قاچاق مواد مخدر کوکایین با دختران جذاب و پرطرفدار اینستاگرام

مجموعه : اخبار حوادث
قاچاق مواد مخدر کوکایین با دختران جذاب و پرطرفدار اینستاگرام

قاچاق مواد مخدر با دختران اینستاگرامی

 دو دختر جوان و جذاب که با سفر به کشور های مختلف و انتشار فیلم آن در اینستا توانسته بودند فالور های‌ زیادی را پیدا کنند به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

 

به گزارش تالاب ،دختران جهانگرد کانادایی که با سفرهایشان به دور دنیا و پوشش لحظه به لحظه آن از اینستاگرام فالوران زیادی پیدا کرده بودند سرانجام در هنگام ورودشان به کشور استرالیا بازداشت شده بودند، اعتراف به قاچاق 17 میلیون دلار ماده مخدر کوکائین کردند.

 

و طرفداران شان را به سختی بهت زده کردند، در همان هنگام هم مردی کانادایی با همین اتهام و طی یک عملیات دیگر به دستگیری رسید و معلوم شد که وی عضو سوم این ماجرا بوده است.

قاچاق مواد مخدر کوکایین با دختران جذاب و پرطرفدار اینستاگرام

دختران جذاب قاچاقچی

 

97 کیلوگرم کوکایینی که این سه نفر در کابین مشترک شان پنهان کرده بودند با کمک سگ‌های موادیاب شناسایی شد. در ابتدا رابطه میان این دو دختر جوان و آقای تمین 64ساله برای پلیس هویدا نبود اما اکنون کارآگاهان می گویند

 

این سه با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده نقشه این قاچاق بزرگ را چیده بودند. ایزابل لاگیس، 29ساله، چند روز پیش برای شنیدن حکم نهایی دادگاه در برابر قاضی ایستاد و به تحمل هفت و نیم سال زندان محکوم شد.

 


حتما بخوانید:  دختر جذاب لبنانی که در توئیتر از پسر ایرانی خواستگاری کرد «عکس»


 

او اگرچه به هم‌ دستی با ملینا 23 ساله و آقای آندره تمین اعتراف کرده ولی دادگاه تشخیص داد که دو نفر دیگر طراحان و مسببان اصلی این پروژه بوده‌اند و ایزابل که می‌گوید برای تسویه بدهی 20 هزار دلاری‌ اش به این کار تن داده، از میانه راه با آنها همکاری کرده است.

قاچاق مواد مخدر کوکایین با دختران جذاب و پرطرفدار اینستاگرام

خانم لاگیس به رسانه‌ های استرالیایی گفته از اینکه باید بهترین سال‌های زن بودنم را در زندان بگذارنم، بسیار پشیمانم و از دست خودم بی‌نهایت عصبانی‌ ام ازاین که هم دست کسانی شدم که در کار کثیف و سیاه مواد بودند.

 

آنها فقط چند روز مانده به دادگاه با قبول اتهامات به نقش خود در انتقال حدود 97 کیلوگرم کوکایین اعتراف کردند. پلیس استرالیا ضمن بازداشتِ این 3 دختر کانادایی از کشف 97 کیلو کوکایین بعنوان بزرگ ترین عملیات ضد مواد مخدر خود در هوا و دریا یاد کرد. البته این را هم بگوییم که جرم قاچاق کلان مواد در استرالیا میتواند با مجازاتِ حبس ابد رو برو شود.

دختران جذاب برای قاچاق

 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت