتم و با مرد دیگری ازدواج کردم اما بنا به دلایل خانوادگی تماس زیادی با فرزندان همسر سابقم نداشتم.

 

تا این‌که بعد از مرگ همسر سابقم، این خانه مسکونی به «حامد» ارث رسید و او با انجام بعضی تعمیرات ساختمانی، در همین مکان بطور مجردی زندگی میکرد و من گاهی از او خبری میگرفتم .

 

چند روز قبل یکی از همسایگان با من تماس گرفت و گفت: لامپ خانه پسرم روشن است اما وی را ندیده اند. من هم به موضوع مشکوک شدم, و به محل آمدم ولی مدتی بعد ازآن که ماموران آتشنشانی چیز مشکوکی در خانه او ندیدند من با خودم گفتم حتی اگر وی را کشته باشند، مرا که نمیکشند. باید به داخل خانه بروم چرا که خیلی به حالات موجود مشکوک بودم!

 

به گزارش تالاب بررسی هاي می دانی مقام قضایی که تا نیمه هاي شب به طول انجامید نشان می داد که پسر ۳۱ ساله با وارد آمدن چند ضربه با شیء نوک تیز و برنده مثل چاقو به قتل رسیده است!

 

بنابر این پيکر وی درحالی با دستور بازپرس شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به دکتری قانونی انتقال یافت که تحقیقات گسترده اي برای کشف راز این جنایت خوفناک شروع شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت