سقوط وحشتناک و مرگ کارگر تهرانی در چاه 20 متری + تصاویر

مجموعه : اخبار حوادث
سقوط وحشتناک و مرگ کارگر تهرانی در چاه 20 متری + تصاویر

حادثه سقوط به دورن چاه باعث مرگ کارگر جوان شد. ساعت 17:55 روز گذشته حادثه سقوط کارگر به چاه به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه چهار و گروه امداد و نجات 9 این سازمان رابه محل حادثه در خیابان ری، نرسیده به میدان قیام، خیابان حاتمی اعزام کرد.

 

به گزارش تالاب رحمان شکری؛ رئیس ایستگاه سه سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دریک ملک شخصی در حال تخریب، کارگران مقنی در حال حفر چاه بودند که بعلت نامشخصی یکی از این کارگران، ناگهان به عمق 20 متری چاه سقوط کرد.

سقوط وحشتناک و مرگ کارگر تهرانی در چاه 20 متری + تصاویر

مرگ کارگر تهرانی در چاه 20 متری

 

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت محل حادثه را ایمن‌سازی کردند، با رعایت نکات ایمنی، یکی از نجاتگران به عمق چاه رفت و با استفاده از تجهیزات مخصوص، این کارگر رابا همکاری سایر نیروهای آتش‌نشانی از چاه خارج کردند.

 

شکری تصریح کرد: پس از بیرون کشیدن کارگر مقنی که کاملاً بیهوش و فاقد علائم حیاتی بود، به سرعت آتش‌نشانان به همراه عوامل اورژانس حاضر در محل تمام تلاش خود برای برگرداندن علائم حیاتی وی بکار بستند اما تمام این تلاشها بی‌نتیجه ماند و این کارگر جان خودرا از دست داد.

 

شکری خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس، علی رغم تائید فوت این کارگر، او را به سرعت به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال دادند اما تلاش پزشکان بیمارستان هم نتیجه نداد.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات درباره علت و چگونگی بروز این حادثه توسط عوامل انتظامی درحال انجام است.

سوقط کارگر تهرانی در چاه

 


حتما بخوانید:   چاه حمام، زن جوان تهرانی را بلعید !+ عکس


 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت