مردانی که دختر 16 ساله را بین مردم برهنه کردن (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
مردانی که دختر 16 ساله را بین مردم برهنه کردن (عکس)

دستگیر کردن دختری لخت در بین مردم توسط پلیس

مرد مسلح برای اینکه قدرت خودش را نشان بدهد لباس های دختری را کند و او را عریان و لخت دور روستا چرخاند .  

 

پلیسی که دختر 16 ساله را در عموم مردم لخت متهم کرد به گزارش تالاب مردان مسلح در یک روستای دورافتاده در شمال غربی پاکستان، یک دختر ۱۶ ساله را به زور مجبور کردند به صورت نیمه عریان در روستا راه برود و گفته‌اند این کار را به خاطر ناموس و غرور خانواده‌شان انجام داده‌اند.

 

مردانی که دختر 16 ساله را بین مردم برهنه کردن (عکس)

 

ساکنان این روستا که از این کار شوکه شده‌اند، گفته‌اند برادر این زن، مدت‌ها پیش رابطه‌ای پنهانی با زنی از خانواده افراد مهاجم داشته و آنها به این خاطر تلافی کرده‌اند.

 

به گزارش تالاب این اتفاق هفته پیش در روستای چادهوان در ۸۰ کیلومتری دیره اسماعیل‌خان در ایالت خیبر پختونخوا پاکستان روی داده است و پلیس تا کنون ۸ نفر را بازداشت کرده و به دنبال فرد نهم است.

 

مردانی که دختر 16 ساله را بین مردم برهنه کردن (عکس)

 

شاهدان گفته‌اند این دختر در حال برگشتن از چشمه ناگهان مورد حمله قرار گرفت.
این دختر خود به خبرنگاران گفته است من و دخترعموهایم از چشمه در حال برگشتن بودیم که این مردان به ما رسیدند.

 

دختر جوان گفت: مردان مهاجم مرا هل دادند و روی زمین افتادم، آنها لباس‌های مرا با قیچی پاره کردند و وقتی دختر عمویم سعی کرد مرا با شالش بپوشاند، آن را از دستش گرفتند.

این دختر از دست مهاجمان فرار کرد و وارد خانه‌ای در همان محل شد اما مهاجمان او را تعقیب کردند و همسایه‌ها تلاش کردند جلوی آنها را بگیرند اما این افراد با سلاح‌هایشان تهدید کردند و مهاجمان یک ساعت بعد روستا را ترک کردند.

 

این دختر ۱۶ ساله جریان پیش‌آمده را در حضور مادر و دخترعموهایش بازگو کرد و مادر او که که همسرش فوت کرده است گفت: بلافاصله پس از شنیدن ماجرا، برای کمک به دخترم رفتم.

 

مادر این دختر گفته است مهاجمان او را مورد تمسخر قرار داده از او سراغ پسرش را می‌گرفتند.

 

یک منبع در راستای این خبر گفت: خانواده افراد مهاجم بر سر رابطه‌ای مربوط به سه سال پیش با خانواده این دختر دشمنی داشتند.

 

او گفته است برادر این دختر متهم بود که موبایلی را به یکی از دختران روستا هدیه داده که از آن برای تماس‌های پنهانی استفاده کند.

 

در آن زمان این ماجرا باعث جنجال و با اعتراض شدید خانواده آن دختر مواجه شد و برای جلوگیری از بروز اختلاف و خون‌ریزی، به مرد جوان دستور داده شد تا ۳۰۰ هزار روپیه (معادل سه هزار دلار) پرداخت کند و ماجرا فیصله یافت.

 

گفتنی است، به نظر خانواده آن دختر هنوز ماجرا را فراموش نکرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت