تکه تکه کردن و قتل وحشتناک همسر توسط شوهر سابقش (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
 تکه تکه کردن و قتل وحشتناک همسر توسط شوهر سابقش (عکس)

 تکه تکه کردن و قتل وحشتناک همسر توسط شوهر سابقش

در اقدامی بسیار خوفناک مردی اقدام به قتل زن سابقش کرد و با کمک پسرش جنازه را تکه تکه کرد و به جاده هراز برده ودر دره هاي‌ این جاده انداخت تا رد گم کند . معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ؛ از کشف پرونده فقدان خانمی 50 ساله و ادامه تحقیقات جهت کشف بقایای پيکر وی خبر داد.

 

به گزارش تالاب سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت :

در 21 بهمن 1397 خانمی با مراجعه به کلانتری 152 خزانه به مأمورین اعلام کرد که مدت سه ماه است که خواهرش به نام مریم «50 ساله» از منزل خارج شده اما پس از ان مراجعتی به منزل و یا تماسی با او نداشته است.

 

 تکه تکه کردن و قتل وحشتناک همسر توسط شوهر سابقش (عکس)

 

با تشکیل پرونده فقدانی ؛ پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ؛ خواهر فقدانی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت :

مریم اردیبهشت ماه سال جاری از همسر خود طلاق گرفت و پس از ان دو نفری با یک دیگر در خانه اي واقع در مسعودیه زندگی میکنیم ؛ حدودا سه ماه پیش مریم از خانه خارج شد و پس از ان هیچ اطلاعی از او ندارم ؛ چندین نوبت به درب منزل همسر سابقش به نام علیرضا « 70 ساله» در منطقه نظام آباد رفتم تا شاید اطلاعی از او پیدا کنم اما علیرضا مدعی است که از خواهرم هیچ اطلاعی ندارد .

 

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در ادامه رسیدگی به پرونده اطلاع پیدا کردند که علیرضا سال گذشته با مریم ازدواج کرده و پس از مدتی در اردیبهشت ماه از یک دیگر متارکه کردند ودر حال حاضر علیرضا به همراه پسرش مصطفی « 42 ساله» زندگی می‌کند ؛ همچنین کارآگاهان متوجه شدند که مصطفی پیش از این در منطقه پردیس زندگی می کرده اما بعلت اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر ؛ همسرش از وی متارکه کرده است.

 

در ادامه رسیدگی به پرونده ؛ کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که در طول مدت سه ماهی که از فقدان مریم گذشته ؛ بیش از 30 میلیون تومان از حساب مریم و طی چندین مرحله خارج شده است ؛ لذا کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی حساب فقدانی به چندین مرکز تجاری ؛ رستوران و … مراجعه ودر بررسی عکسهای بدست آمده از دوربین هاي‌ مداربسته ي تعدادی از این مراکز موفق به شناسایی تصویر مصطفی پسر همسر سابق مریم شدند ؛ لذا طی هماهنگی با شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ؛ مصطفی  دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

هم زمان با دستگیری مصطفی ؛ کارآگاهان اداره یازدهم اطلاع پیدا کردند که علیرضا در طول مدت سه ماه گذشته قصد داشته تا یک نوبت با قرص به زندگی خود پایان دهد که به بیمارستان منتقل و مورد درمان قرار گرفته است .

 

با جمع بندی اطلاعات بدست آمده از علیرضا و پسرش ؛ فرضیه ي وقوع جنایت و قتل مریم توسط این پدر و پسر قوت پیدا کرد اما آن ها کماکان منکر هر گونه اطلاع داشتن از سرنوشت مریم بودند ؛ در ادامه کارآگاهان جهت انجام تحقیقات می دانی به محل زندگی علیرضا و مریم در منطقه افسریه مراجعه کردند که در آنجا علیرضا لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که او مریم را در مورخه 6 ابان 97 به قتل رسانده است .

 

 تکه تکه کردن و قتل وحشتناک همسر توسط شوهر سابقش (عکس)

علیرضا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت :

چند روز قبل از جنایت ؛ مریم طی چندین نوبت تماس تلفنی از من خواسته بود تا باهم ملاقات کنیم تا این که ساعت 8 صبح همان روز ؛ مریم به خانه آمد ؛ پس از خوردن صبحانه ؛ مریم مطالبه ي چند میلیون تومانی را کرد که مدعی بود ان را جهت خرید یخچال به من قرض داده است و همین موضوع باعث آغاز درگیری لفظی من با او شد .

 

با چاقوی آشپزخانه ضربه اي به گردن مریم زدم ؛ مریم روی زمین افتاد و همانجا جان داد ؛ تا حدود ساعت 12:00 منتظر ماندم تا نهایتا به پسرم زنگ زدم ؛ مصطفی پس از رسیدن به خانه و دیدن پيکر مریم ؛ پيکر وی را مثله کرد و پس از بسته بندی ؛ پيکر رابا اتومبیل مصطفی به جاده هراز منتقل کردیم ؛ بسته هاي‌ حاوی اعضای بدن مریم را در دره هاي‌ جاده هزار انداخته و پس از ان به تهران آمدیم .

 

خانه را تخلیه کرده و قصد داشتم تا خانه را اجاره دهم ؛ طی این مدت نیز خودم به همراه مصطفی که او نیز پس از متارکه از همسرش تنها بود ؛ در خانه اي دیگر در منطقه افسریه می‌کردیم .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ؛ با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت ؛ پرونده از اداره یازدهم پلیس آگاهی به اداره ویژه قتل ارجاع و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف بقایای پيکر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 


 

 تکه تکه کردن و قتل وحشتناک همسر توسط شوهر سابقش (عکس)

قتل مرموز بر سر اختلاف مالی در استان خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به کشف یک پيکر در صندوق عقب یک خودروی لکسوس توسط مأموران پلیس، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از روش‌هاي‌ نوین کشف جرم و توان علمی در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را شناسایی کردند.

 

سردار حیدر عباس‌زاده در مصاحبه با تسنیم با اشاره به کشف یک پيکر در صندوق عقب یک خودروی لکسوس توسط مأموران پلیس، اظهار داشت: دستور های لازم برای انجام اقدامات، شناسایی و دستگیری عامل یا عومل قتل در دستور کار مأموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه براساس تحقیقات اولیه، ابزار قتل اسلحه کلت کمری شناسایی شد، بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره‌گیری از روش‌هاي‌ نوین کشف جرم و توان علمی در کمتر از 12 ساعت قاتل را شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری قاتل دریک عملیات غافلگیرانه و بعد از همانگی با مراجع قضایی، ادامه داد: در بررسی‌هاي‌ انجام شده از مخفیگاه متهم، اسلحه کلت شناسایی و مقدار دو فشنگ نیز در صحنه جرم کشف شد.

 

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه قاتل دلیل از قتل را اختلافات مالی برشمرد و اظهار داشت: متهم بعداز تشکیل پرونده و با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شد.

جدیدترین مطالب سایت