محاکمه خورده فروش کراک به قاتل پسر معتاد + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
محاکمه خورده فروش کراک به قاتل پسر معتاد + عکس

دستگیری قاتل جوان معتاد به کراک

 

خرده فروش مواد مخدر که پسر معتاد را کشته بود با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کرد و از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

 

به گزارش تالاب ، بیست و یکم دی به پلیس صباشهر خبر رسید پسر 28 ساله ای به نام غلامحسین در خیابان کشته شده است.جنازه در حالی به پرشکی قانونی منتقل شد که تلاش پلیس بای افشای راز جنایت اغاز شده بود.

در بررسی ها مشخص شد غلامحسین برای تهیه کراک به سراغ یک خرده فروش مواد مخدر به نام جعفر رفته بود که کشته شد. با افشای این ماجرا جعفر بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: غلامحسین از من کراک می خواست اما به او گفتم فعلا مواد ندارم. اما او دستبردار نبود و اصرار داشت هر طور شده به او مواد بدهد. او مرا تهدید می کرد آبرویم را پیش همسایه ها می برد به همین خاطر با او درگیر شدم و برای ترساندن او با چاقو به سینه اش زدم.

جعفر درحالی در شعبه 113 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای او حکم قصاص خواستند.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و جعفر را به قصاص محکوم کرد. حکم صادره در شعبه 13دیوان عالی کشور مهر تایید خورده بود که وی توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به دفاع پرداخت و گفت: من واقعا قصد کشتن غلامحسین را نداشتم و فقط برای ترساندن او چاقو کشیدم. من پولی هم در بساط نداشتم تا بتوانم دیه را بپردازم اما اولیای دم با دریافت 45میلیون اعلام رضایت کردند و به من زندگی دوباره بخشیدند.

 

جدیدترین مطالب سایت